1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beretta 92FS light gun binnengekomen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mortier, 12 mrt 2003.

1. Silencer

Silencer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was een brief van TPGPOST die hebben er verder nix mee te maken die vertellen mij alleen dat de douane het pakje heeft....

maar ik heb eens in de wapenwet zitten neuzen en volgens mij kunnen ze echt niet meer doen dan die dingen in beslag nemen..... en als ze in een goeie bui zijn krijg ik het alsnog :):p:p
    maar daar ga ik maar niet vanuit :D:D

maar een boete of strafblad...dat kunnen ze niet maken met dit spul....

2. RZA

RZA Koekebakker

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan man! veel succes drmee. T zou ook wel erg raar zijn ALS je hiervoor gepakt zou worden, die politie heeft wel wat beters te doen.

3. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0

over triest gesproken

/mod. Problemen met moderators kan je melden in het feedback forum.

4. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewoon zegt dat je niet wist dat die dingen hier illegaal zijn, zullen ze je nooit een strafblad geven.
    Ze kunnen je wel een boete geven.

5. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen het wel opsturen inclusief boete,denk je echt zo blij te zijn dat je het toch krijgt zit er een boete van 200 euro bij:D

6. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

Dan sturen ze hem op...

2 dagen later staan ze voor je deur met een huiszoekings bevel....

Dan zit je echt met gebakken peren

7. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    ja echt wel,staat er in 1 keer een swat team voor je deur :9 als ik hem zou kopen dan zou ik hem in Belgie of Duitsland kopen ik woon dicht bij de grens duzz

8. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    ik bedoel er mee.....

een boete betalen betekend nooit dat je vrijstelling krijgt voor een wet!!!

9. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1

die gun zie je nooit meer terug!!!
    iedereen kent die guns uit spanje wel(met de balletjes)...zelfde verhaal,lijken te echt....kun je dus gekke dingen mee gaan doen...
    boetes zijn vrij normaal,strafblad..lastig,mits je niet eerder iets met justitie te maken heb gehad.....maar het kan best een flinke boete worden...een goed verhaal en wat mazzel heb je nodig om er zonder verdere schade vanaf te komen.
    Good luck!!

10. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    damnzz das balen man (silencer) k hoop dat je alsnog die guns krijgt anders ben je nog je geld kwijt ook.......

11. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hier op het forum leven allemaal met je mee. Ik wilde hem eerst ook invoeren maarja ik ga nu maar eff naar Belgie ofzo.

12. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    olol aangezien je hier je postcount niet kan zien wist ik geeneens dat ik die had, en nee ik deed het niet om de green mile binnen te komen want ik weet geen eens wat het is!
    ik gebruik altijd het quick reply venster (rete handig :D) en ik was de thread al uit toen me wat te binnenschoot en ja...toen iging ik weer naar het venstertje...zonder te kijken of ik de laatste was die gereplied had..

je hoeft niet meteen uit elkaar te spatten gozer!
    olol relax man! :D

Silencer: ik zou hem inderdaad gewoon laten gaan (die gun) wat Eastmaster zei over die huiszoeking is een vuil truukje dat ze volgens mij ook zo zouden gebruiken!
    (misschien dat ze denken dat je nog meer hebt omdat je die gun probeerde te importeren)

Laatst bewerkt: 16 mrt 2003
  13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Je zal nooit meteen een strafblad krijgen voor zoiets.

Omdat je namelijk een legaal product hebt gekocht en hoe moeten wij nou weten dat het hier verboden is. Het is toch niet echt??

Als je met die argumenten aankomt dan houden ze het echt wel bij een waarschuwing.

En via airmail is ook niet echt slim....
    want iemand die wel eens met het vliegtuig is geweest weet dat er van die runtgen (ja geschreven zoals je het uitspreekt, wnat ik weet niet hoe die puntjes moeten) gebruikt word om de tassen te doorzoeken.

En als er dan iets inzit wat de vorm heeft van een pistool...ja de rest kan je zelf wel bedenk ik.
    Wel vreemd dat je niet meer dan dat ene bericht krijgt....

14. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    Time cop 3?

Volgens mij is het nog altijd Virtua Cop 3 |:- |:-

15. ikah

ikah Guest

die postacounts kloppen voor mij niet! Ik post hier elke dag wel 10 keer en het word nooit op mijn account bijgewerkt! grrrr

/Mod Niet off-topic posten

16. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    ben ik niet met je eens!!
    als je vanuit een tropisch land terugreist naar nederland..en je hebt een leuk souvenirtje in je koffer loop je ook het risico aangehouden te worden...het argument " ik wist niet dat het verboden was" gaat dan ook echt niet op hoor.
    Jij bent verantwoordelijk voor alles wat je het land in brengt of probeerd te brengen.
    Als je zegt dat het maar speelgoed is zit je ook fout.
    Hier in nederland zijn immers dat soort guns verboden(dat weet iedereen en daarom zien ze er hier ook erg nep uit,knalgroen bv)
    Dus je koopt een voor nederlandse begrippen "illegaal" produkt....

17. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, grappenmaker. Elke Nederlander wordt geacht de wet te kennen. Dat je niet weet dat het verboden is is dus geen 'argument' voor ome agent.

18. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het echt kut voor je Silencer! Khoop voor je dat je die guns terugkrijgt en dat je een waarschuwing krijgt, ookal denkik dat je je guns nooit meer ziet... :mad: Das vervelend

19. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Spijtig voor silencer van het geld een strafblad zal ie wel niet krijgen

Maar wat een hoop moeite speciaal voor die heilige beretta!
    Is dat Madcatz ding dan zo afschuwelijk??

En trouwens madcatz is meestal kwalitatief beter dan thrustmaster so...

Het belangrijkste is toch dat de gun goed in de hand ligt en dat hij precies mikt een memorycard slot kan ook handig zijn (moesten er shooters voor xbox live komen8) :9 )

En als je per se een geweer wil dat er echt uit ziet ga je gewoon naar Belgie

20. Silencer

Silencer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb nog steeds niets gehoord....Ik denk niet dat ik die guns terug zie.... maar als ik er maar geen boete of strafblad voor krijg vind ik het allang best...

en btw ik wist niet dat het illigaal was :D

maar iig bedankt voor de steun guys :D:D:D

Ik hou jullie op de hoogte....

Deel Deze Pagina