Het is idd lullig voor de kopers van bijv. 479,- Die zijn nu eigenlijk dubbel genaait... eerst de drop naar 300,- oke die fout heeft MS netjes opgelost. Maar nu dit weer. Ik voel me toch steeds meer genaait door MS.... Maar anderzijds is het natuurlijk goed voor de Xbox. Er komen zo meer kopers en dat is natuurlijk nooit slecht
Ik vindt het niet genaaid... Vind het een goeie actie van MS, en heel slim. Want nu moet Nintendo met een tegenoffensief komen, anders gaat de Xbox keihard zijn kont trappen... En die van de PS2..
Ik heb hem gekocht voor 480 maar heb geen spijt. Ik kan teminste zeggen dat ik een die hard Xbox gamer ben
Ik heb hem ook voor 480 gekocht, maar nou je dit hoort heb ik wel spijt. De betere games komen nu toch pas uit. Ik had er toen 2 spellen bij gekocht en een extra controller was rond de 650 kwijt nou krijg je het zelfde voor een derde van de prijs.
Ik heb hem GVD voor ...... 1500 gulden gekocht ]:- ]:- ]:- Ok : - Inclusief Halo - Wel al in NOV 2001 - Amerikaans
Ik had er ook een aardig bedrag voor betaald. Nu is het voor jou nog maar te hopen dat het gaat werken met XBOX Live in Europa. Kweet niet of MS hier iets voor bedacht had. P.S. Damn...dacht dat ik veel spellen had...