ben opbouwboekje kwijt ...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door da beat, 5 jan 2005.

1. da beat

da beat www.da-beat.tk

Leuk Bevonden:
    0
    hoi !
    ik heb een paar jaar geleden een lego technic wagen gekocht ... het model 8448 ...

foto : http://bastelbu.de/lego/sets/images/8448.jpg

nu heb ik het probleem dat ik 1 van de boekjes kwijt ben... het boekje met het onderste stuk heb ik nog... en heb dit stuk ook al opgebouwd...maar ben het ander deel kwijt waar alle modellen instaan...
    weet iemand misschien waar je online dit boekje kan vinden?
    ik heb al lang gezocht maar vind het niet:confused:

mvg
    da beat

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Lego is toch voor kleine kinderen? M'n neefje van 3 speelt daar in ieder geval mee.

3. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Och wat zijn we stoer

Ik ben echter nog nooit online bouwboekjes tegengekomen. Maarja, daarentegen nooit echt gezocht.

4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
  5. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [Flauwe mode]
    Psst het is een belg :D
    [/Flauwe mode]

Neej weet jij veel, miss is die wel 10 ofzo en dan kan het nog best leuk zijn :)

[edit]
    Verjaardag:
    06-11-1988
    [/edit]

Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  6. da beat

da beat www.da-beat.tk

Leuk Bevonden:
    0
    uhmz ja, hij stond daar maar half opgebouwd... en ik wou em gwn trug heel opbouwen had geen goesting om hem af te breke ... gwn vr op men kamer te zetten ;) heb namelijk nog een beetje plaats in men kast :p dusz... en wat boeit het ook :confused:

tnx centurion ....

7. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tweakersforum > Stufis Generalis daar staat een topic met veel verschillende handleidingen :p

8. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    car ziet er weel leuk uit, heb zelf ook 3 lego dingen op kamer staan die ik enkele jaren geleden heb gemaakt....:)

9. da beat

da beat www.da-beat.tk

Leuk Bevonden:
    0
    mja:)
    had hem vorig jaar afgebroken om ander model te maken maar vond het 2e boekje niet meer
    nu stond hij daar maar gewoon te staan, half gemaakt, toenk men kamer opruimde zagk hem en nu wilk hem trug opbouwen ;)

Deel Deze Pagina