1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[BELANGRIJK] Stroomkabels vervangen!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Shcaap, 17 feb 2005.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Kom ik net thuis, ligt er gewoon een brief op de deurmat met een groot xbox logo erop. Ik denk dus gelijk dat het xbox goodies zijn :D staat er in dat ik volgens hun informatie Xbox klant ben, een xbox heb van voor 2004 en daarom een vervangende kabel nodig heb. Of ik die even wil bestellen op hun website.

    No shit Sherlock, dat had ik afgelopen week allang gedaan.

    Vraag me wel af hoe ze aan mijn gegevens komen.... :eek:
    Zijn er meer mensen die een brief hebben gehad?
     
  2. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik heb er ook net 1tje ontvangen. De brief was gericht aan "xbox klant", dat zal ik dan wel zijn *) . Wel een mooie envelop... maar ik had toch echt een prijs, goodies of een uitnodiging voor de premiere van een spel verwacht.

    De enigste manier waarop ze m'n adres weten, is omdat ik het heb opgegeven waar de kabel naartoe moest worden gestuurd... maar dan weten ze toch al dat ik op de hoogte ben?? :confused:

    Maar toch bedankt voor de coole envelop, microsoft!
     
  3. ik heb er ook eentje gehad. mijn adres weten ze omdat ik mijn console had geregistreerd op de website. maar de brief is idd een beetje laat :+
     
  4. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Die brief kreeg ik vandaag, gister had ik de kabel al ontvangen.
    Ik vermoede wel dat de brief over de kabel zou gaan, Xbox goodies lijkt me iets teveel van het goede :D

    Ik moet wel zeggen dat MS netjes te werkt gaan, ook met Xboxen reparen zijn ze erg vlot. Alleen al voor de service zou ik een Xbox2 kopen :D
     
  5. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, die brief is denk ik als je je xbox hebt laten registeren, daar heb ik dacht ik wel mijn gegevens ingevult, maar geen brief gehad. Misschien dat je een keer een ander officieël xbox-product hebt laten registereren, dat ze daar je adres-gegevens van weten.
     
  6. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook eentje gehad. Als je op www.xbox.nl geregistreerd staat, krijg je zo'n brief. Die van mij kwam helemaal uit Zweden, die van jullie ook?
     
  7. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n xbox, controllers, tas, cd-hoezen, memorycard, kabels en headset niet geregistreerd en kan toch echt niet nog een product van microsoft herinneren die ik wel heb geregistreerd... en toch krijg ik een brief...

    Yup, die van mij kwam ook uit sweden... Misschien is bill gates op vakantie en stuurt ie vanaf daar de post _O_
     
  8. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    ik sta d'r wel geregistreerd, maar heb niks ontvangen, terwijl ik de kabel al heb.

    Ik wil ook een mooie envelop :D
     
  9. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan hem naar je opsturen, ik hoef er niks mee ;)
     
  10. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoi hoi ..

    ik heb vandaag ook een brief gekrege over die voedings kabel, ik vind dat heel netjes van x-box makertjes aka Microsoft :)
     
  11. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Werd wel eens tijd, al die centen van Bill Gaten liggen daar alleen maar meer te worden, daar kan hij wel een paar van missen.

    Aan de andere kant kan hij het ook zien als een investering. Als men ziet dat de service 'goed' is, blijven ze ook bij Microsoft, en gaan ze niet naar een concurrent, waardoor hij dus nog meer winst kan maken. Het zou me niet verbazen als dat de achterliggende gedachte zou zijn van zijn actie.
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    En wat dacht je van: Jezelf indekken zodat je niet aangeklaagd wordt?

    "Huis verwoest door slechte kabel Xbox console", De xbox zou maar net op iets brandbaars staan, dan is hij toch ook weer een heel stuk armer, zeker als het in Amerika gebeurt.

    Het zou natuurlijk zomaar kunnen...
     
  13. xbox freak

    xbox freak Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Spam - !SIC!
    groot game forum!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2005
  14. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehhh..... en wat heeft dat hiermee te maken?
     
  15. Xenon NL

    Xenon NL | XENON NL |

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat je serienummer nog ergens anders dan op de onderkant? (ergens in de xbox of zo?)
     
  16. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, je zult hem echt om moeten keren.
     
  17. Xenon NL

    Xenon NL | XENON NL |

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zo lui benk nu ook weer niet maar stickertjes liggen al zo'n half jaar of zo op stortplaats vandaar...
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb gisteren ook de envelop van meneer Robbie Bach gekregen.
    Zo te zien neemt Microsoft geen enkele Risico.
    Eerst de media op de hoogte brengen en daarna alle geregisteerde klanten nog een brief sturen.
    Stel je voor dat er iemand op het idee komt om miljoen te claimen bij M$.

    Kreeg vanmorgen een email van M$ dat de nieuwe kabel onderweg is.
     
  19. Manifold

    Manifold Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag ontvangen en moet zeggen tis een maf ding :p
    heb ff een foto gemaakt omdat ie toch wel heel anders is dan de standaard cable.

    http://www.xise.net/powercable.jpg

    Natuurlijk ook ff getest, als er teveel stroom op komt testaan, bliksem, storing etc hoor je een tikje gaat het lampje rood en slaat het stroom af voor de xbox.
    Dus heel handig ding en hele goede service van MS :) _O_

    Als ik jullie was zal ik hem aanvragen want het is niet alleen handig voor brand gevaar maar ook gewoon voor protectie van je xbox in het algemeen! _0/
     
  20. Widowmaker

    Widowmaker Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een brief van MS gehad.
    Ze hebben mijn adres waarschijnlijk van die actie dat je 2 gratis games en een control
    ontving omdat, de prijs binnen een paar maanden meer dan twee honderd € was gezakt.Mijn X-box is gemaakt in 2002-02-23 en en gekocht in 23-04-02
     

Deel Deze Pagina