1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Valt me op dat de moderators niet tegen kritiek kunnen. Posts die worden verwijderd...het dreigen met bans...gelijk waarschuwen. Maar goed, deze topic zal ook wel weer op slot worden gegooid of worden verwijderd...
     
  2. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    duh dat ie op slot word gegooid.
    is ook het meest nutteloze topic en er zijn er al genoeg die zoiets hebben gezegd
     
  3. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Met zulke onzinnige opmerken gaat het topic idd snel dicht majidamarus. Verder is dit topic er om een discussie te voeren en niet voor het plaatsen van bijdehante opmerkingen of om de wanabee moderator uit te hangen.
     
  4. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Je had er natuurlijk ook gelijk bij kunnen zetten waar dit eigenlijk om gaat natuurlijk. Namelijk het gedrag van jouw en anderen in de Project Gotham 2 thread. Maar nee nu draai je het om en geef je mods de schuld. :{

    Er is de laatste tijd veel geklaagt over het plaatsen van nutteloze posts in threads en de mods zijn daar nu meer op gaan letten. En dat jij en anderen dus in die betreffende thread nu zijn aangepakt is niet meer dan terecht.
     
  5. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het gedrag van de mods wel heel erg overdreven worden.
    Ik kan best begrijpen dat mensen die vaak loze berichten achter laten op de bon geslingert worden maar bijv mijn berichtje die ik in alle enthousiasme in het pgr topic plaatste word gelijk beloond met een officiele waarschuwing.

    Het sfeer tje op dit forum word zwaar verneukt door de mods , 1,5 jaar geleden was dit echt het leukste forum dat ik kende maar nu...

    mods bedankt hoor :mad:
     
  6. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    ik probeer ook niet de mod uit te hangen, zeg alleen dat dit topic absoluut geen nut heeft en dat er dus waarschijnlijk wel een slot op word gegooid. en k probeer ook niet bijdehand te zijn..

    BTW ik heb al tientallen van dit soort threads gezien en dat heeft egt geen nut ofzo je kan ze beter een pm sturen ofzo dat je t niet met ze eens bent, volgens mij worden die mods er ook niet erg vrolijk van
     
  7. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    @ Pizza the Hut:

    Wat maakt het nou uit of het een of meerdere loze posts zijn? Ze zijn irritant en niemand heeft er wat aan. Ze worden gelukkig eens een keer aangepakt. Of je post iets nuttigs in een thread of je post gewoon niets, zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen of wel soms? Een leuk en informatief forum maken moet van beide kanten komen. En loos posten is dus niet leuk of informatief.
     
  8. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg alleen maar dat ie beter een pm kan sturen ofzo is dat nou zo onnuttig??

    LAAT MAAR IK BEN DOM :p
     
  9. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft er nou last van 1 loze post??? ga jij je daar druk om maken?? Ik vind het gewoon zielig dat er zo op word opgetreden tegen iets waar niemand echt last van heeft! Alleen als iemand vaker zo loos post ok dan kan ik erin komen dat ie een waarschuwing krijgt of zelfs geband wordt. Maar kommop zeg, 1 enthousiast postje en ik ben gelijk de lul. Je moet toch echt toegeven dat dat nergens op slaat :mad:
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Sorry maar hier ben ik het dus zeer zeker niet mee eens..
    De sfeer wordt verpest door een groot aantal members die meerdere malen loze berichten in threads posten (of gewoon weg belachelijke) waardoor de mods in moeten grijpen.
    En schijnbaar wordt er door veel members gewoon niet meer gereageerd als een mod iets op de nette manier vraagt.
    Dus dan maar op de harde manier.!
    En als jij dan net die ene bent die het loze berichtje plaatst die de spreekwoordelijke druppel is die de emmer laat overlopen dan heb je pech. Alleen moet je dan niet de mods de schuld geven maar die andere members die voor JOU de boel hebben lopen te verzieken.
     
  11. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje lullig dat je na een post al de lul bent maar ze kunnen ook niet ruiken dat t de eerste keer is, btw je moet tog ergens beginnen met duidelijk maken dat loze posts niet meer gewenst zijn. en je kan r wel degelijk last van hebben al zit je in een thread van 40 pagina's te zoeken naar een beetje nuttige info ben je tog best lang bezig met allemaal van die loze opmerkingen.
     
  12. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het gedrag juist goed. Voorkomen is beter dan overkomen (Bijvoorbeeld ruzies oid.) En als andere forum gebruikers het daarmee niet eens zijn moeten ze maar PM's sturen naar de desbetreffende mod. Want in de tread zelf het gaan uitvechten heeft ook geen zin.
     
  13. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Je was gewoon op de verkeerde plek op het verkeerde tijdstip. ;) Zoals ik al zei, het gaat niet om de hoeveelheid loze posts, maar om het feit dat het een loze post was. Wanneer een iemand loos post dan nodigt dat uit voor anderen om ook te doen en daar traden Marius en Saaur nu tegen op. Jammer voor jouw dat je nu de l*l bent, maar dan weet je het tenminste voor de volgende keer. Net zoals anderen die het hebben gezien of er hier over lezen nu voor worden gewaarschuwd.
     
  14. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het eigenlijk wel terecht, zelf doe ik het helaas ook wel eens.

    Vind het soms wel klote dat je een mailtje krijgt dat er gepost is en dat er dan gewoon onzin in staat.

    MAAR het ergst vind ik nog de reacties bij de posts op de frontpage. Die slaan eigenlijk bijna nooit ergens op. Hoop dat die mensen een ban krijgen
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    helemaal mee eens nemesis, mods zijn er om threads in de gaten te houden en als deze de spuigaten uitlopen gaat hij dicht. :cool:
    Maar ik vind wel dat sommige mods een thread sluiten omdat hij niet in het beleid past........terwijl hij er wel eigenlijk in ander mans ogen wel in past. ik heb er zelf ervaring mee gehad en heb me er gelukkig uitgeluld.;)
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2003
  16. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Pizza the Hut

    Je moet snappen dat we ons in een lastige spagaat bevinden.

    Nog geen twee weken geleden was er nog een topic waar mensen aan het klagen waren dat het niveau erg hard achteruit ging vanwege al dat offtopic geleuter en met er gevraagd of er harder kon worden opgetreden.

    Vervolgens wordt er harder opgetreden en is de andere helft van het forum ontevreden. :confused:

    Er wordt nu net gedaan of er voor ieder wissewasje een OW/Ban wordt uitgedeeld, maar dat is verre van de waarheid. In het PGR2 topic is door verschillende mods meerderenmalen gevraagd of het a.u.b. ontopic kon blijven, waarna er steeds weer een aantal doodleuk doorgaan met offtopic plaatsen.

    Het spijt me, maar dan heb je echt een plaat voor je hoofd. ;)

    Het positieve is dat het blijkbaar wel indruk heeft gemaakt, gezien dit topic ;)

    Als iedereen zich netjes aan de regels houd dan kunnen we er met zijn allen weer een gezellig forum van maken :)
     
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb ook een PM gestuurd naar DeltaOne. Sorry, niet naar jou (Pizza the Hut). Dit komt omdat er nu eenmaal al meerdere waarschuwingen stonden om niet te doen, wat jij wel deed.

    het probleem is dat meerdere topics de afgelopen tijd zijn 'verziekt', omdat iedereen maar tussendoor roept "Hoe kom je daaraan", "waar kan je hem krijgen", "hey, hij is hier al" enz enz.

    er zijn in de bewuste PGR2 draad in de afgelopen week echt talloze waarschuwingen geweest, na nog veel meer offtopic reakties. In de laatste 5 pagina's zelfs nog 3 waarschuwingen geloof ik. Als vervolgens mensen niet de moeite willen nemen om op te zoeken wanneer het spel uitkomt, of waar mensen het spel hebben gewonnen / gekregen dan houdt het op een gegeven moment op. Er is besloten wat strakker te modereren, omdat het echt uit de hand loopt.

    Ik begijp absoluut dat mensen erg enthousiast zijn over een nieuw spel. Ik ben het zelf ook altijd. Het laten zien van je enthousiasme op een forum of topic aangaande je (toekomstige) nieuwe spel is ook erg voor de hand liggend. Ware het niet dat er nu meerdere keren wordt gevraagd om naast je enthousiasme iniederval ook nog iets inhoudelijks te posten. Mensen storen zich er namelijk mateloos aan als 5/10 posts op een gegeven moment niet inhoudelijk zijn.

    Iedereen die me een beetje kent weet dat ik liever een 'vredelievende' oplossing zoek dan dat ik ga strooien met OW's of iemand ga bannen. Toch kwam het er vandaag van helaas. Mijn vraag is dan ook of iedereen gewoon iets verder wil kijken dan zijn neus lang is. Ga niet vragen naar de bekende weg, veel dingen zijn makkelijk te vinden als je 1 of 2 pagina's terug zoekt of een specifieke zoek opdracht geeft.
     
  18. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Ohhhhh nu zijn wij het schuld dat de sfeer verpest wordt? Nou wordt die even mooi. We doen ons uiterste best om het forum netjes, leuk en gezellig, maar ook informatief te houden en wat krijgen we ervoor terug...een zwaai om onze oren. :'-(

    Hardhandig vastpakken is soms het beste bij bepaalde situaties en we proberen alles gewoon gezellig en leuk te houden. Jullie moeten niet gaan denken dat we er op uit zijn om mensen eens een flinke schop onder hun kont te geven. :)
     
  19. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    alleeen gaat dat op internet niet zo goed.......een schop onder je kont geven :cool:, maar goed dit is ook meningen van anderen. de ene zegt dat de mods de schuld zijn de andere zegt dat hunzelf de schuldige zijn. zo zal het altijd blijven.
     
  20. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    hey je moet niet denken dat ik het niet waardeer hoor dat jullie vervelende mensen aanpakken maar ik vind gewoon dat sommige acties van mods een klein beetje overdreven zijn. Ik weet ookwel dat waarschuwingen geven tegoede komt van de sfeer maar spring er wat zuiniger mee om. Mijn enthousiasme is nu gewoon flink verpest :{
     

Deel Deze Pagina