Omdat onze lieve topicstichter zo snel mogelijk deze thread wou hebben, zodat mensen zo snel mogelijk het nieuws konden horen, dat typefoutje zag hij later pas Dat jij je druk maakt om 1 letter teveel, in plaats van de xbox-kabels
Hehe, maar jij gebruikt de smileys niet goed: = yummie, als je iets (of iemand) lekker vind = tong, lekker puh, als grap bedoeld Maar goed, sorry voor de offtopic, heb jij je kabel al binnen, !SIC!
No shit! Yummie; ik heb de powers! Ik deed niks Moet ik dan alles uit gaan leggen? *zucht* Heb mijn kabel niet, boeit me ook eigenlijk helemaal niks. De kabel heeft het 2 jaar goed gedaan, dan komt er een melding dat ze niet goed zijn, en zou ik in paniek moeten raken? Dacht het niet.
Ja, wat die smileys betreft kan ik me nu wel in je uitspraak vinden En wat betreft de kabel ook wel, mijn kabel vertoonde nooit problemen en ik heb er normaal mee gedaan wat ik anders ook deed, nu heb ik hem vanmiddag op aanraden van MS de prullebak ingeflikkerd en de nieuwe achter mijn xbox gedaan
Ach, onzin. Die kabel kun je nog goed gebruiken voor je videorecorder, dvd-speler etc etc etc. Het zijn allemaal standaard kabels die je waarschijnlijk ook voor die andere apparaten dus gebruikt. Het aantal gevallen ligt me een heel stuk te laag om me zorgen te maken. En al had iedereen het, daar kun je toch niks aan doen.
mja, daar kun je ook wel eens gelijk aan hebben, voordat ik hem weggooide, deed ik hem even in de cd-speler, omdat ik die kabel zo gauw nergens kon vinden en werkte prima. Ik haal hem denk ik zo weer op (nee, ligt niet in een vieze container tussen de troep ofzo ) en als ik weet dat hij misschien niet goed is, ben ik gewoon wat alerter en laat ik er geen electriciteit doorheen gaan als ik er niet ben. Dan kan er weinig misgaan.
Ik heb ook geen mail of iets gehad. En ook nog geen kabel tot nu toe.. Kzal de status straks eens kijken.
Ja, ik ook, gisteren pakketje ontvangen, vandaag bevestigingsmail, maar goed ik heb hem en hij doet het
hrm, ik wacht nog steeds, jammer had toch een beetje gehoopt op zo'n amerikaans ding met knopjes En ja ik was wat haastig, toen ik de topic aan maakte jammer dat je net de titel niet kan veranderen.
huh? met knopjes? waar voor dient dat nou weer? maar je kent Bill: Veiligheid voorop, maar zo min mogelijk geld kwijt zijn
Owja, heb ik nog niet gezien, is wel weer een typisch amerikaans lomp ding, ik vind mijn kabel mooier dan die amerikaanse
Nu al Ik kreeg net een mailtje ... "Je bestelling voor een Xbox-vervangingskabel is verzonden. Het kan 2 - 3 weken duren voordat deze wordt geleverd. Terwijl je wacht totdat de nieuwe kabel arriveert, kun je je console het beste uitzetten wanneer er niemand bij is. Installeer de nieuwe kabel zodra je deze ontvangt. Dank je wel, Het Xbox-team" 2, 3 weken ?! Das wel erg lang ... achja ... het is gratis
Ja, ik had gisteren mijn mailtje dat het 2-3 weken zou duren, een dag eerder had ik de kabel al in huis, dus je hebt grote kans dat je hem de komende dagen wel in de bus kan verwachten.
Echt vaag man, ik heb mijn xbox al sinds december 2003 en dus ging ik naar www.xbox.nl om ff die fabricagedatum enzo in te vullen en toen stond er dat ik nog geen kabeltje nodig heb want zoals ik vernomen heb, zouden xboxen die vóór 2004 gemaakt zijn een kabeltje nodig hebben maarja.