Wat België betreft is het bijna nog niet anders geweest. Ik kan geen wedstrijd opsommen waar Belgen aan konden meedoen. Jammer is dat, de reden ken ik helaas nog niet.
En dat terwijl Nederland (en België vast ook) belangrijke handelslanden zijn, redelijk goed vertegenwoordigt zijn op de markt. Maar veel Amerikanen kennen alleen de grote landen, of zien ons als Duitsers (ben er een aantal keer geweest). Kijk maar met politiek naar het aantal zetels, Duitsland is groot en krijg veel meer zetels dan het kleine, niet minder belangrijke, kikkerlandje.
In de VS kennen ze België overigens niet als land. Daar denken ze dat 'Brussels' een land is, waar iedereen Frans spreekt. Ach ik zal mijn contacten eens aanspreken bij een zekere Belgische site Als ik een antwoord krijg, laat ik het wel weten
Spijtig genoeg :{ Terwijl Brussel van oorsprong een Vlaamse stad is, Broeckzele. Flanders kennen ze soms wel, of 'Antwerp' dat is dan ook alles.
GB, Belgie en Nederland zijn de enigste landen waarvoor ze de taal niet moeten aanpassen, behalve hun manuels dan maar voor de rest...
Ja dat is zo , maar stel je voor dat op een dag het grootste olieveld ter wereld gevonden wordt precies onder nederland en belgie , en dan zullen ze wel precies weten wie de nederlanders en belgen zijn ( grapje) _0/
In sommige opzichten is Nederland al een erg belangrijk land met grote aandelen (aardgas bijv.). Ook is Nederland een gustig land voor de rest van Europa wegens de gunstige ligging aan zee. Maarjah, het is zo klein...
Gelijk heb je, volgens mij hebben ze geen idee hoe heel Europa in elkaar zit. Maar wij hebben makkelijk lullen, ik kan ook niet alle staten van de VS opnoemen en aanwijzen. Maar goed, Xbox heeft ook een Europese afdeling, misschien vinden ze gewoon door het absolute (ipv relatieve) aantal Xbox gamers in de benelux het niet interessant genoeg.