ik heb hier thuis 2 xbox-en staan. 1 daarvan moet een nieuwe kabel en de andere niet(die is in 2004 gemaakt). Nu weet ik alleen niet welke voedingskabel op welke xbox zit. ik twijfel nu of ik mijn nieuwe xbox op de oude voedingskabel heb aangesloten, want dat is al weer een half jaar geleden. is er iemand die misschien weet wat het verschil is tussen de oude en de nieuwe kabel? ik kan geen verschil ontdekken tussen de kabels!!
Ik zal eens even gaan kijken ja, 6 januari 2004 heb ik een xbox aangeschafd, dus die is ouder dan dat de datum aangeeft. Ik zal dus even gaan kijken. Ik heb d'r nooit last van gehad of enig idee dat er wat mis mee was, maar toch. Bedankt voor de informatie. Dat kan misschien wel een paar euro-ton schelen als het huis hier af-fikt
Neen, op xbox.com gewoon je serienummer en de fabricage-datum invullen en dat checken ze of je een nieuwe kabel nodig hebt. Als je dat hebt zeggen ze dat je een gratis kabel van MS krijgt, even je adresgegevens invullen en klaar is kees. Ik ben er nu achter gekomen dat mijn xbox 26 augustus 2003 gemaakt is. Dan heb ik dus toch een zomerse xbox . Dan heeft ie er dus zo'n half jaar over gedaan voordat ie mij gevonden had
Ik heb ff een vraagie: als ik naar xbox.nl ga staat er geen link voor het bestellen van een nieuwe kabel. Ik weet dat ik de link die in deze thread staat kan gebruiken maar ik vind het raar dat ik hem zelf niet kan vinden. Ook niet als ik me aanmeld bovenaan de site van xbox.nl.
Ik heb deze thread maar even in mijn sig gezet, zo zien andere members het ook die dit topic nog niet hebben gezien. Behoorlijk ernstige zaak toch wel. Wat als alle 14 miljoen xbox-en in de fik vliegen? EDIT: Zephyr, moet je eens op de mainpage rechtsbovenin kijken, daar staat dat witte vlak met rode rand wel.
Vraag. Moet je zelf je eigen kabel opsturen? Nee toch? EDIT/ Laat maar zitten. Die van mij komt er nu ook aan
Ok maar even besteld, altijd handig zullen we maar zeggen heb eigelijk ok best ouwe box pfff 27-02-2002 thumps up voor de service van Microsoft
Als ik de reacties zie op diverse fora wordt er imo door sommigen best wel overdreven gereageert op dit hele gedoe. Alsof ze nu ineens met de nodige argwaan moeten gaan zitten gamen met een brandblusser bij de hand . Alsof het ook ineens om een soort van milleniumbug gaat waarbij spontaan de ene na de andere Xbox de vernieling in gaat, terwijl we het hebben over een klein aantal ongevallen op zo'n 14 miljoen Xboxen verdeeld over al die jaren. Ik zag dat de mijne trouwens 3 jaar en 6 dagen geleden van de fabrieksband rolde en ik heb er tot nu toe nog geen enkel probleem mee gehad. Ik vertrouw er dan ook op dat hij het zonder problemen nog wel even volhoud tot de Xbox 2. I'm living on the edge
Inderdaad... iedereen die meldt dat hij nog geen problemen heeft gehad... nou bijzonder. Je bent juíst bijzonder als er wel iets mee gebeurd.
14,1 miljoen xboxen over de hele wereld. 1,5 miljoen in Europa? 200.000 in Nederland? 150 aangemeld op dit forum? Kans van 1op de 10.000 dat er iets mee gebeurt. Vrij overdreven, right?
Allereerst is het natuurlijk top van MS dat ze meteen actie ondernemen anderzijds maakt MS van de nood een deugd door je meteen even te laten registreren voor andere doeleinde Ik had ook niets anders verwacht van een commercieel bedrijf. Ik heb het kabeltje ook netjes besteld, ik stond toch al geregistreerd. Ik zou als MS zijnde ook wel heel graag willen weten waar mijn klanten wonen, wedden dat we allemaal aangeschreven worden als Xbox2 eraan zit te komen. Topactie dus van MS.
kep em besteld maar stealth viper heb wel gelijk, stel dat et wel een truc is om xboxen met een chip te mollen k denk dat die mesne dan heel erg pissig gaan worden maar wel een goed initiatief van microsoft
Zelfde geval hoor. Moest je ook je gegevens door geven. Microsoft wil dat zo graag. Waarom denk je dat L!ve via een creditcard gaat? Juist omdat ze graag willen weten wie er allemaal speelt. Aangezien het aantal L!ve accounts Microsoft tegenvalt en dus weinig mensen hebben geregistreerd proberen ze het nu zo. Het is alleen een hypothese maar het zou dus best zo kunnen zijn.
Als ze zoiets doen dan is t niet om zo'n reden. Zo'n kabelvernieuwing kost ontzettend veel geld. Dat doen ze echt niet voor de lol of om een domme reden...
En wat dan nog? Wat kan je schelen dat MS weet welk serienummer in welk huis staat? Bang voor spam? Er zijn weinig bedrijven die zo'n strikt reaclame-beleid hebben als MS.