1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Best Game of 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 6 jan 2007.

?

Wat vond jij de beste game van 2006?

  1. Gears of War

    40,1%
  2. Call of Duty 3

    3,0%
  3. Perfect Dark Zero

    3,0%
  4. Splinter Cell 4: Double Agent

    1,7%
  5. Rainbow Six: Vegas

    10,8%
  6. The Elder's Scrolls IV: Oblivion

    15,1%
  7. Project Gotham Racing 3

    2,2%
  8. Moto GP '06

    0,9%
  9. Ninety-Nine Nights

    0 stem(men)
    0,0%
  10. Saints Row

    3,0%
  11. Fifa 07

    0,4%
  12. Pro Evolution Soccer 6

    7,3%
  13. Rockstar's Table Tennis

    0,9%
  14. Viva Pinata

    4,3%
  15. Kameo

    0,4%
  16. Dead or Alive 4

    3,4%
  17. Battlefield Modern Combat

    0,4%
  18. Ghost Recon: Advance Warfighter

    2,2%
  19. Prey

    0 stem(men)
    0,0%
  20. Call of Duty 2

    0,4%
  21. Dead Rising

    0,4%
  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste game: _O_ Oblivion _O_
    Zo onwijs groot, uitgebreid, meeslepend, cool, vet en alles bij elkaar. Misschien ook wel de beste game ooit. :thumbs:

    Slechtste game: Eragorn
    Alle volledige games die ik heb gespeeld op de 360 zijn tot nu toe allemaal goed maar van de demo's was dit absoluut de slechtste (Superman Returns was trouwens ook niet alles).
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Een matige game?!

    Alleen maar een heel vet vernieuwend cover systeem, extreem verslavende coöp, een geweldige team-based multiplayer zal je bedoelen. En hoe kan je nou GoW vergelijken met Viva Pinata, Viva Pinata is geen shooter en GoW is dat wel.

    Als GoW een matige game zou zijn zonder de graphics, zou hij echt niet zo hoog scoren in reviews, en zou het zeker niet de nummer 1 op Xbox Live zijn (bron: Majornelson.com)
     
  3. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Joene90: Je kan natuurlijk ook gewoon een keer iemands mening accepteren. Als hij GOW een slechte game vindt, is dat zijn mening! Ik ben 't deels wel met ze eens, GOW moet 't vooral van de graphics hebben. Nieuw coversysteem..? Als je zoiets nieuw noemt, zijn dingen die ik al meerdere keren ben tegengekomen in andere games. Wil niet zeggen dat het coversysteem niet goed werkt. Het werkt heel goed zelfs. GOW is ook zeker niet voor mij de beste 360titel. Ziet er goed uit, en wat het doet, doet het goed. Maar speciaal? Nee niet echt..
    Zo vind jij GOW geweldig, zo vind ik CS 1.6 een hele verslavende game! Niet mooi, niet bijzonder, maar gewoon vet om te spelen op de pc.
    Counter Strike is de game die ik in me leven het meeste heb gespeeld (xbox en pc samen). Maar dat maakt 't voor mij nog niet de beste game ooit gemaakt.
     
  4. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0

    Die was inderdaad wel heel slecht
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk toch dat Gears of War de beste game van 2006 is.
     
  6. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    1.Oblivion
    2.GOW
    3.Condemned
     
  7. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat boeit mij die recencies dan, ik heb me mening over het spel en ik vind het gewoon niets hoe je het went of keert, GOW is voor mij de slechtste game van het jaar zo boeiend vond ik hem niet en R6 de game van het jaar.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2007
  8. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    tja als je al vind dat GoW de slechtste game van het jaar is .. weet ik niet wat je van eragorn moet vinden :+
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2007
  9. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    haha tja ik weet het ook niet nooit gespeeld dus kan ik daar ook geen oordeel over geven ;)
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Je begrijpt niet wat ik wil zeggen. Jij zegt nu, in deze quote dat je hem 'niet zo boeiend' vind. Download een demo van Eragon of Superman oid, en zeg dan nog eens dat je GoW de slechtste game vind.


    Wat een rotopmerking die eerste zin, alsof ik nooit iemands mening respecteer :confused:

    Ik respecteer zijn mening, maar mijn mening is dat je GoW niet slecht kan noemen als zodanig. Dat is met elke goede game trouwens.

    Voorbeeld: WoW. Mij ligt het genre van MMORPG niet, dus ik speel het niet. Kan ik dan zeggen dat die game slecht is? Nee! Want het heeft onwijs veel land, veel opties etc.
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Als iemand die game slecht vind, lekker belangrijk.
    Er zijn ook mensen die Halo slecht vinden.

    Iedereen heeft een mening.
     
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Er zijn ook mensen die Oblivion slecht vinden, hoe kunnen ze?! 8)
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    1. Viva Pinata
    Nieuw, fris, origineel, uitgebreid en super verslavend. Dit kun je zo lang blijven spelen, er is zoveel te doen. De magie van Rare is weer terug. Dit soort games heeft de 360 echt nodig.

    2. Rainbow Six: Vegas
    Sfeervol, grafisch sterk, sounds erg sterk, hele gave actie, gameplay is heel erg tof en zeer verslavend. Momenteel voor mij de shooter op de 360.

    3. Oblivion
    Zo uitgebreid, zo groot, zoveel te doen. Heel sfeervol, mainquest te kort, maar sidequest genoeg.

    4. Gears of War
    Grafisch erg gaaf, coveren werkt tof, gave setting, sfeer en sounds. Speel af en toe nog wel eens op Live, maar daarnaast speel ik hem niet gek veel meer.

    5. Kameo
    Ondanks dat de meningen verdeeld waren over deze game, is dit echt mijn type game. Heb me echt uren vermaakt in deze bijzonder sfeervolle en sprookjesachtige game.

    5. Call of Duty 3 / Dead or Alive
    COD3: zo intens, zo veel actie, zoveel sfeer, de WOII shooter, op Live ook erg sterk.
    DOA4: heeft doormiddel van het nieuwe countersysteem het genre fighting game geperfectioneerd. Alles is goed aan deze game, heel uitdagend.
     
  14. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij begrijp jij niet wat ik wil zeggen, mijn mening is dat GOW de slechtste game voor MIJ van het jaar is en vind hem niet zo boeiend, en waarom zou ik dan (nota bene) een demo downloaden om GOW minder slecht te vinden.

    Jij vind GOW geweldig en ik vind het een slechte game klaar. Dat jij dat niet kunt hebben dat is niet mijn probleem.
     
  15. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Beste First Person Shooter: -


    Beste Third Person Shooter: Gears of War
    Ik wil serieus sex met GOW's graphics om daarna nieuwe kleine pixeltjes te kweken om deze in andere games te planten. En erg vet om met vrienden te co-oppen, blijft spannend ook al doen we sommige levels voor een tweede of derde keer.

    Beste RPG: Oblivion
    Tè uitgebreid, tè groot, tè veel om te doen... Precies wat een RPG nodig heeft.

    Beste Race spel: Project Gotham Racing 3
    Rijdt lekker. Ziet er goed uit. Live mogelijkheden zijn serieus de Bom.

    Beste Action Adventure: Kameo
    Lekker vrolijk en door de verschillende beestjes is het ook nog eens afwisselend.

    Beste Sport spel: Tony Hawk Project 8
    Slow motion. Werk verslavend. Slow-mo combo's blijven leuk om te doen.

    Beste vlieg spel: Dead or Alive 4
    Krijg maar geen 100 poppekes verslagen in Survival. Resultaat: Mijn controller heeft meerdere malen door m'n kamer gevlogen.

    Beste Xbox Live Arcade titel: -

    Het slechtste spel tot nu toe: Superman Returns
    Ben blij dat er een demo van is zodat ik gegarandeerd dit spel niet eens hoef te overwegen om te kopen. 2e plaats voor Sonic.

    Het beste Xbox 360 spel tot nu toe: Viva Piñata!
    Zo vrolijk dat zelfs een Gothic moet lachen. Lekker simpel om te spelen. Geen gehaast, geen gestress, gewoon relaxed om te spelen. Originaliteit druipt er vanaf.
     
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Viva Piñata is top en voor mij de nummer één samen met Gears of War.
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het countersysteem bestaat al een tijdje hoor in de doa-reeks. Zelf heb ik op Dead Or Alive 4 gestemd, omdat ik daar al vele uren in heb gestoken online en het nog steeds speel. Die heeft zich al een heel jaar bewezen tegenover mij. Misschien vind ik Gears of War nog wel vetter, echt een subliem spel. Grafisch natuurlijk mooi, maar qua gameplay heb ik er echt van genoten. Nog steeds natuurlijk met de super multiplayer
     
  18. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0

    Niet een beetje tegenstrijdig? Als je het respecteerde had je er niks over hoeven zeggen...Ik snap wat je bedoelt, want ik vind GOW zelf ook een goede game, maar als hij het slecht vindt...
    Dat hij het een slecht spel vindt, zou natuurlijk ook te maken kunnen hebben met het feit dat hij er iets heel anders of meer van had verwacht, of de hype in zijn ogen niet waar heeft gemaakt.
    Ik vind GOW ook 1 van de leukere games van de 360 die ik gespeeld heb, maar in GOW waren nog veel dingen te verbeteren in mijn ogen...
     
  19. MGDutch

    MGDutch Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga toch voor GoW. Vooral de multiplayer en co-op vind ik fantastisch in deze game.
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan heus wel iemands mening respecteren maar toch proberen hem van mening te doen veranderen. Dat noemen we dan een discussie, en daar zijn internet-fora voor.

    Natuurlijk valt er wat te verbeteren aan GoW, en als je je iets anders ervan had voorgesteld kan je best balen dat je het niet leuk vind. Maar leuk en goed zijn imo gewoon 2 totaal andere dingen. Een slechte game kan je leuk vinden, maar bij een goede game is de kans groter dat je hem leuk vind. Zo kan je dus ook een goede game niet leuk vinden, maar dat maakt de game niet minder goed.

    Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel te zeggen
     

Deel Deze Pagina