1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Tja. maar als een mod al een paar keer waarschuwt voor off-topic gedrag, en er wordt dan iets gepost waar al eerder een waarschuwing voor is geweest danwel op off-topic lijkt is de kans groot dat daar op gereageerd wordt.
    Tuurlijk zijn er situaties waarvan je kan zeggen dat het wel/niet off-topic is. Maar uiteindelijk stonden er in de PGR thread al een paar links naar de thread waarin je kan posten waar en voor hoeveel je een spel gezien heb. Dus was die post duidelijk off-topic.
    En ik bedoel dit niet als een soort vingerwijzen.. ik heb ook wel off topic gepost en ik heb daar ook wel eens wat over te horen gekregen. Puntje bij paaltje heeft 9 van de 10 keer een mod gewoon gelijk. En heb ik persoonlijk liever een streng beleid waarbij threads overzichtelijk blijven (met hier een daar een off-topic berichtje) dan een thread waarin je door de bomen het bos niet meer ziet en eerst 10 paginas onzin door moet lezen om eindelijk een keer weer iets intressants te vinden wat in de tussentijd door al het offtopic geleuter niet eens meer over het spel gaat waarvoor de thread is begonnen.

2. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ieder sub-forum kom ik een " Announcement: " tegen. Ik neem aan dat we hier het beleid in terug vinden.

Het mod-beleid is dus te toetsen, voor ons als forum gebruikers.
    Een vraag is.. in hoeverre we invloed kunnen hebben op bijstelling van het beleid.

Als er irriaties ontstaan kan het zijn dat het beleid onduidelijk is, maar dan moet je dat kunnen motiveren richting mod's, is mijn idee.

De topic-starter heeft een belangrijke verantwoordelijkheid. Er moet goed aangegeven worden waar het over gaat.
    Dit is niet altijd zo, waardoor er te veel (zin)loze opmerkingen worden geplaatst.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Consensus is nog altijd belangrijk hier :+ Dus gaan jullie de discussie met 'ons' aan over beleidspunten, dan kunnen we jullie moeilijk negeren als er inderdaad een goed punt wordt gebracht om een beleidspunt te veranderen.

Deel Deze Pagina