Lol nee hoor, alleen teleurgesteld zoals de meesten denk ik. Van zo een gigant als MS verwacht je een betere organisatie. MS staat voor mij nog steeds voor kwaliteit hoor ondanks dat we langer moeten wachten als voorzien. Anders kocht ik tussendoor wel een andere game maar de cash ontbreekt me voor het moment dus ja het kan niet snel genoeg gaan
reward pack nog NIET gekregen!!! allé, zal ik als Belg mij ne keer opofferen om iets te plaatsen... ik heb mijn formulier zo'n maand en half opgestuurt maar nog steeds niets ontvangen. Dit klopt echt wel niet! Als ik het volgende week niet toegestuurt krijg, zend ik mijn formulier opnieuw (misschien verkeerde serialnumber ingevuld of zo...). Weet er hier immand misschien een Belgisch telefoonnummer om te gaan klagen? Greetingzzz... ---/--/- KeYbErN -\--\---
Yesssssss Vandaag ook ontvangen Bel dan ff met MS support lijn, tel nummer vind je op de belgische xbox site.
belgique iere: we gaan wel door naar brazil, maar voorlopig ier nog gene reward pack doorgekomej kheb et de 29 mei opgestuurd
Gewoon effe melden dat ik mijn mailtje met het trackingnumber gekregen heb. Vraag me alleen af hoelang het versturen ervan duurt? Anyone? Thank you for you recent order for Xbox parts. Your order has been shipped and is on the way. Your shipping information is provided below for your reference: SCAC : FEPL ShippingCode : ShipmentServiceLevelCode : 01 CarrierName : Federal Express CarrierTrackingNbr : xxxxxxxxxxx ShipmentDate : Jun 16, 2002
ik heb helemaal geen mail gekregen met tracking nummer ! gewoon reward pack thuis geleverd gehad zonder enige verwittiging op voorhand
Heb wel een aantal maal naar de helpdesk gebeld om mijn beklag te doen, miss zit dat er voor iets tussen?
dunno, ik heb ook al drie keer daar naar gebeld en vandaag zeiden ze dat men rewardpack zou aankomen op 25 juni, nog een weekje wachten dus maar ik heb ook geen mail gekregen met een trackingnumber.. greetz, Nitroke
Het heeft niet veel gescheeld want België zeker was de betere ploeg. Wordt het geldige doelpunt ook goedgekeurd krijg je een hele andere wedstrijd maar bon ... Heb net mijn RP binnen gekregen dus het duurt alvast geen 14 dagen maar slechts 2 dagen.
RP Ik heb een week of twee geleden voor de eerste keer gebeld, was een vriendelijke vrouw aan de lijn en wist me te vertellen dat ik al in het systeem zat en dat ik m'n RP mocht verwachten rond de 22ste juni dat zou ergens dit weekend moeten zijn, maar ook geen tracking mail gekregen.
Munch and Abe zei: ja moelijk he lezen bla bla bla... Ja en jouw nutteloze invalling dus ook haha lol, deze is trouwens niet nutteloos