Heeft iemand al z'n nieuwe snoer gehad ? Ik niet ... Wat is er by the way anders aan die nieuwe snoeren
Ik heb net wat plaatjes gevonden van de nieuwe snoeren, post ze nu op de front page Dat zijn best wel brute dingen!
Ik heb hem net ontvangen, zeer netjes op tijd, goed verpakt, mooi duidelijk instructieboekje erbij en bovendien is de verpakking uitermate geschikt om xbox-games in te versturen Ik zal zo wel even foto maken van die ik heb gekregen. Goed werk, MS (de service, laten we over de snoeren die goed hadden moeten zijn maar niks zeggen )
Dit is wat je ontvangt: Dit is de voedingskabel zelf: En hier het verschil tussen de oude en de nieuwe: De meesten kennen deze informatie al of krijgen het deze week te horen, maar misschien zijn er wat die zich ervoor intereseren.
Hmmm ik kan da ding van mij op gaan halen bij het postkantoor. Wrom ben ik nou nooit thuis als ze iets komen brengen
ja, die bij mij kwam ook gewoon door de bus, is zeker een groentje bij de post ofzo of misschien zat er per ongeluk wel een console aan je kabel, dan past ie iig niet door de brievenbus nee
IK heb m nog steeds niet en ook nog geen bevestigingsmailtje gehad en heb t ongeveer 6 dagen geleden besteld .
Heb je wel netjes op xbox.com het goede serienummer, goede productiedatum en goede adresgegevens ingevuld en een bevestiging dat jij in aanmerking kwam voor een kabel en dat hij binnen enkele dagen verzonden zou worden?
jep, jep , jep en jep edit Ik heb net even naar me vorige bestelling gekeken, en dus me naam ecetera ingevoerd. zegt die 'we kunnen je bestelling niet vinden, maar let op je bestelling kan mischien pas na 48 uur aankomen' . wel ik zeker weet dat ik het 6 dagen geleden besteld heb . ik zal nog wel 1 a 2 dagen wachten. anders bel ik hun wel
Dan zal hij deze week echt wel binnenkomen. Het viel me ook al mee hoe snel ik hem had, ik dacht, ze zijn behoorlijk druk met al die kabels opsturen. Blijkbaar hebben ze zich hier eerst op gefocused, 14,1 miljoen kant en klare pakjes gemaakt, deze verspreid naar verschillende DC's en toen pas bekend gemaakt van dit probleem. Programmaatje ofzo bouwen waar je de gegevens die ingevuld zijn op etiket gemaakt kunnnen worden, deze op de pakketjes plakken, versturen en klaar is kees. Als hij deze week niet komt, moet je naar dat gratis nummer bellen om te vragen.
bij kon ie ook gewoon door de brievenbus. maar het gekke is dat ik nooit een bevestigings mail heb gehad. ach wat maakt het ook uit, als ik die kabel maar heb *) *)