trouwens wel raar dat sommige mensen die hem eerder hebben verstuurd nog geen bericht hebben gekregen maar IK HEB HEM OOK MET BON VERSTUURD misschien maakt dat wat uit. als ik morgen de games krijg of vrijdag dan meld ik het wel effe op het forum.
ja er stond een soort van klanten nummer (die ga ik niet geven misschien kan er dan een adresje gewijzigd worden ) bij en het onderwerp was RE serial ....... REWARD PROGRAM
Ik had van het ogenblik dat het aanvraagformulier uit was, dit doorgestuurd. Een paar dagen later kreeg ik dan een mail met de mededeling van blablabla 48 uur eer men aan uw verzoek aandacht geeft blablabla. Vorige zondag brief gepost met factuur en die drie brieven. Gisteren deze mail ontvangen Ik stond al verstomd dat ik zo snel reactie kreeg van Microsoft (zondag brief versturen en vandaag al antwoord). Ik heb echter vandaag mijn brief (die ik zonder postzegel had verstuurd) teruggekregen omdat er geen postzegel opplakte. M.a.w. die mail is gewoon een antwoord op het aller eerste aanvraagformulier dat je gewoon via de mail kon versturen.
En ze zetten het er nog eens in het nederlands bij!!! Ik voel me nu als nederlander behoorlijk achtergesteld....
MS heeft het druk Ik had MS maar ff gemaild, aangezien ik per email (23-4) en per brief (25-4) mijn formulieren/copy bon had opgestuurd en nog geen reactie had ontvangen na die '48 uur'. Net een mailtje terug ontvangen : Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query. As you can imagine the response to this offer has been quite phenomenal and it may take a while to process the applications but we are working very hard to process them as quickly as possible. We would greatly appreciate your patience in this matter and if you have already received an automated response from us it means that we have received your application and you can expect to receive your reward pack within 28 days. We hope this has answered your question but in the meantime if you require further assistance or clarification please do not hesitate to contact us again. Kind regards, The Xbox Customer Care Team. ----------------- Dus na die automatische repons hoef ik dus geen mail meer te ontvangen ? Het zal wel een standaard mailtje zijn... Laten we allemaal geduldig afwachten
Hé Deep Blue, hoe kan je eerste brief nou zijn teruggestuurd??? Het adres hoort free-post te zijn -> zonder postzegel - > gratis... toch, ik heb er tenminste geen postzegel op geplakt en geen afzender...
Dat had ik ook gedaan. Adres op brief geschreven, free post bovenaan en toch hebben ze hem terug gestuurd. Ben vandaag zelfs naar de post gereden om te vragen hoe het zat en ik heb toch nog moeten betalen. De Belgische post ]:-
Het mag dan wel free-post zijn, een postzegel kan nooit kwaad.. Weet je tenminste zeker dat ie aankomt.. Of iemand kan natuurlijk de brievenbus in de fik hebben gestoken, terwijl de bus nog niet geleegd was!!! Oeh, dan baal je!!! Héhéhé!!
ah ik zal hem morgen over vrijdag of later nog wel krijgen in ieder geval wel volgende week KIJK er naar uit. Mocht ik 1 van de eerste zijn die het packet heeft dan maak ik er wel wat fotos van zodat jullie al een beetje kunnen slijmen en vooruit kunnen zien
ik heb hem 1 mei op de post gedaan, dus ik ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg, ik had op de envelop meer dan genoeg postzegels geplakt en ookl nog afzender dus dat zou wel goed komen!!!