1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beste aankoop

Discussie in 'Algemeen' gestart door JKI, 18 okt 2004.

  1. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste aankoop is GTA Double Pack. Daar speel ik nog steeds uren mee, maar dan wel vooral Vice City.
     
  2. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik neem aan dat het hier alleen gaat om Xboxspellen?

    Dan zou mijn beste aankoop Morrowind zijn, mij God wat heb ik daar veel tijd in gestoken. Op z'n minst wel 300+ uur.
    Hele avonden gingen voorbij met non-stop Morrowind, regenachtig weer? > Hele middag Morrowind.
    Verveel ik me? > Morrowind.

    Zo heb er gigantischveel tijd in gestoken, maar (helaas is) die voorbij. Ik had Morrowind geruilt, omdat ik dacht Morrowind GOTY te kopen, maar helaas is dat er nog nooit van gekomen, omdat er steeds weer iets anders tussen kwam :'-(
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mijn beste aankoop?

    Simpel. Halo.

    Blijf de game spelen, ook al heb ik deze al vaakuit gespeeld.
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn beste aankoop is denk ik Tony Hawk Underground.
    Dat spel heb ik echt supervaak uitgespeeld, steeds ander poppetje andere moeilijksheidsgraad en dan maar skaten. Jammer dat het spel iets aan de korte kant is maar de levels zijn super vet.
     
  5. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn beste aankoop is de tony hawk serie.
     
  6. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat veel mensen Halo zullen zeggen. Tenminste dat zeg ik wel ^^ Die game speel ik nu nog steeds!
     
  7. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ja serieus ik heb halo 2 keer uitgespeeld en op legendary geprobeerd maar daarna echt nooit meer aangeraakt... halo wordt veel te veel opgehemeld het was toen een fantastisch spel maar is tegenwoordig alweer zwaar achterhaald...

    morrowind blijft het beste spel ooit en dat zal nog wel een tijdje zo blijven denk ik...
     
  8. sonnyke87

    sonnyke87 Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    counterstrike :)
    btw kent er iemand een goede fps (buiten halo :))?
     
  9. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Chronicles of Riddick... erg sterk spel
     
  10. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn beste aankoop? FABLE!!!! ik zat al lang te wachten op dit spel en tis echt fat!! voor dit spel alleen al heb ik mij een xbox gekocht. Halo is ook wel goed.
    ps: wat is PES4? :{ :D
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Pro Evolution Soccer 4
     
  12. sonnyke87

    sonnyke87 Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    pes4 = Pro Evolution Soccer 4

    edit tim 1285 was me voor :)
    _O_ ms xbox _O_
     
  13. davidrsca

    davidrsca Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable!! Dit is de 1ste game op de xbox waar ik echt m'n slaap voor zou laten. sinds vorige week maandag heb ik het spel, en elken dag heb ik er al vele uren mee gespeeld. en hoe meer ik der op speel, hoe meer ik in de sfeer van het spel op ga.
     
  14. Jingles

    Jingles -

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Top Spin, zeker niet de beste game de ik ooit gespeeld heb (want er zitten zoveel fouten in) maar toch echt wel me favoriete, puur door de verslavende live gameplay. Check onder me sig en dan snap je wel dat ik dit spel wel een aantal uurtjes heb gespeeld.
     
  15. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Rainbow Six de moeite van het aanschaffen waard?? Ik zoek nog een spel om de tijd mee te doden tot PES4
     
  16. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    De zal ik BRainbow six 3:black Arrow kopen, die is even duur maar net iets beter. En dat is zeker wel de moeite waard, zeker als je xbox live hebt.
     
  17. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo, zeker weten, ik heb het spel nu 2 jaar, en ik speel het nog steeds minimaal 4 uur per week, het is ook het spel waar ik het meeste tijd heb ingestoken, ik ken echt elk stukje in het spel met m'n ogen dicht. 8) Noem me een 'Halo freak' I don't Care. :cool:
    Op de 2e plaats kom Zelda ocarina of time. :p
     
  18. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Counter-Strike (Xbox) ik ben dan wel niet Online Enabled, maar ik vindt het een fantastisch spel en Halo natuurlijk, een must have.
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Vertel me wat, wat een geweldig gevoel is het als je Halo op Legendary hebt uitgespeelt :D
     
  20. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat hier toch wel om een aankoop die jezelf hebt gedaan? Anders had ik Zelda OoT ook bovenaan gezet, maar die heb ik gekregen :p
     

Deel Deze Pagina