1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bestanden over netwerk kopieren

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door geertbargeman, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Volgen probleem. Als ik bepaalde bestanden via het (draadloos) netwerk probeer te kopiëren lukt dat niet omdat de bestandsnaam te lang is.
    Dit zijn de bestanden waarom het gaat. De 1e 4 zijn kort genoeg om te kopiëren maar die laatste is te lang.
    [​IMG]

    Weet iemand een oplossing om deze bestanden toch te kunnen kopiëren? Ik kan niet aanpassen dat de bestanden automatisch een kortere naam krijgen, dat is dus geen oplossing.
    Is het mogelijk dat winrar er automatisch een .rar van maakt? In rarren kan nu ook niet omdat de naam te lang is. Nouja, hopelijk is hier iemand slim genoeg om mij te helpen.
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    wat zijn dat voor bestanden ?? Lijkt me niet dat normale bestanden zon naam hebben.
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zijn text betstanden met pokerhanden die ik wil inladen in m'n holdemmanager op mijn laptop.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zippen
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Was het maar zo makkelijk ;) Zippen mag niet vanaf m'n laptop, ook weer omdat de bestandnaam te groot is. Als ik op m'n pc ga zippen, kan ik het net zo goed direct even mailen.
    Gaat mij erom dat ik op elk moment dat ik op m'n laptop zit, ik de mogelijkheid heb om die bestanden over te sturen.

    Ik ben nogal leek op dit gebied en lees net iets over Filezilla en een FTP server ofzo? Is dat een mogelijke oplossing en zoja, wie helpt mij met instellen van die shit?

    edit:/
    Ik heb Filezilla ondertussen al gangs. Nu moet ik alleen nog het recht krijgen om die bestanden te downloaden.

    edit2:/

    Hij is aan de gang. Met een opgezette FTP server is het gelukt!
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2009
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Waarom niet gewoon de bestandsnamen veranderen? Of het bestandje mailen?
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Kijk dan wat er staat, hij zegt toch dat hij die bestandsnaam neit kan veranderen, maar het is hem gelukt dus slotje?
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik wil het vanaf m'n laptop op elk moment kunnen overhalen.
    Natuurlijk kan ik het vanaf m'n pc inzippen en mailen maar ik wil het ook zonder kunnen. Dat is dus nu gelukt :)
    Slotje wat mij betreft dus.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina