Ben je al getrouwd ... mazzelaar dan heb jij het nog voor het zeggen ... ik heb mijn vriendin te vriend te houden Maar bij ons zijn spullen makkelijk te organiseren ik heb in de huis kamer al 4 aansluitingen in de keuken + eetkamer nog eens 4 en boven + slaapkamer nog ens 4 en ik heb nog een paar hubs liggen *) IK NL (linkje werkt niet)
In xbm stond ook een artikel en je kunt je ook aanmelden voor een lan party ergens in september, misschien doe ik dat binnekort maar es..
keb een gewone UTP kabel gekocht, en die werkte niet. Ik heb toen maar de originele gekocht. Maar waarom werkt ie bij mij niet die utp kabel?
Omdat je geen gewone UTP kabel moet hebben maar een cross-over kabel. (Ben ik ook maar achter gekomen door te luisteren naar de eigenaar van een PC-shop) Bij een UTP kabel zitten zowel bij stekker 1 als 2 de kleuren aan dezelfde aansluitingen. Bij een cross-over kabel is dit dus niet.
Idd probably een patch cable gebruikt ipv een cross. Voor de duidelijkegeit: Cross-cable: Tussen 2 Nic`s (netwerkkaarten, in principe eigenlijk alles waar maar 1 rj-45 aansluiting op zit.) Patch-cable: Tussen Nic en hub/switch of swiching router Er zijn ook Auto sensing/correcting hubs/switches, bij deze maakt het niet uit wat je ertussen doet, hij verbeterd het automagisch.
...maar dan had ik ook nog ff een vraagje: als je 2 xboxen met elkaar wil connecten, heb je dan per se een hub en 2 utp kabels nodig? of kan je gewoon met 1 utp kabel de boel aan elkaar klikken? of heb je, om het zonder hub te doen, per se zo'n xbox-netwerk-kabel nodig??
je kan met 1 crosscable 2 xboxen aan elkaar knopen (dit is de link kabel) maak je gebruik van een hub dan heb je 2 normale UTP bables nodig (en je kan dan meerdere xbox'en met elkaar verbinden)
ik ga t 7 juni als t goed is met een xbox of 8 doen op n 24 ports hub.als je dan halo start ken je zelf ook nog kiezen in t multi player menu tussen de hosts.