Thnx Btw als je hem via dimensionplus besteld word in Nederland verzonden en is de kans dat ie gecheckt word net zo groot als dat saddam hoessein in mijn tuin woont
heeft DimPlus dan dezelfde Beretta 92FS die je hier eigenlijk niet in huis mag hebben [edit] http://www.dimensionplus.nl/xbox/boxes/440044.gif lijkt er wel op, kewl! release: 15 april 2003 (volgende week dinsdag) er is alleen nog geen prijs bekend [/edit]
Damn man....€ 500,- lappen voor een paar lightguns. Heb een idee, laten we met z'n allen hier ieder € 1,- doneren aan "Silencer". Het is een kleine moeite als je I.net bankieren hebt. Idee of niet?
Al ben ik de enige die €1,- stort op z'n rekening. Die ene €uro kan ik wel missen. Maar hoe maar er inderdaad mee doen...des te beter. Nu nog ff z'n rekeningnummer.
alleen moeten we nog even wachten totdat ie terug is voor z'n rekening nummer, want hij is een maand op vakantie
guns bestellen,daar de boete over betalen en dan een maand op vakantie....en dan wil je dat wij wat doneren? Ik heb hoogstwaarchijnlijk minder bestedingsruimte...kom ik ook in aanmerking voor een collecte?
Had het wel..is niet in rook opgegaan,maar heb het goed besteed...maar daar ging het niet om....never mind
best wel naief om 2 guns over te laten vliegen uit hongKong, maar wel stoer.Hij voelde de bui al n beetje hangen. "ik heb gekozen voor AIRMAIL schijnt minste pakkans te hebben.... maar de boete schijnt niet zuinig te zijn... en zelfs geruchten over strafblad..... maar ik w8 nog ff af....maar immidels al 8 dagen......" trouwens het valt in belgie ook niet mee er een te kopen, in de zaak waar ik um in bestelling heb staan is de releasedatum al voor de derde X opgeschoven met 2 weken...., wat is er aan de hand met dit verduivelde ding... rust er soms een vloek op ?
In frankrijk heb ik hem al in de winkel zien liggen en hier in Belgie komt hij op 16/05 binnen In frankrijk kostte hij 55 euro en de madcatz kostte in dezelfde winkel 40 euro