1 op de 10000, wel heel weinig (overdreven dus). Ik heb dan ook nog van geen één iemand op dit forum gehoord dat zijn of haar xbox zomaar in vlammen opging.
Welk strak dat Microsoft nieuwe kabels GEEFT. Wat ik vaag vind is dat zoiets pas na 2 jaar wordt gedaan!
Ik heb hem ook net besteld. Wel raar eigenlijk dat ze nu pas er achter komen maarja de mensen bij microsoft zijn ook maar mensen.(toch?)
ik kom er nu net achter dat mn xbox op 29 februari is gamaakt en ik kan geen 29 februari invullen (schrikkeljaar), best kut . maar ik heb gewoon 28 februari ingevult. ik weet niet of dat erg is?
@ wjtheman12: Natuurlijk niet! Dat heeft er totaal niets mee te maken. @ Freeloader: Ik denk het niet, maar ik zou voor de zekerheid even naar dat gratis nummer bellen.
Vandaag las ik het ook in de regionale krant, weinig kans volgens mij dat je het mist. Als je wél een xbox hebt, dan heb je vast ook wel of internet, of tv, of radio of een krant. Een TV is trouwens vereist voor je xbox, dus je had sowiezo kans gehad om achter dit probleem te komen, maar goed, als je nergens op let
Ik heb mijn oude kabel eens bekeken en merkte een gesmolten stuk rubber op ongeveer 7 centimeter van de xbox-plug.Mooi dat ze me een nieuwe geven