De Banshee moet blijven, echt een van de leukste voertuigen in Halo. Kan je lekker vliegen en een soort van bom naar beneden pleuren.
de banshee lijkt me een goede toevoeging, heb er echter geen ervaring mee omdat ik alleen de multi van de xbox versie heb gespeeld... dat ze sterk worden verwacht ik niet, ik deel 1 was de balans in het spel namelijk ook perfect. een tank was bijvoorbeeld neit oppermachtig wat je wel zou verwachten, en een sniper had weer als nadeel dat je de lijn van het schot zag lopen en zo wist waar vandaan er geschoten werd. de balans in multiplayer was kortom erg goed, en ik verwacht niet anders bij deel 2 kan niet meer wachten, wat zal het druk worden op live als deze game uitkomt
Banshees in halo op de pc is idd erg nep. Zo zijn er bv 2 banshees in bloodgultch en iemand die een beetje ervaring mee heeft hoe zo'n ding te gebruiken, vliegt idereen omver. Ook de secondary weapon van de banshee is veel te sterk. En bestrijden van een banshee is ook moeilijk omdat een raket veel te sloom is en verder eigenlijk geen goed krachtig wapen heb om dat vliegend mormel te raken. Hopelijk kunnen ze dit bij halo 2 dus uitzetten of beter balanceren want wat het zou het jammer zijn als daardoor de multiplayer van halo 2 verneukt wordt !!! Alhoewel ik genoeg geloof heb dat Bungie hier serieus rekening mee houdt.
De besturing van de Banshee's viel wel mee qwa moeilijksheid niveau.. IK gebruik ze echter nooit omdat je dan gewoon een veel te simple doelwit bent.. Met een pistol schiet ik iedereen eruit voordat ze ook maar in de buurd komen
EENS!!! Het zijn toffe voertuigen. Maar er moet weldegelijk een beter balans komen. Want op de PC versie is het nu het wapen voor n00bs bij uitstek. Die gebruiken het niet schietend. Maar gaan met 3 tegelijk rammend iedere spawnende speler van de tegenpartij ommaaien, nou haha, wat een lol. Nee, ik zoek expres servers waar Banshees niet zijn toegevoegd want ze verpesten IMO een hoop plezier aan een level als Blood Gulch. Een voertuig dat beter is uitgebalanceerd tegen de banshee is wellicht een oplossing. Of afweergeschud rond de basis zodat je meteen als je gespawnt bent die bitches uit de lucht kan halen. Desnoods iets met instellingen kiezen of een tweak aan de Banshee zelf. Iig IETS, anders zal het denk ik een hoop plezier voor de 'ervaren' speler vergallen.
Ik vind de banshee eigenlijk in mp best kut, in sp is het echt HET voertuig. Maar de "dogfights" tussen 2 banshees zijn saai, ze gaan om elkaar heen draaien en dan schieten -_-'. Dan vind ik de Raptors veel vetter met hun doelzoekende rakketten (op elkaar en manta's alleen). Banshee mag blijven, als ze hem meer mogelijkheden geven (dus niet alleen die superspeed) voor coole dogfights. Btw hij's makkelijk neer te halen met pistol en als ie op je af komt met fuel rod gun
ik vind de banshee erg vet trouwens. van mij moeten ze hem er nie uit halen. tenzij ze er betere voertuigen maken....... ik vind het nie kut de besturing en het beeld, ik ben er al gewend aan. van mij mag het blijven!