[BELANGRIJK] Stroomkabels vervangen!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Shcaap, 17 feb 2005.

  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb in Janauri mijn nieuwe Protection kabel gekregen.
    Maar bij het uitpakken ontdekte ik dat inplaats van de eurostekker en een Engelsestekker aan het apparaat zat.
    Heb toen meteen met de helpdesk gebelt en kreeg te horen dat M$ de kabel ging omruilen.

    Heeft er misschien iemand de zelfde verkeerde kabel gekregen en is deze inmiddels bij hem/haar al omgeruild.
    Want ik hoor maar niets van Microsoft.
     
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je wel voldoende informatie gegeven? adres en zo? ander bel je nog maar eens...
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb zoals altijd bij de helpdesk alleen mijn Xbox serienummer moeten doorgeven.
    Zal Maandag nog eens met de helpdesk bellen en als ze nog steeds niets weten , mogen ze de bestelling annuleren.
    Ik gebruik dan wel een GB-stekkeradapter , ik heb geen zin om nog een aantal weken te moeten wachten.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    hmmm...heb nog steeds geen nieuwe stroomkabel besteld :eek:, moet ik dit weekend maar eindelijk eens doen :)
     
  5. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    k zet m gewoon uit steeds.
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Mensen vraagje hier (misschien beetje raar :))
    Ik heb een Jap psp VP gekocht. Helemaal vergeten dat ze daar een ander soort stekker aansluiting hebben dan hier |:- (er moest toch iets fout gaan :9) Gelukkig zit er zo'n klein doosje tussen waar je verschillende stekkers in kan steken. Nou blijkt dat ik de oude voedingskabel van de xbox kan gebruiken als lader van mijn PSP. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij die oude voedingskabel toe te sturen? Verzendkosten wil ik natuurlijk vergoeden. Ik heb zelf niet zo'n nieuwe voeding besteld, omdat mijn stickers van mijn xbox af zijn :)
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor een paar € koop je zo'n kabel bij het onderdelenhuis.
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    of je koopt gewoon een nieuwe stekker bij een bouwmarkt, knipt de rare van je psp lader af, en zet de nieuwe erop.
     
  9. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ratelen jullie hier nu nog over?
     
  10. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je goed leest begrijp je waarom...:{
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    psp snoeren ja :/
    ik bedoel , stroomkabels voor de Xbox, het staat al op de voor pagina, het is gratis, of je hebt er een of je wilt er niet een, ik zie niet in warom mensen er over door gaan. net als met zo veel andere topics, tis allemaal al dood gediscuseerd...
     
  12. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    sommigen hebben de kabel nog niet besteld op een of andere manier, problemen die dan optreden kunnen in deze thread gemeld worden en Geert heeft een probleem, waar de xbox-kabel betrekking op heeft. In plaats van hier een nieuw topic over te openen, vraagt hij het hier, wat moderators graag willen.
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    juist mee eens :) (beetje laate reactie maarja)
    Heb eigenlijk nog steeds geen kabel.... dus als iemand er nog eentje heeft liggen :)
     
  14. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nog een liggen. Had er per ongeluk 2 besteld:D. Het is een kabel met zo'n kastje ertussen.
    Zo'n kabel geeft trouwens wel een veilig gevoel:).
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  15. Koffiepad

    Koffiepad Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dat je die oude kabel wil??? Wat moet je daar dan mee, als ze niet veilig zijn.
     
  16. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ze zijn hartstikke veilig, het zijn de PSU's die gevaarlijk zijn..
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Heb psp VP uit Japan laten komen. Ze hebben daar andere stekkers |:- Gelukkig kan ik de voedingskabel van de xbox gebruiken als lader voor de PSP. Vandaar dat ik er 1tje zoek :) Dus als je hem weg doet, wil ik je de verzendkosten wel vergoeden :)
     
  18. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind die nieuwe voedingskabel wel handig, want ik casemod nogal vaak, en als ik dan per ongeluk kortsluiting maak, knalt ie er meteen uit. :)
     

Deel Deze Pagina