1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beleid ten opzichte van 'illegale praktijken'

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door X-power, 9 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Fardo, maar ik heb 't al 'druk' genoeg met de rest van de mensen die met mij op dit moment in discussie is ;), omdat er ook kennelijk geen mensen mij (durven?) te steunen, moet ik dus op alles en iedereen tegelijk reageren, terwijl er om de minuut weer een nieuw mailtje binnen is :).

    /Edit:
    Aaaaah nee, dit gebeurd mij toch niet |:-? Ik heb vaak genoeg gezegd dat ik het ook niet met modchips eens ben? Dus ga daar aub niet langer over door, vraag anders iemand als Xiroke dat ik al tig keer heb gezegd het NIET maar dan ook NIET eens ben met het praten over modchips op dit forum.

    Ja, want 'vrijheid van meningsuiting' is kennelijk ook verboden volgens jou? |:-.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2004
  2. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Zullen we hem anders dan maar verbannen tot in de diepste van de hel om iedereen hier maar een pleziertje te doen?

    Er wordt hier nu net gedaan alsof Rinus vrijuit is gegaan voor zijn thread en dat ieder ander meteen een ip-ban toegedeeld krijgt als hij hetzelfde had gedaan. Wat een onzin zeg. De thread is gewoon gesloten net zoals dat bij iemand anders zou zijn gebeurd. Weliswaar misschien te laat, maar dat gebeurt met andere threads soms ook.

    Tevens is het zo dat het misschien lijkt voor sommigen hier dat bepaalde mensen meteen bestraft worden met een OW of ban na het vragen om iets illegaals, maar dat is dan ook gewoon niet zo. Dit gebeurt alleen wanneer zo iemand herhaaldelijk de fout in is gegaan ondanks eerdere waarschuwingen dit niet meer te doen. Dit zijn dan dingen die jullie echter wellicht niet weten, maar de mods wel. Hou daar dus ook even rekening mee aub.

    /edit: Ik had je eigen edit nog niet gezien geert :)
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2004
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dit was een reactie op die van Fardo.

    :confused: Er wordt door [2K] hulp geboden met het vernielen van een raam, en ook geeft Nemesis hulp aan Rinus. [2K] had hem al op slot moeten doen.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nope bij xbw is een beleid niet over "ilegale" dingen praten ... een rookbeleid... dus die threads worden terecht gesloten....er zijn genoeg sites die jou vragen wel willen beantwoorden, omdat ze een ander beleid hebben
     
  5. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kwestie van Rinus is onderhand wel eens afgelopen lijkt mij. Anyway, ik behoor niet tot de personen die denken dat ze al direct een OW of ban hebben zodra ze het hebben over illegale praktijken.
     
  6. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, begreep je verkeerd, dacht dat het over deze thread ging, excuses :).
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Deze reactie zegt mij dat jij het geoorlooft vind, dat Rinus z'n vraag mag stellen omdat hij gewoon zo is. Als ik dit verkeerd heb opgevat dan neem ik het terug :)
     
  8. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Sorry hoor X-power, maar wat een onzin.

    Ik heb op elke post gereageerd en als dit niet zo is (zou best kunnen dat ik niet op elke zin heb gereageerd) mag je hem aanwijzen. Ik kom niet steeds met dezelfde argumenten, dat doe jij.

    Nogmaals, voor de laatste keer, kom nu simpelweg met een boel argumenten waarom we het beleid zouden moeten aanpassen. Doe dat nou gewoon zonder op mij te reageren.

    Als je dat niet doet zijn we wat mij betreft uitgepraat, ik heb geen zin om de hele avond dezelfde argumenten steeds te moeten ontkrachten.
     
  9. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    En waarom gebruik ik diezelfde argumenten? Omdat het er kennelijk maar niet in wil bij sommigen hier. En verder geef jij ook argumenten tegen mijn posts, dus waarom zou ik niet op die van jou mogen reageren? Verder heb ik dus (wat ik dus óók al eerder zei) mijn argumenten in mijn 1e posts hierboven staan, voor de rest vallen er niet zo gek veel argumenten meer bij te zetten, er valt alleen nog maar op jullie te reageren, omdat we nu in een discussie zitten over hoe ik bij mijn genoemde argumenten kom. Ik verwijs dus voor de zoveelste keer wéér richting mijn eerste post, daar lees je mijn argumenten over het beleid dat wordt gevoerd op dit front, mijn argumenten tegen jullie lees je in o.a. deze post :). Spijt me als ik wat onduidelijk over kom, maar ik kon het niet anders brengen.
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    ok geen probleem :) excuses aanvaard
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2004
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hehehe nee.... maar ik neem alle threads in GREEN MILE ... met een korrel zout ... ook zijn reactie ik gooi hem wel in met een eikel kan je niet serieus nemen.

    Het beleid moet juist aangescherpt worden imho ... ipv verzacht ... zie ook mijn thread over nog niet gereleasde games
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2004
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik en velen met mij namen het wel serieus. Daarom is het dus een beetje wazig. Modchippen is illegaal en mag dus niet, verzekering naaien omdat je raam lekt mag wel :) Dat is dus een beetje wazig. Als jij het niet serieus neemt, en ik wel (en anderen ook) dan verschillen we daar van mening.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja okay ...dat was dus fout... maar nogmaals als een mod een fout maakt ... word hij net als jij op de vongers getikt .... het betekend geen vrij brief om ook foute dingen te doen .. het is en blijft een beleid ...
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nee, hij gaat zeker niet vrij uit, maar hij wordt pas gesloten als een "normale member" het heeft opgemerkt. Ik heb me eraan geergerd dat eerst 2 modjes hebben geholpen. Zo krijg ik als "normale member" toch het gevoel dat het gedoogd wordt, als een mod iets fout doet. Dat was voor mij het hele probleem :)
    dus:

    modje illegale praktijk --> modje 1 helpt --> modje 2 helpt --> "normale member" zegt er wat van --> case closed

    "normale member" illegale praktijk --> modje leest het en case (meteen) closed.

    /\
    l
    l

    creatief :9
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  15. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Het ligt er natuurlijk ook maar net aan hoe je het hele gedoe interpreteerde. Juist omdat het een mod betrof, de thread in de GM stond en kijkend naar de reacties namen een aantal mensen het totaal niet serieus en een paar anderen blijkbaar wel. Omdat er door die paar meteen een hele rel onstond is de thread uiteindelijk gesloten.

    Zo zie ik het tenminste en om er verder nu zo'n hele heisa van te maken vind ik zwaar overdreven, maar dat is natuurlijk mijn mening maar :)
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    en als je nu kijkt naar wat de thread starter wilt ... :{ tja daar heb ik geen woorden voor
     
  17. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Damn wat een heilige boontjes hier allemaal..
    Alsof jullie moderators Mirc alleen hebben geinstalleerd om te chatten op #xbw. Get a life.
    Jullie (crew) zijn de sfeer steeds meer aan het verzieken. Jullie maken het er zelf naar..
     
  18. player

    player fly like a chicken

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    idd een beetje hypocriet allemaal!
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  19. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, persoonlijk vind ik de rest van het beleid zeker goed :), alleen hier heb ik wel moeite mee.
     
  20. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ook niet, maar doordat ze steeds botter gaan reageren / strenger worden / ons members belachelijk maken gaat de forum sfeer erg snel achteruit. En dat vind ik jammer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina