1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ben jij een Halo Diehard???

Discussie in 'Algemeen' gestart door VoYTeC, 9 jul 2004.

1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit liedje,song whatever staat ook op de soundtrack van halo.
    als je een echte diehard bent heb je die natuurlijk gekocht ;)

2. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Ben geen DieHard , vind Halo wel 'n topper maar heb toen D0A3 bij m'n XboX gekocht. ik ga Halo2 wel halen :p

3. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ik kan het filmpje niet zien, maar het is toch zo'n liedje dat je te horen krijgt als je ergens op een hoog plekje gaat staan?

iig, dat liedje is van myst.

4. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1

Met een Videocamera :+

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Liedje komt uit Myth. Ik vind het nog wel aardig om naar te luisteren als ik er langs kom. :)

6. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Ow haha, nu zie ik het.

Komt omdat je een zwarte tv hebt, dus dacht dat het zwarte balken waren :)
    Nou ook maar eens proberen dan ;)

7. ..::AlliaS::..

..::AlliaS::.. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ahh nooh dat heb k zelfs nog uitgevonden, die is egt al lang bekend maar tog vet dat jullie het hebben uitgevonden. 8)

8. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft in het eerste level al die kamer bij de captain gevonden, waar al die onverslaanbare marines uitkomen, dat is ook best vet voor de Halo diehards.

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    ik dies simpel schiet die kerel neer (die Captain) loop terug en ga na rechts toe kom je in dat kamertje, eigenlijk nix tedoen, wel lol die marines die onverslaanbaar zijn...

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hij al zoooo oud, veel weten hem niet denk ik, tenzij je op cheatsites kijkt..... Ik kijk daar niet dus ik vind het bijzonder dat er op dat stukje precies een muziekje komt en op de rest niet. En ik neem aan dat iedereen hier niet op cheatsites zit te kijken om alles te ontdekken, waarom koop je het spel? Om het zelf te ontdekken uit te pluizen en uit te spelen. Of niet? Om gelijk alles te lezen en uit te voeren? Maar ja, jij ben natuurlijk zo'n goede xboxer en diehard dat je alles al weet, waarom vertel je dan geen andere "Secret Dingen" afzeiken is natuurlijk makkelijk, maar toevoegen is moeilijker..... En dit topic is bedoelt als "Ben jij een halo diehard" ken jij alle glitches, op alles uitgespeeld etc. Die Secret song was een voorbeeld van een "Secret ding".

Laatst bewerkt: 9 jul 2004
  11. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die fout ook al gezien maar maakt niet uit.
    En ik speel nog regelmatig halo 1 heb hem op alle moeilijkheidsgraden uitgespeeld.
    En multiplayer doe ik ook nog erg vaak dus je zou me een die-hard kunnen noemen.
    Maar zo ga ik mijzelf niet noemen zo arrogant zijn ik ben eerder die-hard gamer 8)

lol

12. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Grapppig die truuk van die muziek wist ik niet eens :9 leuke muziek.

13. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben er zelf met m'n broerjte achter gekomen hoe je in het level AOTCR via de brug op de bodem kan komen waar de dropship in moeilijkheden zit, als het je lukt zijn er nergens meer tegenstanders meer te vinden !
    Later kwam ik erachter dat die al heel bekend was !

14. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan in Co-Op bovenop de Truth & Recingsiliation ( of hoe je dat ook schrijft ) komen !
    Ik neem trouwens aan dat iedereen wel eens buiten Blood Gultch is gekomen ?!

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Niet zo stoer doen dat jij het wel hebt 'gehaalt' en ik niet :+

16. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
  17. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff wat reacties uit dit topic gequote:

O, waarom weet heel veel hem niet dan?

En hoe weet jij dat dan?

Vertel, vertel vertel :)

En toch weet een hoop het niet :confused: En het was een voorbeeld voor de vraag ben jij een diehard halo'er heb jij alle modes uitgespeeld en het hele spel uitgepluisd.... Dus wat hij was al heel lang bekend, waarom is de titel dan "Ben jij een diehard halo gamer", daar gaat het over of het voorbeeld bekend of onbekend, Boeiend? We hebben het al 3 keer gehoord dat het al heel lang bekend is en iedereen hem al wist, dus een beetje nutteloze opmerking om dat nog een keer te zeggen, en ik neem aan dat jij dat wel wist na zo lang al member te zijn....

We weten het, jij ben de echte halo diehard _O_

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb het net gedaan. Het is wel heel goed gevonden. Dat is nu mijn lievelings plek_O_.

edit: en gerjan, ik kom daar nooit:eek:. En ik denk dat ze het zelf hebben ontdekt.

19. gerjan

gerjan Guest

lolz staat zelfs op de bungie site, van 2002 ofzo :p

leest dat ventje voor ofzow:p wat een stem;)

20. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hij leest niet voor, wat is er mis met z'n stem dan? Iedereen heeft een andere stem, en dat hoort bij iemand. Zwak als je erover oordeelt want die krijg je gewoon van je schepper :+.

Deel Deze Pagina