1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beretta 92FS light gun binnengekomen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mortier, 12 mrt 2003.

1. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet house of the dead er bij kopen, tenzij het een actie ofzow is maar reken maar van niet:mad:

hotd 3 60 euro + light gun 60 euro = 120 euro ongeveer :) kan minder zijn :)

2. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    gewoon die gun alvast kopen. en w8en op virtua cop 3.

3. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ga ik denk ik ook doen :) ik heb trouwens nog nooit eerder virtua cop gedaan...wat kan ik me er bij voorstellen???

4. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    een van de beste onrail light gun shooters die ik gespeeld heb. veel van de omgeving kan kapot en et speelt lekker.

kweenie beetje zoals time crisis. maar dan iets minder namco achtig :D

virtua cop 2 was ook op de pc te spelen met de muis. dus misschien dat je em ergens kan d*wnloaden en ff kijken hoe die is.

5. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ah Time crisis vond ik vet :D ook veel met gun gespeelt :p nou dan zal ik es ff vc 2 op pc downen :) bedankt :)

6. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    kan je geen vergunning voor die dingen aanvragen? wil namelijk wel ff weten wat ze doen als je een vergunning voor een lightgun aanvraagd?

7. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het eens :p als het lukt ga ik dat ook doen :cool:
    Maar eerlijk gezegt denk ik niet dat het lukt, het is namelijk gewoon illegaal je gaat toch ook geen vergunning aanvragen voor drugs te gebruiken ofzo :)

[edit] sorry domme vergelijking:cool:[/edit]

8. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

stof

9. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij moet je dan eerst lid worden van zo'n schietvereniging.. en dat alles zodat je met zo'n gun op je xbox kan spelen 8)

10. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zo'n lidmaatschap en het probleem wordt dan dat je het pistool bij een handelaar moet gaan kopen en deze vooraf moet aanvragen bij de politie.
    Je denk misschien, dat is geen probleem, maar ze gaan je dan ook "screenen" en de kosten die daarbij komen zijn voor jou rekening.
    Niet grappig meer dus, want voordat je het weet kost dat pistool ongeveer € 150,-.
    En even snel beslissen is er dan niet meer bij als je bij de MediaMarkt binnen loopt. In 7-voud aanvragen bij de politie en een handtekening van je schietvereniging halen (die blijven lachen dat je een plastic pistool gaat bestellen) !!!

Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  11. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Pfffff...dus eigenlijk komt het er op neer dat je gewoon beter naar belgie of duitsland kan rijden en er daar eentje kopen...
    of je moet natuurlijk importeren ( www.lik-sang.com ) maarja dan heb je weer kans dat de politie erbij komt :mad:

12. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Dat klopt,

Alleen in mijn geval zit het risico erin dat wanneer ze je tegenhouden, mijn wapenvergunning ook wordt ingetrokken en de vereniging mijn lidmaatschap ook royeerd.
    En dat allemaal voor een spelletje.
    Koop wel zo'n ander "lullig" dingetje !

13. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik snap nog steeds niet hoe schietverenigingen en wapenvergunningen iets te maken kunnen hebben met die godforsaken lightguns.

14. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Je snapt wel meer niet :D

Als je de thread had gelezen had je kunnen zien dat als ze je pakken je een boete krijgt een normaal gesproken ook een strafblad. Iemand met een strafblad kwa wapen bezit krijgt niet zo snel een wapenvergunning snappie.

15. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hehe, maar als je al een wapenvergunning hebt.

maar jah boeie. the bottom line is. dat je gewoon het beste naar duitsland of belgie kan rijden, daar doen ze niet zo kinderachtig over fuckin speelgoed.

16. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    In duitsland mag je niet C&C generals kopen en wel vette lightguns..rofl..hoe bedoel je dom?? :p

En ik vind het nogsteeds ziek dat ze niet in NL verkocht mogen worden! Want hoe echt ze ook lijken je bent toch ziek in je hoofd als je er iemand mee gaat bedreigen!!!

The Fools!!!!!!
    Wedde dat die lui uit de 2e kamer zelf wel een beretta lightgun thuis hebben liggen ^^ :D

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hehe zalm misschien wel :) dat was een casual gamer.

18. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Stupid peepz in de 2e kamer8)
    Die lui hebben zo'n hoog IQ (hoop ik/denk ik) en dan maken ze af en toe zulke domme beslissingen :D

Maja gaat nu erg offtopic :p
    Maar snel weer over lightguns lullen anders moet ie dicht 8)

19. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dimensionplus gemailt over de beretta want op hun site staat dat je hem gewoon kunt pre-orderen bij hun :+

Ik kreeg een heerlijk vaag antwoord trug :mad:
    -----------------------------------------------------
    Geachte,

Alle beschikbare info staat op de site.
    We hebben de gun besteld maar nog niet binnen
    DIMENSION PLUS
    -----------------------------------------------------

20. alcatel

alcatel sluwe schaduw

Leuk Bevonden:
    0
    ik hou het wel bij zwaarden die zijn legaal
    hoe zou het eigelijk zitten met light sabers zouden die ook illegal zijn
    dus een star wars game waar je een lightsaber bij krijgt op realtime te kunnen zwaart vechten met je lichtzwaard
    het werkt natuurlijk met licht en dat is illegaal en het is speeldgoed in de vormvan een zwaart
    ohhhhhh wie gaat het testen

Deel Deze Pagina