1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beleid ten opzichte van 'illegale praktijken'

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door X-power, 9 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik denk dat de makers van kazaa er nog van wakker liggen, dat uitgerekend Harry potter 'Kazaa van zijn schijf heeft gooit'

En gefeliciteerd, door jouw posts heb ik nog meer hoofdpijn dan ik al had.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jullie dwalen af van het topic... de discussie die jullie nu voeren is al heel vaak op xbw gevoerd

3. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fardo mischien heb je gelijk daar hebben we het all vaak over gehad.

4. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben het weer eens helemaal met Nosh eens, leer spellen, en leer hoofdletters, punten en komma's te gebruiken...

5. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las laatst een reactie van iemand op xbw en die vond ik erg sterk.

Als je niet wilt dat mensen gaan kopieeren, dan moet je zorgen dat ze er niet omheen
    kunnen.

Nou is dat met het meeste niet mogelijk, maar met xbox live is het geniaal.

Wil je op live, dan heb je het originele spel nodig.

Conclusie: leg de nadruk op multiplayer spellen ipv single player en promoot xbox live meer. Bijvoorbeeld door xbox live gratis te maken (of goedkoper). Meer mensen gaan online, willen daarvoor spellen hebben en moeten die uiteraard origineel halen.

MP3 is een ander verhaal. Tuurlijk blijft het illegaal als je het origineel niet hebt, maar 99,9% van de nummer die je download, had je toch nooit origineel gekocht. Gederfde inkomsten? Nee dus, in ieder geval niet zo dramatisch als men het doet overkomen. Bovendien, zolang bijvoorbeeld een Robbie Williams 150 miljoen euro krijgt om een paar cd's te maken, hoef je geen medelijden te hebben met hem of zijn platenmaatschappij. Dit betekent niet, dat het een vrijbrief is uiteraard.

6. tyrox

tyrox X-Box Fragger

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang muzikanten miljoenen verdienen en bijna in kastelen wonen blijf ik gewoon flink door trappen!
    pas als ik egt zie dat ze het zwaar krijgen ga ik betalen kom nou die mensen hebben miljoenen en gaan ze zeuren dat mensen te veel downloaden.
    Ze heb ons gebruikt nu gebruik ik hun.

Zelfde met games alleen als ik hem leuk vind koop ik hem simpel zat.

En dat er zoveel wannabe's zijn van ik download niet ik brand niet jazeker zal wel je bent gewoon een wannabe!

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    We zijn inmiddels ontzettend afgedwaald van het onderwerp, we zijn nu in een vrij zinloze welles-nietus discussie beland en die hebben we al zo vaak voorbij zien komen. Dit topic ging over ons beleid, dat beleid lijkt me duidelijk, deze thread kan wat mij betreft dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina