1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beoordeling van de Nintendo fan...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Velvet_Dark, 28 dec 2003.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Tja Nintendo gasten moeten het specifiek van die games hebben dus gaan ze die bijna nooit afkraken. Games als Mario Kart, Mario Sunshine, Zelda etc daar wacht iedereen op. Dan hypen ze zichzelf net zolang totdat alles vet is.

Het blijft Nintendo gewoon achtervolgen. Mensen kopen de console wel, maar dan met zo'n 2 spelen, in dit geval Zelda en Metroid Prime. Zelfde zag je op de N64, een klein aantal toppers en verder niks. Dat is volgens mij de rede. Ik vind Zelda WW namelijk echt niks aan, en Mario en Mario Kart kan me ook niet lang boeien. Prime daarintegen is wel super vet.

Dat Jurjen ging zeuren over Shenmue was idd wel erg hypocriet. Zelda gaat al tachtig jaar over hetzelfde, net als Mario, daar vind ik verhaal van Shenmue nog origineel bij. Voordat je uberhaupt begint met spelen van Mario of Zelda weet je al hoe het spel gaat eindigen.. :confused:

2. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Wat ik zo mooi vind is dat ze mijn tekst niet goed begrijpen.
    Ze zien alle kritiek op Nintendo games als negative kritiek.
    Ik vind de Zelda games echt top, maar de gedateerdheid druipt er gewoon van af.
    als ze er niet meer tegen kunnen dan gaan ze schelden.

3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Dude, je spreekt jezelf gigantisch tegen. Eerst kraak je de Nintendo spellen af, en vervolgens zeg je dat dat geen negatieve kritiek is. :{

Ikzelf ben als vanouds weer verliefd geworden op Nintendo. Ik heb de Gamecube overgekocht van Goakhan, en sindsdien heb ik niet eens meer gekeken naar mijn xbox. Misschien kan het GTA: Doublepack dat veranderen, maar na februari zal dat ook wel over zijn, dan heb ik namelijk FF: Christal chronicles :cool:

Het punt is, dat Nintendo spellen mij dingen laten doen, die ik de spellen op de Xbox nog neit heb zien doen. Ik ben door TWW ontroerd, en tegelijkertijd heb ik in een deuk gelegen om de uitdrukkingen op Links gezicht. Door metroid prime heb ik 3 nachten achter elkaar mijn nachtrust opgeofferd om maar zoveel mogelijk te zien van Tallon Overworld. Op de Xbox heeft welgeteld een spel maar daarvoor gezorgd, en dat is KOTOR.

Dit is de reden waarom ik waarschijnlijk kies voor de opvolger van de cube. Puur omdat ik die typische nintendo spellen meteen wil spelen, want ik heb dit jaar echt vol afgunst zitten kijken naar die Nintendoids die die 2 spellen van voor naar achter konden spelen, en ik vastzat aan een gigantische berg shooters, racers en sportgames.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind ik ook :)

Mee eens

5. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Windwaker juist teleurstellend..op zich is het een goede game maar ik vond Ocarina of Time vetter..zelfde geld ook voor Majora's mask..kweenie ik vind juist dat ik dat "magisch gevoel"bij de laatste 2 zeldas minder had..

Bij Kotor voelde ik t wel....misschien omdat ik niet wist wat ik van t verhaal moest verwachten..

Dat gevoel dat Nosh over sprak kreeg ik bij andere games..

6. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Ik begrijp Nosh_JSRF. Het WOW effect is gewoon iets minder van de Xbox maar het heeft wel meer coole gamez. Het WOW effect had ik wel bij MP Halo, SC, Panzer Dragoon, KotOr en toch ook wel RBS 3. Alleen als ik ze vergelijk met MetroidPrime dan is de perfectie van nintendo gamez toch wat hoger. (het lijkt erop of ze net iets meer energie in het spel steken). Echter zoals ik al eerder zei vind ik multieplayen gewoon waanzinnig vet, Live en system-link.....om maar in termen te blijven het WOW effect is dan ook echt WOOOW, hehe.

PS. het ging eigenlijk ook om Jurjen en die gast is idd behoorlijk irritant positief m.b.t. nintendo. Het verhaal van Zelda/ Mario is eigenlijk ook niet echt vernieuwend en daar lult ie 0,0 over. Al laat Mario een ruft dan is het wel een mooie ruft.....

Laatst bewerkt: 6 jan 2004
  7. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    euhm weet je waar dat aan ligt voornamelijk omdat het jappanners zijn die voornamelijk voor Nintendo werken en de meeste games daaro vandaan komen en Jappanners zijn nu eenmaal GRAPHICS GEIL!

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Juist niet. Het gaat Jappanners juist om de gameplay en het verhaal. Amerikanen zijn juist graphics geil.

9. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Het is niet aleen de graphics vaak is de gameplay ook gewoon goed. Wat wel zo is, is dat ze gewoon f*cking creatief en fantasievol zijn en dat zie je terug in de meeste spellen die ze maken.

10. MaNiAc E

Leuk Bevonden:
    0
    dan hoor ik nu iets nieuws want verklaar dan Final Fantasy eens ? enzo

11. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Final Fantasy heeft een fantastische gameplay, als je er van houdt tenminste. Als de Japanners alleen maar graphic geil zouden zijn zouden ze eerder een xbox kopen dan bijvoorbeeld een gamecube of een playstation 2. En zo goed verkoopt de xbox niet in Japan.

12. MaNiAc E

Leuk Bevonden:
    0
    en dat komt omdat er misschien net 10% van de games van japanse makkelij zijn voor de xbox en die van de gamecube en ps2 ruim 60/70% japans zijn.
    ze zijn te trots om zich te wagen aan iets dat merendeels alleen uit de States komt

13. moza

moza work@day-shoot@night

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 3 consoles de playstation 2 had ik als eerste heb ik nu 16 spellen voor toen kwam bij bij mij de gamecube binnen (toen had ik noch goeie hoop voor nintendo) heb ik 3 spellen voor en toen de x-box heb ik nu 13 spellen voor.
    oftewel de game cube zuigt big time
    want ik ga geen spellen kopen op de cube als ze ook op de x-box uitkomen want grafisch is deze gewoon veel beter dus kortom de cube zuigt

14. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    jA!!!! dE GaYCuBe suXx0rzzzz!!!!1111! WaNt 1K H3B mAAr 3 sPeLluUuUhhh!!!1

Ga je diep schamen voor deze post. :{

15. moza

moza work@day-shoot@night

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal het ff toelichten ik heb er 3 spellen voor, 2 zuigen de rest in de winkel is niet veel beter ben mario spuugzat vind de rest van z'n vriendjes uit super smash brothers niet veel beter nintendo weet nog steeds niet dat text kaders er passe zijn, was op de 8 bit een uitkomst nu een vervloeking.
    SPREEK EENS WAT IN KOST WAT MEER SPEELT WAT FIJNER!!!!!!!!!
    op de 8 bit kwamen trouwens bijna dezelfde spellen uit alleen nu zien ze er beter uit.
    alleen timesplitters 2 is goed en die is ook op de playstation verkrijgbaar.

16. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    en ik weet niet waarom iedereen zich zo druk maakt..
    ik heb ook een box en een cube en ik heb het ene spel op de cube en de andere op de box..
    simpel zat..

17. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bullshit, de graphics op de cube en xbox ontlopen elkaar echt niet zoveel. Denk eerst na voordat je andere consoles gaat afzeiken of hou gewoon je bek dicht.

18. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is echt het BELACHELIJKSTE wat ik ooit heb gehoord.. spellen als timesplitters, Soul Calibure (behalve de exclusive karakters) en noem al die nadere multiplatform games maar op... zijn ALLEMAAL (nee ik lieg.. bijna allemaal) directe poorts.. dat wil zeggen dat de grafics op de xbox, ps2 en gc allemaal van ps2 kwaliteit zijn..

natuurlijk games als R6 en nog wel een paar zijn niet directe grafics poorts..

19. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    heb ze ook alle 3 en echt veel minder GC games dan voor de xbox en ps2...
    en toch vind ik de games die ik voor GC heb erg leuk, vooral de games die door nintendo zelf worden uitgebracht zijn erg vaak van uber kwaliteit....... zit gewoond at snufje nintendo magic aan..... dus die hoge cijfers zijn totaal niet onterrecht vind ik

alle multi platform games koop ik wel voor de xbox, maar dta komt omdat ik de controller nu eenmaal lekkerder in de hand vind zitten
    denkd at ik anders wel maar gamecube games had gehad, want zoveel exclusiefe titels zijn er niet voor xbox, ps2 en GC

/edit: en trouwens, reviews zijn toch allemaal eigen mening dus ik zie zowiezo niet echt waar jullie je druk om maken hoor. Als je een game leuk vind je em leuk,a ls je hem niet leuk vind vind je hem niet leuk...... maar dat komt dan niet omdat een reviewer een bepaalt cijfer aan een game geeft

Laatst bewerkt: 10 jan 2004
  20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    :confused:
    Als dat echt je dat echt meent dan loop je toch een beetje achter hoor vrind :{
    Ik heb Soul calibur trouwens op de GC gehad en nu op de Xbox, en hoewel het grafische verschil tussen GC & niet groot was, het was er wel. En de GC & Xbox versies hoef je echt niet met de PS2 versie te vergelijken, daar is het verschil echt zichtbaar.
    En verder koop ik alle Multiplatform spellen(en de über X-Only natuurlijk ook) voor de Xbox, omdat ze daar toch altijd een tikkeltje scherper zijn. :) En voor de NGC koop ik alleen de Nintendo toppers, zoals F-Zero, MP, en Viewtiful Joe. :)

Deel Deze Pagina