1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beschrijf jouw droomgame

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxz, 7 jul 2009.

  1. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.479
    Leuk Bevonden:
    902
    Remake van FF.... nee niet 7 maar 8! beste game ooit gemaakt, man wat kijk ik uit naar Squall, Seifer en Edea in HD :D bring it on! SeeD just arrived :D
     
  2. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    http://fallout.wikia.com/wiki/Project_V13

    Het is alleen niet bekend of ze er nog aan bezig zijn, kan best dat hij gecancelled is, of tijdelijk niet aan gewerkt wordt.
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hele tijd terug dacht ik na over een game waar je als scholier speelt in een grote school, kan je vechten tegen leraren en irritante concierges etc. En toen kwam een klasgenoot van me vertellen dat die game al bestond onder de naam Bully :+.
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik wacht nog steeds op een RPG Lord of the Rings. Was jaartje geleden ofzo sprake van dat deze zou worden gemaakt maar het is uiteindelijk toch niet doorgegaan.=(
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, The White Council. Concept was veelbelovend, maar na een jaar al weer geannuleerd? Maar wel zo'n baggergame als The Lord of the Rings: Conquest uitbrengen. Erg jammer.
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja die ja. Toen ik die aankondiging hoorde werd ik gek, maar tijdje later werd die gecanceld omdat het niet haalbaar was. Heel jammer. Ben bang dat zo'n game niet meer uitkomt, of dat het nog heel wat jaartjes duurt en tegen die tijd zal ik denk ik geen console meer hebben!
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Combo van Fifa en Halo met MMORPG elementen

    Oh yes I said it b***h! :+
     
  8. reurminator

    reurminator Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Submarines, oid lijkt me wel ok
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Mijn droomgame zou de ultieme freeroam game zijn. Dus een supergrote map met alle landschappen die je maar kan bedenken, een verhaallijn van 60 uur, superveel voertuigen en ga zo maar door. Maar wat het ultiem zou maken is dat dit eigenlijk alle games in 1 game zijn gevoegd. Voor sommige missies heb je zeg maar een 3rd person shooter, voor de side activities heb je andere games: voor racen (en tunen) heb je bijvoorbeeld Midnight Club, voor basketball heb je NBA, je kunt door de stad skateboarden met Skate. en ga zo maar alle games opnoemen :+ Maar ik denk dat dit pas over 2 generaties kan :+ En uiteraard moeten de graphics fotorealistisch zijn, de framerate hoog liggen en zonder lag. En het moet MMO zijn natuurlijk.

    Ik denk dat dit wel de ultiemste droomgame is die er kan bestaan eigenlijk. Dus dit topic kan gesloten worden :+
     
  10. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Gewoon allegames in elkaar, en met seizoenen en realistiesche tijd weergave enz.
     
  11. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Een soort Mass Effect maar dan met een galaxy waarin je vrij kan rondvliegen en het belangrijkste, planeten waarop je vrij kan landen. Dus geen cutscene, loading scherm, of automatische landing, nee ik wil zelf echt door de atmosfeer heen kunnen vliegen en zelf bepalen waar ik land op de gehele planeet. (dus niet zoals in mass effect, dat je een gebied van tien vierkante kilometer krijgt) En dan moet het oppervlak niet alleen bestaan uit random gebergtes maar echt grote steden waar je quests kan doen en gevarieerde landschappen.

    Maarja dat zal natuurlijk nog wel even duren aangezien het waarschijnlijk jaren zou kosten om een hele planeet te ontwerpen en te renderen, laat staan een hele galaxy met meerdere planeten.


    Edit: helemaal vergeten! Een simcity (wat er dan even mooi uitziet als luchtfoto's van bv new york) maar dan met nog veel meer vervoersopties en waarin je kan beginnen in het jaar 0 tot het jaar 4000 ofzo. Geef me dit spel en ik sluit mij de komende tien jaar op in een kamer :+

    Edit 2: Met augmented reality worden games steeds meer in de fysieke wereld getrokken. Het zou echt enorm vet zijn om van verschillende locaties op aarde (bv een stuk bos) een game te maken. het kan natuurlijk simpel door een bril op te zijn waarna je allemaal paden met bolletjes ziet verschijnen.(pac-man) maar je zou natuurlijk een een uitgebreide RPG kunnen maken met viruele gamekarakters maar echte medespelers.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2009
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Mijn droomgame zou nog lang niet gemaakt kunnen worden, tenminste daar je een groot geheugen voor nodig hebt.

    Maar de game zou een fantasy RPG zijn, waar je letterlijk je eigen verhaal en lot bepaald. Je kiest je eigen karakter ras uit, en die maak je zoals je wilt met een uitgedoste editing en costumizing. De wereld waarin je speelt begint het allemaal in een soort vergaderzaal, waar rassen bijeenkomen om over het bestaan te hebben van hun wereld en die te beschermen. Dat zijn dan goede en kwade rassen, en de neutraal gangers allemaal tesamen. In die kamer zijn dan ook de goden en godinnen aanwezig, die een oordeel over je vellen tijdens het hele gesprek. Als iemand je iets vraagt, kan je reageren door de knoppen te gebruiken van de 360 bijvoorbeeld rood B knop staat dan voor een agressieve opmerking, en blauw X bijvoorbeeld voor een aardige toon retour naar diegeen, enzo verder. Of dat je een trigger gebruikt waar je iemand kan aanvallen, waardoor al die goden een conflict met elkaar krijgen want een kwade god zal natuurlijk jouwn geweldadige actie prijzen, en een goede god dan uiteraad niet.

    Als je eenmaal buiten bent, kun je letterlijk je gang gaan zoals je wilt en is er dus geen hoofdmissie maar sprake van 'wat wil je gaan vertegenwoordigen' principe. Een voorbeeldje, als iemand word opgehangen in een stad kun je diegeen bevrijden of laten hangen. Of bevrijden, en als eigen slaaf gebruiken of hem verkopen aan iemand. En zo zijn er diversen plaatsen waar onheil schuil gaat, maar aan jou de keus wat je ermee wilt om ze te vernietigen, of erbij aan te sluiten bijvoorbeeld. Op een gegeven moment als je een bepaald hoog level bereikt, word je weer via een briefje geleverd door een vogelsoort ala de postduif bij de Council geroepen. En die bekijken dan wat je allemaal hebt behaald, en bereikt hebt en na je stats te hebben bekeken krijg je van hen een speciale missie. Waar het spel dan eigenlijk pas begint, maar aan jou de keus weer wat je ervan maken wilt.

    De 2de game zou dan een racegame zijn, waar je alleen maar solo of duo evenementen hebt maar de AI dan zo goed uitgewerkt dat je echt de dynamiek van het racen hebt. De soort races die ze doen in Top Gear, maar dan ook op diversen parcouren in de dirt of het asphalt ergens langs de Griekse kust ofzo maar dan wel legaal racen. Uiteraad kunnen de wagens helemaal naar de knoppen, en aan jou de taak deze zelf te onderhouden of je huurt monteurs in. Een track editor erbij, en walla je hebt een toprace game.
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Engines van GTA + Red Faction Guerilla + Fracture samengevoegd om een nieuwe [vul genre in] game te maken.
     
  14. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Oblivion \o/

    Betere graphics, grotere wereld, meer dingen, like paardenraces, eigen guild beginnen. Ook idd een game met van alle games iets, like Midnight Club meets Skate meets Fallout meets FUCKING every game:9 Na een aantal jaren ingame is de technologie verder, dat ruimtevaart er is, planeten overnemen:9 Iets in die richting is EPIC
     
  15. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    een racegame in je eigen land, ik woon in belgië vlaams brabant, dus dat ze alle straten en wegen namaken en de huizen en gebouwen en dat je zo kunt rondcruisen :D
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    pak dan je fiets en ga daarmee door je buurt cruisen. is nog gezond ook ;)
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb je Assassins Creed wel s gespeeld? Je loopt onder andere door Jeruzalem tijdens de 3de kruistoch, rond 1191 na Christus.
    De stad is behoorlijk authentiek nagebouwd en je kunt overal opklauteren.

    Een paar maanden geleden zat ik het 2000 uur journaal te kijken met een item over de tempelberg. Ik kreeg een dejá vu beleving, terwijl ik toch zeker weet dat ik daar nog nooit geweest was!
    Vreemd, die moskee ook, die deur, dat goud, die ramen...ik ken dit en niet van een lullig fotootje!
    Toen viel het kwartje: Assassins Creed :lol:
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Juist. :+

    Ja, mijn droomgame bestaat inderdaad al! Assasins Creed! ;)

    Heb 'm thuis liggen, erg vermakelijk spel. Geweldige graphics en redelijke authentiek. Maar niet mijn droomgame. Hihi.
     
  19. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Arcade Game: ZwaffelaaR.

    Dat je tegen iedereen ze avater kan zwaffelen uit je Friendlist!:)
     
  20. Sanguine

    Sanguine Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Life: The Game, een game die gelijk staat aan de echte tijd en dat je gewoon elke dag 10 uur moet spelen alleen als je niet online bent slaapt je character :D
     

Deel Deze Pagina