En ga je nog naar Belgie om ze te halen Silencer? Weet je dat ik dat zelfs niet helemaal aandurf, ik ben zo iemand die paranoia wordt bij een scheet, dus ik zit echt zo van: wat nou als ik in de trein controle krijg of hier in de bus of hier voor mn huis!! D; Super lef man om die dingen te bestellen! (niet dat je daar veel aan hebt nu je ze niet krijgt..) Ik hoop echt voor je dat het bij die TPG brief blijft en anders moet je maar het onschuldige haantje gaan uithangen...zeg je gewoon dat iemand een grap met je heeft uitgehaald en die dingen gewoon naar jouw adres heeft gestuurd om je in de problemen te krijgen. En als ze dan zeggen dat ie op je eigen Creditcard is besteld, zeg je dat ze die dan wel gehackt zullen hebben
Ik begrijp dit niet helemaal, het zijn toch Lightguns, daar is toch niets illegaals aan, of zie ik dat verkeerd. Ik w8 btw wel tot er wat meer spellen ondersteuning geven, tot die tijd speel ik wel ouderwets Point Blank als ik wil schieten
Volgens de wet wapens en munitie mag niemand een speelgoed wapen in bezit hebben omdat dit te veelop een origineel lijkt. Er waren in het verleden overvallen gepleegd met speelgoed pistolen. Daarom hebben ze de speelgoedwapens in de categorie 4 geplaatst (hierbij is dus een machtiging voor nodig oftewel een vergunning tot het houden van een vuurwapen). Daarom werd ook later alles i.p.v. zwart , vies groen /geel/rood etc.. Misschien staat het op de website van ministerie van justitie op het gebied van vuurwapens en alles wat ermee te maken heeft.
ok, dan weet ik dat ook weer maar kan ik hem nou gewoon in Duistland of Belgie halen of is het daar ook verboden?
Thnx Uriel weet je toevallig ook of er nog meerdere games uitkomen waarvoor je die gun kunt gebruiken want House of The Dead III is niet echt mijn type spel
Volgens mij wordt dat strafblad verhaal behoorlijk opgeblazen. Ik heb namelijk weleens in een verschrikkelijk dronken- en liefdesverdrietbui een spiegel van een auto afgeslagen. Dat kwam ook op mijn strafblad, maar ik heb toen aan die agent (vader van een goeie vriend van mij, das helemaal lekker) gevraagd wat de consequenties voor mij waren. Hij zei toen dat het allemaal wel meevalt. Als ik de komende (ik dacht) twee jaar mezelf gewoon gedraag, wordt het weer geschrapt. Ik weet natuurlijk niet of dat ook voor die lightgun telt. Het was trouwens wel de eerste keer dat ik in aanraking kwam met de polisie.
Ik ga er van uit dat ie een strafblad krijgt, is lullig, maar ik denk het wel. Het is en blijft een overtreding van Wet wapens en munitie, je kan wel zeggen "ik wist het niet". Iedereen acht het te weten dat dergelijk materiaal verboden is in nederland, waarom denk je dat er destijds (de ouderen weten het denk ik wel) Rambo wapens in beslag werden genomen. Was gewoon speelgoed, maar werd volledig uit de handel gehaald, omdat het op een echte glock leek (volgens mij glock, ik weet het niet meer). Ik vind dat je zoiets hoort te weten.......
ik heb nog niets gehoord en dat kan ook nog wel ff duren...en nee ik ben nog nooit eerder in aanraking geweest met justitie of politie....... Ik zie het wel....
je kan zoveel denken als je wilt maar als iemand wat wilt achterhalen vind hij echt wel alles over je, zelfs de dingen die geschrapt zijn. b.v. bij een sollicitatie.
LoL voor die paar euro's zou ik me niet druk maken, eerder over strafblad krijg je veel problemen mee met Soliciteren (geweigerd worden), en je moet t ook altijd invullen als je naar Amerika gaat enzo...(ben je ook verdacht) en de lul als je t niet invult
lol, bij solliciteren kijken ze erna en dan vragen ze het. Ja meneer ik heb speelgoed pistolen besteld in het buitenland en dat mocht niet. Denk je nu echt dat je daar op geweigerd word?? En naar Amerika hoef ik niet meer ben er 1 keer geweest en het is een shit land. Geef mij maar australie of de Antillen
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Een strafblad is een strafblad en voor hetzelfde geld zou je die gun gebruikt kunnen hebben bij een overval. En ik denk dat je overal gecontroleerd wordt, niet alleen in Amerika. Ik hoop echt dat Silencer geen strafblad krijgt.
Dan zal dat akkefietje van mij wel niet op mijn strafblad komen, maar gewoon in de comp van de politie staan ofzo. Want hier heb ik dus geen last van.