1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beoordeling van de Nintendo fan...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Velvet_Dark, 28 dec 2003.

1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    je kan ook wel rustiger reageren hoor... :{

hij heeft de Gamecube (gehad), en waarschijnlijk de 3 spellen gekocht die hem het beste leken... en als dan blijkt dat voor hem de spellen tegenvallen, en bij de Xbox niet mag hij toch best zeggen dat hij de Xbox veel beter VINDT, en de graphics beter VINDT...

de anti-fanboyhouding begint een klein beetje door te slaan vind ik hoor... het blijft een mening van moza...

2. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens.

3. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    Maar het is en blijft dat fanboyisme gewoon super irritant is.. net als die'verbeter-de-ander' houding... daar erger ik me soms ook wel aan..

4. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9

Ok, dat laatste was overdreven.
    Maar kijk nu eens naar die post. Afgezien van het feit dat het grammaticaal poep is, is zijn mening zo ongefundeerd als het maar kan. Ik vind die 3 spellen niet leuk, dus de gamecube zuigt. Kan zijn dat je die spellen niet leuk zijn, maar de gamecube heeft een groter assortiment dan 3 spellen (nee, echt!), dus verzin dan minstens wat argumenten erbij

Laatst bewerkt: 10 jan 2004
  5. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ja, je hebt absoluut gelijk, maar er worden hier wel meer meningen neergezet, zonder ook maar enige vorm van argumentatie...
    dus ik vind het een klein beetje vreemd om meteen zo boos te worden over iemand die zijn mening op een manier van een 10-jarige (niet direct op jouw gericht hoor, Moza ;) ) presenteert, wat hier zo vaak gebeurd...

maar het is je vergeven hoor :p

6. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Jeuj, Perfecte poep vergeeft het me! :p

Moza was eigenlijk de druppel, lees echt overal fanboy reacties op dit forum de laatste tijd, of het is werkelijk zo slecht gespeld, dat je bijna bang er van wordt :p
    Niks spcifieks tegen Moza dus, hij had alleen de pech dat hij op de verkeerde plaats om de verkeerde tijd postte ;)

7. JeroenZM

JeroenZM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jurjen is een idioot. Ik heb met afgrijzen z'n "Dog's life" review gelezen en hij was allesbehalve te spreken over de uitwerking. Dat het een origineel spel was met wat innovatieve ingevingen laat hij achterwege. Een spel als Wario World geeft hij doodleuk een 8.5 en een kartgame als Double Dash dat helemaal niets toevoegt aan het genre kan in z'n ogen niets verkeerds doen.

Het is volledig terecht dat hij hierop is aangesproken in de meest recente PU.

Over het feit dat Nintendoids de meest fanatieke fans zijn kan ik wel mee inkomen. Deze groep is meestal opgegroeid met consoles als de NES en SNES (in mijn ogen nog altijd onovertroffen) en zijn loyaal aan het bedrijf wat ze zoveel spelplezier hebben gegeven. Natuurlijk zat er ook veel middelmaat op die 2 consoles, maar de spoeling was niet zo dun als op de hedendaagse next-gen platforms. Komt ook omdat er niet zoveel poorts waren als tegenwoordig.

8. thiersie

thiersie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook al jarenlang een N-boy en soms was ik wel eens jaloers op andere games van andere consoles, maar ze konden mij niet boeien dusja..
    maar sinds 3weken nu heb ik een xbox gekocht en dat komt omdat xbox live mij heeft overtuigd niet de games!
    En mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar de nintendo, maar komt ook omdat ik er mee opgegroeid ben hé, je eerste kind zie je het liefst zeg maar

9. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik me aan erger is dat al die nintendo fanboys zeggen dat microsoft zuigt en dat ze alles verneuken voor andere gamers . Lees maar in dit bericht de reacties klik , ik vind het juist goed dat microsoft splinter cell PD tijdelijk exclusief heeft gemaakt . Maar die Nintendo en Sony fanboys gaan dan direct zitten roepen dat dit slecht is van microsoft , terwijl Sony deed precies hetzelfde met PoP en BG&E .

Kortom waar slaat het op dat microsoft zuigt , ik vind het gewoon een goed bedrijf die vette games leverd .

10. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    viel me ook op toen ik laatst in door een paar nintendo bladeren van iemand zat te bladeren...
    multiplatform games die op de xbox rond de 6 scoren krijgen daar al snel een 8 8)
    over PU wil ik het al helemaal niet hebben...die boys krijgen volgens mij een stijve als ze het woord Mario horen

11. Dinand

Dinand Haags Kwartiertje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf alleen een Gamecube gekocht om de Resident Evil games te spelen (snap deze exclusive deal met Capcom nog steeds niet) en uiteraard Mariokart Double Dash. Mariokart Double Dash is echt puur vermaak als je het met een paar vrienden speelt. Een prachtig spel _O_

12. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Beoordeling van de Nintendo fan...

Dr is maar 1 gast daar die Nintendo-fanboy is en dat is Jurjen. Hij doet bijna alle Gamecube-reviews. Voor de rest zijn ze allemaal gewoon objectief.

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Hij heeft wel gelij. Mensen met een cube hebben meestal niet zo heel veel games en alleen maar de Nintendo toppers. Dat was bij de N64 ook zo. Mensenoen alleen Prime, Zelda, Mario etc. Dat is gewoon zo, de rest is gewoon niet aantrekkelijk. Ik heb zelf een cube met prime en zelda, en emal daardoorheen gespeeld is er gewoon niks ders leuks te kirijgen. Ja misschien F-zero GX..

Bij de Cube heb ik dus echt het gevoel dat ik alleen maar aan het wachten ben op nintendo titels. Nu bijvoorbeeld wachten op Prime 2 ofzo. Xbox heb ik veel meer interessante titels voor.

14. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hmm kheb ook voor een tijdje de cube gehad, waaronder metroid prime, maar het kon me absoluut niet boeien. Ik kreeg er koppijn van, alleen het eerste kwartier was ik een beetje onder de indruk. Alleen zelda - windwaker had ik graag willen spelen.

Mij spreken games voor de xbox gewoon wat meer aan, alhoewel ik het met wouter eens ben dat eigenlijk 2003 gewoon erg teleurstellend was terwijl het een topjaar had moeten worden. Er is voor mij gewoon geen een game uitgekomen die ik echt intensief heb gespeeld (zelfs pgr2 niet want ik hou niet van racen). En dat is best erg eigenlijk, nu heb ik mijn hoop wel gesteld op dit jaar, er komen volgens mij nu echt eindelijk wel wat toppers uit, maar voor de rest is het wat magertjes.

Live is idd een goed punt voor microsoft, wat ik ook erg meetel is de service, mn boxje was kapot, ze hebben hem opgehaald en dezelfde week nog terug gebracht. Ook heb ik al vaker nieuwe controllers etc ontvangen, en natuurlijk de gratis game actie niet te vergeten...

Magoed, kheb goede hoop voor voornamelijk de 2e helft van 2004, jammer genoeg duurt het allemaal zo lang :mad:

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 33 spellen op mijn Cube en dat zijn niet alleen de Nintendo toppers.

16. wodan

wodan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus heb je ook zuigende games gekocht? Mja ieder zijn zin natuurlijk...

17. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook goede spellen op de Cube die geen Nintendo-toppers zijn hoor.

18. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    niet zoveel..
    Wat exclusives betreft: viewtiful joe, Metroid Prime (niet echt van Nintendo) en euhh...

Laatst bewerkt: 18 feb 2004
  19. thiersie

thiersie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tzijn der wel véél meer é, kvind stom dak ze nu weeral enkele moet opnoemen mrja...
    eternal darkness, resident evil serie, wind waker, mario sunshine, starfox adventures, mario kart DD, f-zero gx, smash brothers, euh ja dat waren maar enkele exclusives!

20. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de PU en andere gamebladen/sites de spellen van de gamecube een beetje verkeerd beoordelen, Metroid kreeg een 9.8 en was zo'n beetje het beste spel wat er te krijgen was maar ik krijg van steeds meer Gamecube bezitters te horen dat ze Metroid helemaal niet zo geweldig vinden. Hetzelfde met Zelda, Graphics een 10. Het zal er allemaal wel goed uitgezien hebben maar bij Graphics verwacht ik bij een cell shaded game eigenlijk geen 10. Want het is compleet niet realistisch. Als ze nou Half Life 2 een 10 geven OK. maar een cell shaded game. Dat kan natuurlijk mijn mening zijn en jullie kunnen daar anders over denken maar toch vind ik dat Nintendo spellen te hoge cijfers krijgen. Zeker als bijna elk spel alleen een singleplayer heeft. Ik vind dat F - Zero zijn cijfer wel waard is want die heb ik gespeeld en die was gewoon goed. Multiplayer voor extra replay en je hebt een goed spel. Dat is bij Metroid en Zelda Niet.

Deel Deze Pagina