1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beschrijf jouw droomgame

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxz, 7 jul 2009.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hmpfh, ik droom van een realistisch first-person RPG die zich tijdens de middeleeuwen afspeelt. Met als locatie Jeruzalem, waar je zowel kruisvaarder als bewoner van die stad kan zijn. Geen magie en shit, geen enorme levensbalken. Veel praten, handelen, lekker sleutelen aan je char. :)
    Soort combinatie tussen Oblivion en KOTOR, maar zonder onrealistische of overdreven scheiss.
     
  2. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Remake van FFVII :)
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Pokemon voor de 360 :cool:, maar dan first person, mooier, grootser,beter!
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Lijkt me ook geweldig, ja. Beetje Pokémons gaan vangen en levelen.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.052
    Een kruising tussen GTA4, Shenmue, Virtua Fighter 5 of Ninja Gaiden 2, Splinter Cell, etc, oftewel een free-roaming actie-adventure in een moderne aziatische stad, met een uitgebreidde fight-engine en shoot-engine, maar ook een prima 'sluip' optie en stealth kills.

    Daarnaast gewoon het integreren van verschillende mini-games, spel-onderdelen, collect-m-ups etc etc, zoals arcade-games in speelhalen, de speelgoed-machines uit Shenmue waarmee je coole dingetjes kunt verzamelen, als je naar een basketballveld gaat kun je leuk basketballen met goede besturing, en wanneer je gaat poolen of snookeren dan is dat ook een volwaardige spelvariant, en foto's maken en opdrachten vervullen en gewoon heel veel verschillende zaken erin gooien met een leuke besturing, zoals skateboards, rolschaatsen, jetpacks, hovercrafts, etc etc etc.

    De lijst is eindeloos, maar het meeste kun je zelf wel invullen :)
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Je bent de eerste persoon ooit (en ik heb het idee al heel lang) die het met me eens is <3
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Toon die foto pokemon game uitkwam had ik me al gehyped tot ik erachter kwam dat het alleen foto's maken ging op een vaste route...ik was diep teleurgesteld. Een volledige 3D pokemon game met waar je ze kan trainen/vangen en uitdagingen met ander npc's(en misschien zelfs ander online spelers) in real-time. Ik snap ook niet waarom Nintendo dit nooit heeft gedaan, het zou bakken met geld in het laatje hebben gebracht.
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Een collectie met final fantasy 1 tot 9 met voice acting en hedendaagse graphics.
     
  9. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er eigenlijk 3.

    1. FPS:

    1 op 1 copy van D-DAY. Alles moet kloppen, dus ook het aantel soldaten tanks artellerie, bunkers, wapens, schepen, vliegtuigen. Uiteraard filmrealistische grafix. En dan met 5000 tegen 5000 of zo. Totale chaos, de kans dat je 10 meter op het strnd haalt is klein, maar dat was in het echt ook zo. Een game om van te dromen.

    2. RTS.

    Kennen jullie North and South ook nog? Ik speelde hem op de amiga 500. Het ''RST'' gedeelte was erg basic. Maar super verslavend. Uiteraard moet de game veel groter worden. Ik wil ingame alle rangen, soldaten indianen mexicanen, ik wil een speelveld 10000 keer de grootte van een battlefield in de total war reeks. En nu komt het belangrijkste, althans de reden waarom ik denk dat een dergelijke rts supervet zou zijn. Ken je commando's? Dan moest je missies op lossen, met 5 of 6 commando's, de duitsers en japanners hielden de wacht, en je kon zien hoe ver ze konden kijken. En dit punt wil ik mee nemen naar de grootshcalige north and south rts. Je hebt dus je legers op een enorm speelveld. Je kan best ver kijken, maar toch maar een klein gedeelte. Je ziet de vijand niet, je weet zijn sterkte niet, de positie niet, etc etc, die zal je moeten zoeken met bv verkenners. Ik denk dat als je eenmaal bezig bent, je echt vette vattles kan krijgen. Je kan immers achter een huis gaan staan, en je tegenstander ziet jou dan ook niet. In tegenstelling tot de rtssen van nu, als je eenmaal in het zicht bent, sta je op de monitor. Bij mijn rts is dat nit. Je kan zelfs wegrennen en je bv vertoppen, maar je kan je tegenstander ook in een hinderlaag lokken. Ik kan er uren over door gaan, dit zit al zo lang in mijn hoofd. Als je de snelle actie van north and south combineerd met de ''zichtengine'' van commando's komt er zoveel meer tactiek bij kijken dat is echt supervet. Ja, het is met recht een droomgame.


    3. MOFPHaS

    The massive online first person hack and slash.

    Hier kan ik kort over zijn: Rome Total, maar dan online en dat iedere speler 1 man is.

    50 duizend man tegen 50 duizend man. Barbaren tegen de romeinen, de grieken tegen de egyptenaren, ik noem maar wat. Maar het zwaardvechten moet dan super zijn uitgewerkt, je oet er echt goed in kunnen worden. Zo realistisch mogelijk. Speren, paarden, bijlen, posities in nemen, aanvalstorens, pek en veren, pijlen bogen, het zit er allemaal in. Op grote forums kan je lid worden van een clan van 50k man, een andere clan zoeken, de taciek bespreken en bekend maken, de rollen en wapens verdelen, en tatatatatatattata, aanvalleuh!!!!!!!

    Thats a dreamgame.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2009
  10. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Een free-roaming game, zoals GTA, alleen dan over de hele wereld8)
    Wellicht ook nog online:thumbs:
     
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Omg, hier zat ik laatst aan te denken. Nu weet ik niet meer waar ik aan dacht..
    Ik zal nog op school proberen iets te verzinnen, post ik het straks hier :)

    EDIT: Nog ff snel wat verzonnen; Een Fallout MMORPG. Dan net zoiets als bij WoW, je hebt de goede met oa Brotherhood of Steel/Outcasts, mensen uit de Vaults etc. En je hebt de slechte denk aan raiders en Super Mutants. Niet meer als ongeveer 150 mensen op een server anders is het niet echt Fallout meer ! Geweldig lijkt me dat :D
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2009
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.595
    Nee man, Pokemon is bedoeld voor een handheld!
     
  13. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    You've got my vote \o/
     
  14. RotorDJ

    RotorDJ Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude,

    You some therapy before you kill your parents :-S

    RotorDJ
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.595
    Mijn droomgame is een remake van Rollercoaster Tycoon 1. Een van de leukste games ooit gemaakt.
     
  16. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    RotorDJ: het is maar een droom en waarschijnlijk komt het nooit uit voor mij (het moet wel op de 360 zijn natuurlijk). But I never give up hope.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Deze nieuwe game van Rockstar:
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Die is al besporeken Fiasco;)
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Dus, dat is toch mijn droomgame Henk.
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Relax, mij lijkt het ook een leuke game hoor.
     

Deel Deze Pagina