Yep ... vanmiddag kreeg ik ook mijn kabel binnen. Eigenlijk wel handig ... dat er nu 2 keer zoveel snoer aanzit
K'vind het maar een pokkeding ! Ik moet de hele tijd op achter de tv kast kruipen om op dat stomme groene knopje te drukken ik ga fijn die "oude" kabel er weer aandoen ... het gaat al 3 jaar lang goed ... zou raar zijn als er opeens brand door komt :{ En de Xbox staat tog altijd uit als ik er niet bij ben of 'm niet gebruik ... _0/
anders gaat het stroom niet van de kabel af of je moet steeds de stekker eruit halen maar via het groene knopje kan het dus ook. ik heb hem vorige week ook ontvangen had die maandag een mailtje gehad'"xboxvervangingskabel is verstuurd naar je opgegeven adres, binne 2 a drie weken heb je hem in huis" de volgende dag had ik hem om 17.00 uur gehad met de pakketpost is wel een snelle service vind ik, maar dat kan per persoon verschillen denk ik.
Nee, het is een normale kabel. Je moet hem achter de kast gooien en er niet meer op letten. Je hoeft er dus niks anders mee te doen dan met die oude kabel! @gamer18: ik vroeg me dus af waarom hij dat moest doen, het moet dus helemaal niet
Dat weet ik zelf ook niet ... soms gaat de de Xbox opeens niet meer aan ... dan kijk ik naar het kastje op het nieuwe snoer, en dan zie ik dat die uit is En dan moet ik die groene knop weer aan drukken ... En dat is best vervelend, want ik kan elke keer de tv en de hele zooi naar voren halen om bij de kabel te komen :{
Jij hebt het nog makkelijk, ik had mijn kabel ingemetseld omdat ik er geen plek meer voor had, wil ik vanavond nog ff spelen, doet me xbox het niet meer, halve muur open moeten hakken om de knop weer op aan te drukken, dat word een vette claim voor M$!!
Sorry ... maar ik moest wel ff lachen ... Maar je hebt HELEMAAL gelijk ... ik vind dat stomme kasje geen pretje !! Ik ga ook zeker die "oude" kabel er weer aanhangen. Maar goed, ik ben wél blij dat ik niet voor die kabel heb betaald
ik snap jullie probleem niet (alleen dat van Panzer). Je drukt toch gewoon die reset knop 1x in en je hebt er geen omkijken meer naar? Of springt ie er bij jullie steeds uit? Die test knop hoef je niet na elke game sessie weer in te drukken, iig.
Alsie steeds uit gaat heeft dat te maken met onregelmatige stroomtoevoer uit het stopcontact oid. Dat ligt niet aan het kastje zelf want bij mij is hij nog nooit uitgegaan en ik hoor veel andere mensen er ook niet over klagen...
Ik heb hem ingestoken en er daarna niet meer na om gekeken. Lampje brandt constant, en de Xbox gaat gewoon altijd aan. En imo is dat ook gewoon de bedoeling
Precies. Eindelijk iemand die het nut van dat kabeltje en de werking ervan heeft ontdekt. Wie weet er trouwens wat ik met het kabeltje moet doen dat ik dubbel gekregen heb van MS?
hoe bedoel je dubbel? Dubbel, als in: ik heb 2 nieuwe kabels gekregen. Of bedoel je wat je met je oude, originele kabel moet?
Als je dit serieus meent vind ik je dom... Je metselt toch ook niet je dvd speler achter de muur. Als je de gebruiksaanwijzing leest weet je dat als het fout gaat dat ding uitschakelt. Dan moet je hem dus ook weer aan doen, kan je zelf ook verzinnen. En als je xbox de hele tijd uitschakelt ligt dat misschien aan je xbox dus dan zou ik even MS bellen.
Ik snap niet waarom je elke keer weer op het groene knopje moet drukken. Ik heb die kabel erin gestopt en achter mn tv gelegd en alles doet het gewoon tot nu toe, dus volgens mij is het niet nodig om elke keer op het groene knopje te drukken. In het boekje staat toch dat je elke keer voordat je je xbox aanzet, je op het test-knopje moet drukken?