[BELANGRIJK] Stroomkabels vervangen!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Shcaap, 17 feb 2005.

  1. EvL

    EvL Live gamer

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb net de vervangende kabel binnen, maar ik gebruik een rgb kabel.. met optical dus niet de orignele kabel? hoe moet dat nu? deze vervangende kabel zit geen optical shit bij etc..... of waren de problemen alleen bij de originele xbox snoer?

    alvast bedankt... erg vaag allemaal

    Evl
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559

    Alleen de alleroudste Xboxen krijgen zo'n kabel. De wat jongere krijgen die gewone kabel. Ik heb er ook één met zo'n kastje.
     
  3. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    o okay :)
     
  4. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem ook net binnen gehad, nog niet geprobeerd want ik zit weer met een ander probleem.
    ik heb misschien mijn stroomtoevoer kabel gewisseld en zit hij in me ps2 of xbox.
    ik heb met me kamer opruimen ze bijde eens los moeten halen en zodoende misschien door elkaar gehaald.

    bij een van die kabels , zit er bij het plug in stukje wel een klein streepje dat omhoog loopt wat bij de andere niet zit, maar misschien heeft iemand een idee welke het is.
    ik zal eens kijken of ik foto kan posten.

    *edit* ik heb het al uitgevonden, vond net wat pictures op de eerste pagina lol |:- , ik gebruikte die kabel bij me ps2, mooie ff omwisselen dan lol *)
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
  5. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    pff, meer troep in m'n kamer. Als die apen van M$ nou meteen goede hardware verkopen. Cheap 4$$ bastards.. Eigenlijk moet ik ook een nieuwe DVD-player hebben, mooi niet dus! En er komt bij mij ook geen Xbox2 in huis.. PS3 all da way baby!

    @EVL De nieuwe kabel is een vervanging voor je stroomkabel, niet voor je RGB-kabel
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
  6. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat je me verkeerd begrijpt-->hij heeft net als ik op de site zijn serienummer enz enz ingevuld en kreeg als antwoord dat er een kabel nodig was.
    Net zoals ik dus,alleen krijgt hij een gewone en ik een doosje(om het ff zo te noemen)...rara?

    Mijn 2de doos hoeft geen vervangende kabel,kreeg ik ook via de site te horen.
     
  7. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel lekker duidelijk met die knopjes op dat kastje. Ik drukte de rode al eens in (geen idee waar dat ding voor is) en gelijk hield mijn xbox er met een raar geluid mee op. :confused: 8)
     
  8. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em gister ontvangen, omdat ik eergister niet thuis was.
    waar zyn die knopjes en lampjes voor :confused:
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als je dat kastje hebt. Als je je xbox wil aan doen moet je eerst de Groene Knop indrukken en dan kan je je xbox aan doen. Als je dan weer je xbox uitschakeld moet je eerst je xbox uitdrukken en dan op het rode knopje drukken. Zo moeilijk is het nou ook weer niet...
     
  10. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    LOL,elke keer met die knopjes klote hoeft niet!!

    Je sluit hem aan en neemt hem in gebruik..zet je de xbox uit en de dag erna weer aan hoef je nergens op te drukken.
    Zou je de stekker uit je xbox halen en uit je stopcontact,zou het zo kunnen zijn dat je hem weer een keer moet indrukken....maar zelfs dan is dat niet altijd nodig.

    Mensen,sluit hem aan en vergeet dat je hem hebt...ben je aan het gamen en hoor je klik....dan weet je weer dat je hem hebt,heeft ie waarschijnlijk je huis gered van brandje.

    Wat mij betreft kan dit op slot....moeilijk doen om een kabeltje,,pppfff
     
  11. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfffffffffff... R . T . F . M . ....
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Inderdaad, lees eerst even aandachtig de gebruiksaanwijzing voor je hier een mogelijk domme vraag stelt.

    Scheelt weer wat frustratie voor bepaalde mensen. :)
     
  13. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ik denk dat jij me niet begrijpt, in zijn xbox, waarvolgens ms iets mis mee is, zit een voeding waar totaal niks mis mee is. Om de mensen dan toch gerust te stellen, stuurt microsoft een kabel die gewoon hetzelfde is als je oude kabel.

    Mensen met een brakke voeding, of waarvan microsoft niet weet welke voeding erin zit, kijgen een kabel met zo'n kastje.
     
  14. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar staat dus in dat je die knopjes en die test wel moet gebruiken. Moet je hem eerst testen voor je 'm aanzet. Wat is er als dat lampje groen knippert.? :confused: Het hoeft dus niet...
     
  15. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    aha,das duidelijk..hadden ze dus beter niks kunnen zeggen!

    als je de doos registreerd heb je volgens mij het serie en manufact datum ingevoerd?...dus aan de hand daarvan hadden ze de omruilactie kunnen houden,toch?
     
  16. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ey, ik ging net mijn serial en datum invullen en toen kreeg ik een bericht waarin stond dat het niet nodig was om de kabel te vervangen. Maar mijn xbox is in maart 2002 gemaakt en op de site stond dat alleen de xboxen die in 2004 waren gemaakt geen vervanging nodig hadden.

    Is er nou geen vervanging nodig of is er iets fout gegaan ofzo :{
     
  17. partyanimal

    partyanimal Be afraid.If u dare!

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0


    Alle xboxen van voor 13Jan 2004 hebben zo'n kabel nodig....
    Als k jou was zou k ff naar MS bellen.....
     
  18. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, nu kan ik die oude kabel tenminste gebruiken voor mijn ps1. Ik vind het trouwens maar dikke onzin, ik heb mijn xbox 3 jaar en nu ineens is het een enorm brandgevaarlijk apparaat? Komen ze lekker snel achter dan.
    ik had wel dood kennen wese...:p
     
  19. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook zo'n kabel besteld en gekregen en ik duw op die groene en dan druk ik op de knop om xbox te starten maar als ik xbox uitschakel moet ik dan nog op een knopje duwen? vannacht heb ik dat bakje aangelaten kan dat kwaad?
     
  20. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    dat bakje moet je aan laten staan, staat ook duidelijk uitgelegd in je handleiding.
     

Deel Deze Pagina