ik snap echt niet dat je het risico wil lopen op een strafblad etcetc voor dit 'speelgoed' (uiteindelijk is het gewoon speelgoed). Ik hoop eveneens voor jou dat ze gewoon aankomen.
hmmmm ik zie het wel ik heb iig nog geen berichten...niet van douane en niet van Lik-Sang..... maar eeuh strafblad wist ik niets van hoor....maar je komt toch wel weg met een waarschuwing.... anders heb ik gewoon vette PECH ben daar dus ook niet heel erg blij mee maar wat is de kans dat ze precies dat pakje eruit halen voor controle?????
3 x raden........ Brief van TPGPOST inbeslagname op de Wet Wapens en Munitie Geachte, heer/mevr Bij een fysieke (inzage) controle op een voor u bestemde postzending uit Hong Kong, zijn de door Douane goederen aangetroffen waarvoor bij invoer beperkende bepalingen gelden. Als bij verder onderzoek is gebleken dat deze goederen, niet ingevoerd mogen worden zullen voorgenoemde goederen door de Douane in beslag worden genomen en overgedragen aan de Officier van Justitie. U doet er verstandig aam om te trachten te voorkomen dat u dergelijke producten opnieuw bestelt dan wel worden toegestuurd. Hoogachtend, ##### Declarant dus....ze zijn er niet doorgekomen....en nu maar afwachten wat er verder gebeurd....
hij had airmail aangeklikt.... waarschijnlijk sturen ze airmail standard uit HK.... die andere had gewoon high priority aangeklikt.... pakketjes uit HK worden bijna altijd gecontroleerd... Er wordt namelijk heel erg veel chineeze geneesmiddelen naar europa gestuurd... zijn vaak gewoon voor prive gebruik maar ze zijn verboden omdat er verboden dierlijke ingredienten inzitten enzo.... daarnaast komt er ook heel erg veel kruiden uit die richting die men hier liever niet wilt hebben
jij doet je naam eer aan maar als ik het goed begrijp is er alleen hotd3 en komt er TC3? Das niet veel voor zo'n dure gun
goddamn !! that is naar Silencer!! D; D'r staat alleen niks in die brief over voorkomen of arrestatie of iets dergelijks...dus misschien is het gewoon een waarschuwing. Lijkt er tenminste wel op(als ik op die "in vervolg niet meer doen" zin af ga..) Je bent in ieder geval wel 140 euro kwijt..wat ook fokked op is. Ik hoop echt voor je dat het daar bij blijft man
nog iets: ik denk dat jouw pakje gecontroleerd is omdat het ene behoorlijk groot pakket was; je had er immers twee besteld, en mortier had er maar een... grote pakjes worden eerder gecheckt D;
Kan je die edit knop nou gewoon niet vinden of probeer je je post count gewoon wat op te krikken zodat je toegang krijgt tot de "the green mile" Laat mij dit niet nog een keer waarnemen kami! ----------------------------------------------------------------------------------- IK NL, hou je wel een beetje in op het forum hè... anders moet je weer een nieuwe nickname gaan verzinnen!!!