*gaaaap Pff ben echt verrot. ff kop thee er door heen jassen en douchen Amsterdam is gelukkig niet enorm ver voor mij
Inderdaad. Was gezellig En Guus, jij moet weerman worden ofzo man, dan kun je ook de hele tijd voor de camera staan.. Je bent wel 4 keer geïnterviewed ofzo.. Je wil teveel aandacht met dat programma
Lul niet, ze vroegen mij gewoon telkens Maarja vierde is een mooie plek, alleen jammer dat Massiv voor me lag, want die kan ik normaal gesproken makkelijk hebben. Maarja veel mensen gingen in ronde 1&2 op hun bek en ik juist niet...nee, ik ga in de finales op mijn bek en loop flink te brassen..... Maarja vierde van Nederland is mooi
MAKKELIJK!!!!!?????? GEK!!! jonge, je had er toch wel steeds moeite mee maar in de finale kwam je niet dichterbij HAHAH, en ik ging nog zelfs in de 13e ronde op me smoel, ga jij die ronde erna in het GRIND!!! ja das dan dom he maarja, het ging et er mij ook om dat ik voor jou eindigde, en dat is lekker gelukt. kan ik je het hele jaar uitlachen!!!!!
Ik kick je van mijn lijst gap * nee hoor maar online beat ik je meestal wel, maartoch van harte hoor, het was mijn eigen schuld dat ik een vette screw-up in het grind deed
Dat is wel jammer maar nu konden we ook zien hoe iedereen presteerde in zo'n finale. Toch wel anders dan zo lekker thuis voor de tv. Maar het was wel vet om iedereen te zien rijden.