Ik load hem wel nog een keer op lycos op (waarom lycos? Als ik hem op freewebs upload gaat hij als je download heel sloom 2 kb ps ofzo, schiet niet op. En bij lycos heb je dat niet. Of iemand anders moet nog een goede upload site weten?)
Hoeveel mb is het filmpje, eventueel kan ik hem wel uppen. tot 10MB kan je hem tijdelijk via mij uploaden. (maximaal 1000MB datawith)
Ik heb hem ook op Legendary uitgespeeld, heeft me maanden tijd gekost...en heel wat ruzies met (toenmalige) vriendin/ouders opgeleverd. Tip: niet met ze praten als je zwaaaaaar gefrustreerd bent Ruben
Neej..ik ben geen HALO diehard en vind het niet de beste Xbox game ooit. Ik heb 'm nog niet eens uitgespeeld op normal, en het ligt al bijna twee jaar stof te vreten.
Ik ben egt geen halo diehard,ik heb het spel ook nie en maar amper gespeeld maar het interesseert me eigenlijk nie zo wel vin ik de multiplayer vet
ik vrees niet dat ik een halo diehard ben : heb alle levels op legendary uit alleen kan The Library amper op Hard uitspelen, laat staan legendary
6 MB dacht ik , als je hem zou willen uploaden graag, dan krijg niet elke keer de mailtjes: "Misbruik van de service" want je mag hem niet als upload site gebruiken... Die vond ik juist niet moeilijk op legendary, ik vond bijv Two Bets moeilijker.
neej, ik ben geen halo diehard, maar ik speel in het weekend altijd op xbconnect met me broer en een vriend, en et blijft leuk
eej even een vraagje: in de laatste xbm staar ergerns aan het einde iets over halo 1, dat je in het level assault on the control room bij de eerste brug om de witte richel kan springen om zo het halve level over te slaan. Hier was ik al eens eerder wezen klote om daar op te komen, en nu heb ik het weer geprobeerd, maar ik val steeds dood, het lukt mij egt niet. Alles is nog vol levensmeter en shield. Is iemand dit wel gelukt?