1.Reviews zeggen niks maar verkopen wel? Dan is EA dus een goddelijke fabrikant? Zelda Ocarina of Time uitspelen in een dag? Dan duren jouw dagen sowieso veertig uur?
De FF reeks wordt steeds slechter, het leuke is er af. De beste game ooit volgens de game pers was met een ruime meerderheid Zelda Ocarina Of Time. Zelfs andere Zelda's zijn wel leuk maar nimmer even goed. The Windwaker is ook nog geen budgettitel, ik begrijp ook niet of d eprijs iets zegt over een game. EA titels zijn ook vrij lang prijzig, althans tot de vervanger komt. FF7 heb je inmiddels zelfs voor tien euro, en de Playstation 2 FF games zijn te krijgen voor dertig euro, bij de , niet al te goedkope, nedgame.
Bekendheid bij het publiek is in dit geval zeker een gedegen argument, mensen stemmen opo een game die ze ook gespeeld hebben. Gezien de PS fanbase de grootste is krijgt een PS game meestal meer stemmen omdat meer stemmers hem kennen.
3.Reviews zijn beslsit niet allemaal bullshit. Het japanse blad Famitsu kun je beschouwen als autoriteit op het gebied van games (FF7 4/5 Zelda Ocarina Of Time 5/5). En als elke willekeurige uitgave Zelda een 10 of iets dat in de buurt komt geeft dan kun je wel stellen dat het een supergoede game is.
Natuurlijk verschillen meningen per persoon en juist daarom verwees ik naar algemene review scores.
Wat ik wil zeggen, FF7 was goed, maar net even een slag minder dan de Ocarina Of Time.
Ik snap ook niet wat SSBM in die lijst deed. Laat ze dan een beetje fatsoenlijke games selecteren.
Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2004