hoi ! ik heb een paar jaar geleden een lego technic wagen gekocht ... het model 8448 ... foto : http://bastelbu.de/lego/sets/images/8448.jpg nu heb ik het probleem dat ik 1 van de boekjes kwijt ben... het boekje met het onderste stuk heb ik nog... en heb dit stuk ook al opgebouwd...maar ben het ander deel kwijt waar alle modellen instaan... weet iemand misschien waar je online dit boekje kan vinden? ik heb al lang gezocht maar vind het niet mvg da beat
Och wat zijn we stoer Ik ben echter nog nooit online bouwboekjes tegengekomen. Maarja, daarentegen nooit echt gezocht.
[Flauwe mode] Psst het is een belg [/Flauwe mode] Neej weet jij veel, miss is die wel 10 ofzo en dan kan het nog best leuk zijn [edit] Verjaardag: 06-11-1988 [/edit]
uhmz ja, hij stond daar maar half opgebouwd... en ik wou em gwn trug heel opbouwen had geen goesting om hem af te breke ... gwn vr op men kamer te zetten heb namelijk nog een beetje plaats in men kast dusz... en wat boeit het ook tnx centurion ....
car ziet er weel leuk uit, heb zelf ook 3 lego dingen op kamer staan die ik enkele jaren geleden heb gemaakt....
mja had hem vorig jaar afgebroken om ander model te maken maar vond het 2e boekje niet meer nu stond hij daar maar gewoon te staan, half gemaakt, toenk men kamer opruimde zagk hem en nu wilk hem trug opbouwen