Een soort Mass Effect maar dan met een galaxy waarin je vrij kan rondvliegen en het belangrijkste, planeten waarop je vrij kan landen. Dus geen cutscene, loading scherm, of automatische landing, nee ik wil zelf echt door de atmosfeer heen kunnen vliegen en zelf bepalen waar ik land op de gehele planeet. (dus niet zoals in mass effect, dat je een gebied van tien vierkante kilometer krijgt) En dan moet het oppervlak niet alleen bestaan uit random gebergtes maar echt grote steden waar je quests kan doen en gevarieerde landschappen.
Maarja dat zal natuurlijk nog wel even duren aangezien het waarschijnlijk jaren zou kosten om een hele planeet te ontwerpen en te renderen, laat staan een hele galaxy met meerdere planeten.
Edit: helemaal vergeten! Een simcity (wat er dan even mooi uitziet als luchtfoto's van bv new york) maar dan met nog veel meer vervoersopties en waarin je kan beginnen in het jaar 0 tot het jaar 4000 ofzo. Geef me dit spel en ik sluit mij de komende tien jaar op in een kamer
Edit 2: Met augmented reality worden games steeds meer in de fysieke wereld getrokken. Het zou echt enorm vet zijn om van verschillende locaties op aarde (bv een stuk bos) een game te maken. het kan natuurlijk simpel door een bril op te zijn waarna je allemaal paden met bolletjes ziet verschijnen.(pac-man) maar je zou natuurlijk een een uitgebreide RPG kunnen maken met viruele gamekarakters maar echte medespelers.
Laatst bewerkt: 8 jul 2009