Volgens mij begrijpen wij elkaar nu even niet .
1.
Ik heb het NIET gehad over bijvoorbeeld complete albums te wisselen over internet, ik zeg alleen maar dat men op Xbw niet direct iemand op de vingers moet tikken als men het 't is een keer over een gebrande CD of een gedownload Mp3'tje heeft.
2.
, shiiiiiiiiiiiiiiiiiiit, waar heeft men in godsnaam dan die fora als actualiteiten enz. voor gemaakt? Mag je daar geeneens over DVD's praten? En wat hebben dan bijvoorbeeld zaken als manga met de Xbox te maken? Ook helemaal niets, maar toch wordt erover gepraat, en dat stimuleer ik dan ook (zolang het wel in het desbetreffende forum komt te staan). Als we zo gaan beginnen van: Dit heeft niks met de Xbox te maken dus ga dan maar ergens anders heen, mieter dan ook gelijk die 2 offtopic fora weg, en dat zou toch zonde zijn.
/Edit: en GothicRulez, ik denk dat er meer dan 90 % van dit forum wel vóór dit zou zijn. Alleen nu even voor de duidelijkheid: Het gaat mij niet om het uitwisselen van bijvoorbeeld complete albums, (want dat vind ik persoonlijk ook niet kunnen op een forum als deze) maar het gaat mij om het feit dat men hier geeneens één woord mag reppen over zoiets als een gebrande CD.
Laatst bewerkt: 9 okt 2004