Je kunt hem bestellen, heb ik ook gedaan. Het is tenslotte gratis. Maar als je Xbox voor 2004 gemaakt is, en je laat je Xbox nooit aanstaan zonder hem te gebruiken hoef je eigenlijk niks te halen, naar mijn mening. Het is eigenlijk voor de mensen die hun Xbox een paar uurtjes aan laten staan en niet gebruiken. Daarbij is er in die 3 jaar nog niks gebeurd met mijn Xbox en het lijkt me sterk dat er dan nog iets gebeurd [in het laatste jaar dat ik hem hou ]
w00t ... mijn xbox is alweer van 2002 ff nieuwe kabel besteld Wél relaxt dat ze die kabels gratis verdelen
Ik heb hem ook besteld, stom dat ze daar nu opeens mee komen. Het gaat toch al een paar jaar goed. In elk geval houd ik wel van gratis dingen krijgen. Nog even en je krijgt een nieuwe headset omdat de oude je gehoor beschadigen, of niet natuurlijk maar dat zou wel leuk zijn.
Service heet zoiets. Zelf heb ik de kabel ook maar besteld. Ook al is de kans nog zo klein, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.
Eigenlijk valt het brandgevaar dus wel mee. Er wordt nu overal de indruk gewekt dat je zo'n kabel moet bestellen, omdat anders je huis weleens in de rook op zou kunnen gaan. Maar het ergste dat tot nu toe is gebeurd, is dat mensen lichte brandwonden hebben opgelopen of schade aan een entertainment center. Vind ik nou niet zo verontrustend... :{ Verder wordt het volgende aangeraden: Dus je kan nog wel gewoon je Xbox gebruiken, maar als je hem niet gebruikt moet je hem uitzetten. Als je een kabel hebt besteld hoef je dus niet 4 weken zonder Xbox te zitten
Jongens toch, dit is toch duidelijk een storm in een glas water en bovendien een bijzondere goede pr stunt van microsoft. 1) Natuurlijk heel netjes van Microsoft, maar dit is ook wereldwijde (vaak gratis) reclame voor de ´goede´ servicebegeleiding van een xbox. Met de aankomende xbox2 in het najaar is alle aandacht (ook deze aandacht) hartelijk welkom. De meeste xbox eigenaren brengen nu een bezoekje aan de xbox ´service´site.....en daar is Microsoft heel blij mee. De mogelijkheid om xbox life aan te schaffen staat bij het bezoeken van deze ´service site´ ook weer schitterend in de schijnwerpers. De pr machine van Microsoft is niet "een beetje dom". Dit is nou een slimme actie waar de ´vonken´ wereldwijd vanaf springen. Petje af voor de pr- machine van Microsoft. En Sony.....die heeft nu het nakijken. (Die moeten zich op het gebied van service aan al haar PS2 klanten nog bewijzen). De marketing toverspreuk is bij Microsoft hierbij opnieuw bewezen: Kweek bij al je klanten het broodnodige vertrouwen in je produkt. (volgens mij is deze pr actie al maanden bij Mircosoft in voorbereiding geweest en is hiervoor een budget voor vrijgemaakt, waar haal je immers op korte termijn enkele miljoenen snoertjes vandaan?). 2) Trouwens, mocht er sprake zijn van een defecte xbox a.g.v. bepaalde onderdelen, kun je immers alleen beroepen op de (tijdelijke) garantietermijn bij aankoop. En in die enkele gevallen waarbij er echt sprake is van bijv. brandschade zoals o.a. in het persbericht omschreven, is het een verzekeringskwestie voor Microsoft. En die heeft dit soort risico´s in het verleden (ook voor al haar andere PC produkten) al dan niet verplicht bij grote amerikaanse verzekeraars ondergebracht (produktaansprakelijkheidsverzekering). Dit is duidelijk en PR stunt. Helemaal niet erg hoor, bijzonder slim.
ja inderdaad de tijd gaat snel... die van mij kwam uit 11 maart 2002... btw ik heb vannacht ook gelijk even men kabeltje besteld... en wat betreft pr... props voor Microsoft
ehm wat is het verschil tussen hem een paar uurtjes aan laten staan en een paar uurtjes spelen?! Precies, als ie in de fik vliegt, ben je er niet bij.. Maar als je regelmatig op je xbox zit, zou ik ze echt wel even vervangen hoor!
Bedankt voor de tip, mn Xbox is alweer van 2002-3-8 Veiligheid voor alles, dus ik zal het wel bestellen.
Ik hoorde dit net van muh ma. Ik heb nog een van de eerste xboxxen Dec 2002 d8 ik. Het fijne is dat ik hem net een paar dagen terug heb van een XboxCC i.v.m. het inbouwen van een nieuwe drive.
Als ik serie nummer en datum in voer, dan gaat hij bij mij naar precies dezelfde datum, maar dan staat serienummer en datum in het rood geschreven. Ik kan dus niet bestellen, jammer, ligt misschien aan mn pc.
Ja, vrij overdreven, maar als Microsoft 14,1 miljoen kabels moet vervangen, dat wil dus zeggen dat er 14,1 miljoen xboxen eigelijk niet goed zijn. Die 14,1 miljoen xboxen waar de kabel vervangen moet worden hebben dus een kans dat er oververhitting ontstaat, wat als het toeval wil dat ze alle 14,1 miljoen de fik in vliegen. Lijkt mij ook allemaal onlogisch, maar toch zitten er 14,1 miljoen xboxen in de "gevaren-zone"