bestaan UFO's?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door being-xboxed, 13 jul 2003.

1. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    IVM de game Area 51 maak ik deze tread aan.
    Zouden alliensbestaan?
    Of zou het een fabeltje te zijn om aand8 te krijgen?
    Post ut hier.
    Geen geruzie iedereen heeft een mening.

2. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    duh dat ze bestaan............
    met een set jezusogen en dunne armpjes en een groot hoofd etc.

3. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Grappig ( dus niet )!!!

4. Koe Jager

Koe Jager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik geloof zeker wel in aliens, het lijkt me sterk dat wij de enige zijn. tenzij god ons echt geschapen heeft dan maar daar geloof ik ook niet in. bovendien is er al bewezen dat er op mars vroeger algen of andere 1 cellige dieren leefde

5. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    ik geloof wel dat er IETS iz...maar dan niet zo'n beestjes zoals majidamarus beschrijft...dat zijn nu nog maar een paar cellen...dat gaat zich altijd maar verder ontwikkelen...als wij dan de technologie ofzou gevonden hebben om naar marst te gaan zijn die cellen zich dan al ontwikkeld tot 'wezens'...wij gaan dan denken dat ze er al altijd geweest zijn...

Denk ik toch eeh *)

6. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ander leven moet er wel zijn, er zijn zoveel planeten zoveel zijn er geschikt voor leven. Moet gewoon wel.
    Ik geloof er dus wel in

7. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik geloof er ook in dat er wel leven ergens is. Het zal zonde zijn voor de ruimte als er niet meer is dan alleen dit hier. Maar wie zegt eigenlijk dat zo'n beest of wat het ook is ogen en armen etc moet hebben. En wie zegt dat ze zuurstof nodig hebben. Misschien hebben ze wel helemaal geen stof nodig om door te leven. Je weet het maar nooit. :) Ik zelf geloof niet in die "god heeft de wereld geschapen " verhaaltjes. Maarja, daar kunnen andere anders over denken.

ps: Fear is my ally, geinige avatar :)

Laatst bewerkt: 13 jul 2003
  8. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof ook dat er ander leven is. Kan me niet voorstellen dat deze planeet de enige is met levende wezens erop.
    Tis wel grappig dat wetenschappers vaak beweren dat er geen leven kan zijn op die en die planeet, want het is er te koud, te warm, te dit te dat.. Ze gaan vanuit dat er alleen leven kan zijn onder (ongeveer) dezelfde omstandigheden als op aarde.

Voor de rest, lees mijn sig :D

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik geloof wel in buitenaards leven, maar niet dat ze er per se nu hoeven te zijn. In de ruimte gaat het altijd over miljoenen en miljarden jaren. Sterren leven miljarden jaren, evolutie duurt miljoenen jaren. Wie zegt dat buitenaards leven intilligent is überhaupt. Wie weet zijn er gewoon planeten vol met alleen maar dieren.

10. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht ook wel dat er nog ergens anders leven moet zijn, mijn argument is zoals veel mensen hetzelfde dat het heelal zo groot is, en vele sterrestelsels heeft etc.
    Misschien is het beter dat we er geen contact mee krijgen (vijandige soort) , of misschien is het wel goed je weet het nooit (technologie uitwisselen).

11. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof wel dat er ergens in de ruimte buitenaardse wezentjes leven, maar dan in de vorm van cellen die zich in de loop van de 100de jaren gaat ontwikkelen. Dus ik denk hetzelfde als Fear is my ally..

12. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    reply

hey,
    over aliens denk ik hetzelfde als tha raptor en fear is my allie. het moet wel!
    ik heb alleen veel kritiek op mensen die 'contact' willen leggen. zo bestaan er van die grote schotels alleen om signalen van aliens op te vangen.:confused: dit is echt pure onzin. ten eerste zijn ze maby wel helemaal niet zo slim en ten tweede misschien struren ze wel hele andere signalen.

deze tread gaat eigenlijk over UFO's dus geef ik daar ok ff mijn kijk op, die bestaan niet. tenminste nniet zoals ze overal geschetst worden.

zo dus.

Laatst bewerkt: 13 jul 2003
  13. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    UFO: Unidentified Flying Object, als je iets door de lucht ziet vliegen wat je niet kent, is het een UFO. Dus ja, ze bestaan. Er vliegen vast nog wel dingen door de lucht waarvan je niet weet wat het is.

14. mischa

mischa Guest

ik denk dat ze wel bestaan, ook in ongeveer dezelfde vorm als een mens, misschien dat ze op 4 poten lopen of op meer maar ik bedoel, dat ze net zo goed een hart en dingen hebben...
    ze moeten er wel zijn als je snapt hoe enorm groot het heelal is.
    ook zullen ze al weleens een bezoekje gebracht hebben aan onze aarde. boven, welke stad was het, volgens mijn san fransisco is door DUIZENDEN mensen een ufo boven de stad zien zweven. of in belgie rond 1990 het "ding" met de driehoekige vorm met lichten aan elke punt en in het midden, er is door de vs gezegt dat er geen vliegtuigen van de vs vlogen over belgie, ze zijn er met f16's achteraan gegaan en hebben het op de radar gehad, toen ze in de buurt kwamen vloog het er ineens keihard van door en maakte rechte hoeken, wat niet mogelijk is met de vliegtuigen van nu!

EDIT/ Messenjah, je bent bijdehand, je weet precies wat hier in deze thread bedoelt word met ufo.:{

Laatst bewerkt door een moderator: 13 jul 2003
  15. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    het is heel simpel Unidentified Flying Objects bestaan (maar dan hoeven er nog geen Aliens in te zitten, kan net zo goed een weerballon zijn). Als Aliens zouden bestaan met kwade bedoelingen, dan zouden we allang dood zijn (immers ; als zij van zoveel duizend lichtjaren ff langskomen dan hebben ze vast wel een deathray of zoiets). Als Aliens zouden bestaan met goede bedoelingen dan zouden ze zich toch niet laten verschijnen omdat ze weten dat de mensheid deze nieuwe wezens zou vrezen (want, voor degenen die het nog niet weten, de mens is helemaal niet zo slim als men beweert) en dus nog niet toe zijn aan "divine" knowledge.

Als er buitenaardse wezens zijn (en die zijn er vast wel, maar dan misschien van hetzelfde niveau als wij) dan zullen we daar pas generaties later achterkomen. Vergeet trouwens niet dat het toeval is dat er leven is ontstaan op aarde en dat er ook hetzelfde toeval moet zijn geweest op een andere planeet!

16. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Niet bijdehand joh, gewoon ff uitleggen wat het is... Wilde ik gelijk al posten bij het zien bij de threadnaam :p

17. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    ach jah niet iedereen is perfect en maakt eleens een foutje.
    UFO = ALIENS

18. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Achso :) Zullen vast wel bestaan, maar voor ze ooit ontdekt worden lig ik al weer onder de aarde denk ik... Als ze ooit ontdekt worden...

19. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die bestaan wel degelijk. Het moet wel het universum is gewoon te groot voor alleen de aarde. Als aliens slecht zijn kunnen ze nu al best een aanval voorbereiden door eerst de mensheid enzo te laten schrikken door af en toe een ufo te laten verschijnen. Als ze goed zijn kunnen ze maar beter wegblijven want als bijv amerika ofzow de technologie krijgt om met de snelheid van het licht te reizen (warp) dan gaan ze van allerlei planeetjes kolonien maken (dat is mensheid kijk maar wat europa vroeger met afrika, azie, amerika deed) Dat is ook niet best. De meeste dingen die ze ufo's noemen kunnen gewoon verklaard worden. Sommige blijven echter een raadsel. Ook graancirkels ik denk dat het niks te doen heeft met ufo's maar iedereen heeft daar ook weer een andere mening over.

20. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Wat raar eigenlijk, wat een geluk eigenlijk dat op de aarde leven is. (voor ons dan en de planten en dieren hier) hij staat net op de goeie plek zodat het niet té warm of té koud is. Wel vaag is, dat de planten koolstof dioxide opnemen en zuurstof afstaan en de dieren doen net anders om, wie heeft ze verteld dat het zo moet. Zonder dieren zijn er geen planten, en zonder planten zijn er geen dieren. Dat is dus aardig in evenwicht. Waar ik ook niet helemaal bij kan is dat het heelal oneindig is. Voor je gevoel moet er wel een einde zijn, maar dat kan niet want als er bijv een muur is, wat zit daar dan achter. Misschien is het heelal wat we kennen ook wel één grote bal en dat zit weer in een groter heelal waar allemaal van die ballen rond hangen. Ik denk dat we dat nooit zullen komen te weten en dat wel allang uitgestorven zijn. This allemaal vaag, maaja, buitenaards leven moet er gewoon zijn.

Deel Deze Pagina