1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beschrijf jouw droomgame

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxz, 7 jul 2009.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.247
    Leuk Bevonden:
    4.758
    Gemaakt door Blizzard, want dan kan ik nog eventjes een tijdje WoW blijven spelen. Het is jammer dat er niet een apart forum is waar alle mensen hun ideeen kwijt kunnen en waar ontwikkelaars zelf ook op kijken ter inspiratie. Het zou helemaal mooi zijn als je je voorstel op een show mag doen ofzo. Dit is ook zo'n heerlijk weg droom topic. :9
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.595
    Ja dat zou echt een succes zijn :9.
    Ik denk dat Rockstar echt hierop zit te wachten:
    =(
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.247
    Leuk Bevonden:
    4.758
    En waar je Jack Thompson met een Rolator ziet. O-)

    Serieus: Denk niet dat dit haalbaar is aangezien de huidige GTA nog lang niet zo ver was toen die uit kwam.

    Jij nog een droomgame in de planning Tyrant? Ben benieuwd wat we kunnen verwachten komende na jaren. :9
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.595
    Ik quote even een random member hier op de pagina hoor, ik ben totaal niet van dat soort games..
    Ik hou namelijk totaal niet van side activities. Iedereen gaat helemaal prat op het feit dat je kunt bowlen/darten/daten/racen/vliegen/etc etc in GTA4, maar daar is stuk voor stuk geen zak aan. Ik betaal geen 50€ voor een game om vervolgens te gaan bowlen 8).
    Echt, er zijn maar heel weinig games die side activities wel leuk hebben gehad.. Oblivion is daar 1 van... Beetje exploren, plantjes zoeken, drankjes maken, dat was ten minste vermaak en dat heeft maar 1 reden: omdat het terugsloeg op het main gedeelte van de game. Hoe vaak ik ook zou gaan darten in GTA4, ik schiet er geen reet mee op. In Oblivion heb ik dat wel. Mede daardoor vond ik al die extra dingetjes in GTA4 echt niet tof, en ik denk dat iedereen in dit topic dat even voor zichzelf moet nagaan. Wil ik dat een developer zoveel mogelijk dingen erin stopt, wat ik later waarschijnlijk toch niet ga spelen? Of wil ik dat ze een goede doordachte keuze maken in welke activities ze in een game stoppen, en die selecte paar dingen ook echt GOED uitwerken en niet afraffelen. Want ik heb het vermoeden dat de meeste gamertjes de side activities van GTA4 zo vet vonden simpelweg omdat het KON, en niet omdat ze het daadwerkelijk vaak speelden (uitzonderingen daar gelaten).
    Oftewel, ik vind: kwaliteit voor kwantiteit. Ik hoef helemaal niet te voetballen a la FIFA in GTA5, dat is toch uberlame? Ik wil juist een goede gebalanceerde GTA, zoals back in the days met Vice City. Waar de stad leefde, en het echt tof was. Als ik wil voetballen koop ik wel FIFA. Straks gaan mensen nog dromen over FIFA waarin je als sidequest een auto kan stelen en door heel Zuid Afrika kan rijden een negers met een drive by omleggen. 8).


    Ik heb al eerder ergens in deze topic gepost over mijn 'droomgame'.. Geen idee wat er uitkwam, maar vast iets in de trend van een goede RPG. Hoeft allemaal niet zo massaal als iedereen hier wil, want dat schrikt af.
    O, en natuurlijk de perfecte footie! Alle goede shirts, Master League, complete namen, goede online gameplay.. En de perfecte combo tussen FIFA en PES.

    :)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.247
    Leuk Bevonden:
    4.758
    FIES = Football International Entertainment Soccer. Zoiets?
     
  6. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Infinity Ward meets Google Earth!

    Ik zat stiekem een beetje te denken aan call of duty-achtige online shooter, maar echt in gebieden die levensecht zijn, echt bestaan dus. Dat je dus een wijk kan selecteren met Google Earth en daar dan in gaat spelen.

    Zal waarschijnlijk nooit gebeuren, want dan zou ik me verstoppen in m'n schuur en dan staan daar exact dezelfde dingen in de game als daadwerkelijk in m'n eigen schuur staan. Kan natuurlijk niet. =(

    PS: vraag me af of ik dan ook zou struikelen voor die kutfiets
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.595
    En dan nog zeggen dat het waarschijnlijk nooit zal gebeuren :lol:
     
  8. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Je heb vandaag 3 x gepost in dit topic en 3 keer zit je alleen maar te janken zonder ook maar iets intressants te zeggen, zelfs in dat lange lulverhaal van je komt er niets uit, check de thread-titel nog eens.

    :):
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat is idd wel een beetje dom. Vice City is echt geen ultieme droomgame ofzo hoor :confused: Een ultieme game is een Free Roam game á la GTA, maar dan met side missions zoals Saints Row, maar dan het racen als midnight club, het basketbal als NBA '10 etc etch. Gewoon hele games verwerkt in een freeroam game. Deze game moet dus ook op een 8 laags blu-ray disc :+
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Freeroam game in A'dam. Mezelf neerknallen. 8)
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.595
    :lol:

    En ik heb nergens gezegt dat mijn droomgame Vice City is Daan..
    En wat lult dutchd dat ik niets toevoeg? Heb de vorige post toch duidelijk uit gelegd wat ik in een game zoek.
    Ik vind het gewoon lachwekkend dat jij een game wilt met je eigen schuur erin :lol:
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    :lol: briljant.

    Lijkt me ook een droomgame idd, fiasco afknallen :+
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Get the fuck out, dan ga ik je scooter stelen. _O_
     
  14. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat vind ik dus ook de ultieme game, maar meneertje vind het blijkbaar raar.
    Het lijkt mij ideaal, hoef ik maar 1 game te kopen waarin ik alles kan wat ik wil.
     
  15. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    De vraag = beschrijf je droomgame

    Dan doe ik dat, daarna geef ik met een voorbeeld aan waarom dat niet haalbaar is en dan kom jij me nu vertellen dat ik m'n eigen schuur in een game wil.

    sorry knul......
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2009
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.247
    Leuk Bevonden:
    4.758
    Amsterdamse gewoonte in droom gameland? :cool:
     
  17. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    Een mix tussen GTA en Tony Hawk. lekker skaten in een grote stad met een dikke gun in je handen. en natuurlijk ook uit een Boeing springen met een parachute en dan netje op je board landen en de berg af skaten. jaah dat lijkt me wel wat
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.247
    Leuk Bevonden:
    4.758
    Lijkt me meer iets voor een mod voor GTA. Ik zie een skater als hoofdpersoon in een drugsvolle wereld van GTA echter wel zitten.
     
  19. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Wat dacht je van gewoon een verse HDD? Plug 'nd play niet waar?
     
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Mirror's edge en Google earth , maar dan ook echt van de hele wereld :)
     

Deel Deze Pagina