1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beste aankoop

Discussie in 'Algemeen' gestart door JKI, 18 okt 2004.

  1. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    NINJA GAIDEN tot nu toe, maar ik ga donderdag FABLE kopen dus denk ik dat daar verandering in komt
     
  2. roytjuhxboxfan

    roytjuhxboxfan the best on the xbox

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn beste aankoop s denk (mijn xbox self natuurlijk) ...... fifa 2003 omdat k het een mooj spel vin en makkelijk te besture en ik er nu nog op speel
    voor de rest vin k Beyond good and evil oowk een goede aankoop omdat eht er toch goed uitziet en ik er nog verslaaft aan werd oowk (en dat voor dat geld)
     
  3. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn beste aankoop voor de xbox was Project gotham racing 2, echt het beste racespel dat ik ooit gespeeld heb. Het spel dat het meeste indruk heeft gemaakt is echter shenmue 2. Dit is echter niet et beste spel, want het had geen replay in tegen stelling tot pgr2 dat ik meer dan 120uur gespeeld heb.
     
  4. CecilBDemented

    CecilBDemented demented 4 ever

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    mortal kombat deception is het gegarandeerd voor mij.
    tot nu toe op de xbox.
    gewoonweg omdat ik het al leuk vind vanaf 1992

    verders in burnout 3 te gek
    en alle legancy of kain delen ook te gekke games
     
  5. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    een paar games die ik als "beste koop" bestempel, en mijn beste game komt als laatst _O_

    • > project gotham racing 2 - echt een fenomenaal lekker spel. het voelt gewoon goed, en ziet er super uit. via system link vet lol in multiplayer !

      > crazy taxi 3 - niet het mooiste spel van allemaal, wel de lolligste vette arcade racer waarmee ik mij heel lang kan vermaken.

      > burnout 2 - gave crashes, super snel, en oh zo lekker te bestuuren. dikke arcade pret met burnout 2 gegarandeerd.

      > burnout 3 - nog gavere crashes, nog super sneller, maar wel iets minder lekker te bestuuren. toch nog meer dikke pret met burnout 3 gegarandeerd.

      > sonic heroes - iedereen zal mij nu wel niet meer serieus nemen, maar dat boeit mij niet zo. ik vind dit een prima vervolg op sonic adventure, en sonic adventure 2. zeker de xbox versie, want die loopt WEL soepel en heeft haast geen jaggies (ps2 versie helaas niet zo goed over geport)

      > rallisport challenge 2 - lekkere arcade racer. voelt net zo lekker aan als sega rally. oude tijden herleven met nieuwe graphics, hoe koel is dat ? (voor mij HEEL koel !!)

      > outrun 2 - zoals ik al hierboven zei: oude tijden herleven met nieuwe graphics. voeg daarbij een super drift systeem toe, en een vette online mode met 8 man lol (ik maar met 4, omdat ik niet voor meer man kan hosten) voeg daarbij een zooi gave bonussen die je kan unlocken (of cheaten) en je hebt een arcade racer die de kast versie niet alleen evenaart, maar ook voorbij streeft. _O_ ik dank SEGA en SUMO DIGITAL hier voor _O_ . niet iedereen is het met mij eens, maar al had ik GEEN xbox, dan alleen voor deze game zou ik er een kopen.
     
  6. NL Wolfie

    NL Wolfie Gamergirl

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er eigenlijk meerdere
    Dit zijn mijn beste :

    Rainbow six 3
    Rainbow six 3 : black arrow
    FABLE = de beste van allemaal
     
  7. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Top 3

    Op nr. 1 de klapper van de week:

    Halo
    Hier kan geen ander spel tegen op! Na 2 jaar spelen nog steeds cool!
    System linken en naar je vrienden schreeuwen. Met Warthogs door het level vliegen. Plasma granaten op een Grunt plakken. Jullie kennen het allemaal. Amen. _O_


    Op nr 2.
    GTA Double pack
    Heeeerlijke spellen.
    Bij elkaar gejat uit de beste gangster films. Beter goed gejat dan slecht bedacht! Geweldige muziek en stemmen. Heerlijk jaren 80 sfeertje met foute bloesjes, witte Ferrari's en palmbomen.


    Op nr 3.
    Burnout 3
    Nieuw in de collectie, lekker om ff je frustratie van je af te crashen. EA-zit met zn vinger in de BurnOut pap en het resultaat mag er zijn!


    Eervolle vermeling:
    Project Gotham Racing 2, Tiger Woods 2004, Star Wars: KOTOR
     
  8. Victor

    Victor Guest

    Halo en Beyond Good and Evil.
     
  9. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Aan Halo heb ik de meeste uren gespendeerd.

    Project Gotham Racing 2 staat ook hoog bij mij.
     
  10. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo : Door de onovertroffen Multiplayer
    Star Wars Knights of the old republic : Ik hou niet van RPG maar deze Vind ik echt TE gek..
    Tony Hawk pro skater 4 : Gewoon omdat ik steeds mijn highscore's wil verbeteren speelik het spel elke dag minstens 10 minuten:)
     
  11. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    Dead or Alive 3, was m'n eerste game op de XBox en ik speel um nog steeds!
     
  12. El!te

    El!te WORT!!!

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 4 Life!!

    Ckuh HALO! Halo is gewoon m'n beste aankoop, maar Riddick is ook een goede, maar ik ga tog voor HALO!!! :D
     
  13. thiersie

    thiersie Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste aankoop allertijden dan twijfel ik toch tussen zelda: ocarina of time en mario 64, want dat zijn de twee games die me opnieuw hebben doen gamen!

    Maar beste aankoop op xbox,ongetwijfeld Halo en zeker als je weet dat ik het voor 10 euro heb gekocht op dit forum :)
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Halo of fable. Halo hier trouwens gescoord voor 7.50 :p;)
     
  15. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    1: fABLE
    2: TOPSPIN
    3:HALO
     
  16. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    1 Fable (heb m al 2x uitgespeeld en ben nou nog met secrets bezig die waarschijnlijk niet bestaan ;))
    2 Project Gotham Racing 2 (ik speel m nu nog.... zegt genoeg denk ik)
    3 MotoGP 2 (heb nog nooit snelheid zo goed nagebootst zien worden in een game... vooral op suzuka als je over die brug heen raast en dan in 2 seconden afremt van 350 naar 50 km/u :D)
    4 Halo (vanwege de multiplayer, de singleplayer zuigt... alleen co-op is de "single"-player leuk...)
     
  17. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    allertijden is dat Final Fantasy 9 (maar FF8 is mn lievelingsspel, maar die had ik niet gekocht als je snapt wat ik bedoel).

    op xbox is dat Knight of the Old Republic (als ze de besturing nog zo maken als in Jedi Academy en de wereld zoals in Kotor, dan heb je echt de beste game ooit, IMO).
     
  18. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Splinter cell: Pandora tomorrow, gewoon omdat ik deze online te gek vond, hier veel uren aan heb besteed en dit gewoon super was(ondanks alle fouten en gliches die ik niet graag verwacht in sc chaos theory). Verder was de single player ook wel gaaf, met redelijk aantal vernieuwingen ten opzichte van deel 1. Verder vind ik ninja gaiden nu wel super gaaf, super grafics een een toffe gameplay, ik heb hem nog niet uitgespeelt, ik ben nog maar in chapter 7 bij de eindbaas alma!

    greetz wooly
     
  19. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Jet Set Radio Future en Ninja Gaiden op de Xbox. JSFR omdat het me heel lang heeft kunnen boeien, ook omdat ik de sfeer erg tof vond.
     
  20. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste aankoop ooit: Baldur's Gate II: Shadows of Amn (pc). De beste rpg die ooit is gemaakt in mijn ogen. Nog nooit heeft een game me zo geboeid. Het verhaal, de karakters, de gameplay... *kwijlt over het toetsenbord bij de gedachte aan het spel* ;)

    De beste xbox game die ik heb gekocht is Halo. De game heb ik al vanaf de release in mijn bezit, kostte me destijds 70 euro, maar speel ik nog steeds (system link - cooperative). Na Goldeneye, de nieuwe standaard voor FPS op de consoles.
     

Deel Deze Pagina