Kijk! daar ben ik het nou helemaal mee eens!
Dat hele gezeur hier op het forum verkloot de sfeer alleen maar. Als iedereen zich nou eens gewoon zelf in de gaten zou houden en er vrede mee zou hebben wanneer een mod een thread sluit omdat hij over illegale meuk gaat. Dit is toch zeker aan de mods om dit te beslissen, daar zijn zij nou eenmaal voor aangesteld. Als anderen het beter zouden weten welke threads er wel of juist niet open moeten zijn en/of blijven, dan zouden zij wel als mod aangesteld zijn (neem ik aan).
De meningen zullen natuurlijk wel verdeeld zijn hierover, dat is gewoon altijd zo. Maar wanneer mensen de acties van de mods hier eens meer zouden accepteren en respecteren zou het forum er volgens mij een stuk op vooruitgaan!
dat wou ik ff kwijt
edit: wanneer iedereen dus zelf ook even een beetje zijn best doet om dit forum knap te houden zal dit een hoop gezeur schelen en dat maakt het tenminste ook wat makkelijker voor de mods, want die hebben de laatste tijd al genoeg te doen met het sluiten van al die zinloze (dubbele) threads die worden aangemaakt. Zij komen hier ook voor hun lol, dus laat hun ook gewoon hun plezier hier hebben op het forum...
Laatst bewerkt: 4 jan 2007