Slecht. Zeker slecht Het gaat erom of je het verschil kunt zien in de filmpjes en de score van 11/11 haalt
Precies, vroeger wisten we niet beter. GoldenEye speelde ook op 25 fps en Perfect Dark had vaak zelfs een lager aantal fps.
Perfect dark werd geteld in fpm, zelfs met de memory expansion was dat een drama maar dat speelde ik destijds op een tv van 60cm doorsnee en wist je niet beter. Nu zit ik achter een 50" fullhd tv en wil ik gewoon een resolutie en framerate die daar bij horen los nog van het feit dat het ook gewoon veel directer en soepeler voelt (vooral bij shooters)
Vandaag weer even Titanfall gespeeld na 1.5 maand alleen maar Destiny. Hoewel een goede locked 30fps ook wel oke is zoals in Destiny. Blijft 60fps toch zoveel lekkerder.
60 FPS kan me gestolen worden als het geen shooter is. Bij een game als GTA of Assassin's Creed heb ik een gelockte 30 FPS net zo lief. Liever gelocked als variabel in ieder geval, drops zijn nooit leuk.
Inderdaad. 60 FPS heeft zijn plaats, in shooters maar bijvoorbeeld ook in simulaties. Maar in lang niet alle games is 60 fps een must-have. Ik vind dat dit erg wordt opgeblazen in de media.
Vind de 30fps bij GTA V toch echt niet voldoende, oogt nog steeds niet helemaal soepel op momenten vind ik... 60fps is echt een genot, mag van mij direct DE standaard worden!