1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beste aankoop

Discussie in 'Algemeen' gestart door JKI, 18 okt 2004.

  1. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik toch voor Baldur's Gate: Dark Alliance 2. Hij kostte maar 30 euro en het was een van mijn beste spellen.
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Indeed, Morrowind, ik heb nog nooit zoveel uren achter een spel gezeten.
     
  3. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis toch Rainbow six 3 geworden, maar ben er erg tevreden over.... Echt heel gaaf gedaan allemaal, Black Arrow ga ik na het uitspelen hiervan ook wel kopen denk ik :)
     
  4. XeoN

    XeoN Guest

    Black Arrow en zeker te weten de GTA delen !
     
  5. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste aankoop is toch de Xbox Special Edition met Midtown Madnes 3 en HALO :D en over 2 weken zal dat veranderen naar Limeted Xbox Edition Halo 2 (Crystal) en Halo 2 Limeted Edition :D
     
  6. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn beste aankoop tot nu toe gaat worden Metroid Prime 2 :p
     
  7. _TP_

    _TP_ blaaaaat

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    beste aankoop voor xbox: Sega GT2002 (heel veel uren achter gezeten), Burnout3 en HALO
     
  8. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    HALO en DOA3, halo omdat i kdaar urenlang lan plezier van heb gehad ook de co-opsingleplayer was erg coowl! doa3 omdat het onwijs mooi is en ik er veel lol me heb (ja nog steeds) als mn broer thuis is :D

    Eagle4
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie zullen me wel nie serieus nemen, maar op de Xbox is Fifa 2004 is tog wel het spel dat ik het meest heb gespeeld, in totaal nu ongeveer een maand of twee (kan je zien in je account)

    maar het beste spel voor mij is dan wel gta Vice city, cker een strak spel, met zo'n mooie sfeer, echt zoo bruuut!!

    maar et beste spel van alle consoles en PC is voor mij Championship Manager 4, het geeft zo'n kick om de champions leugue te winnen na uren, dagen, weken, je daarop voor te bereiden.

    maar vanaf zaterdag gaat er HEEL veel tijd zitten in GTA San Andreas.
     
  10. FraMan

    FraMan Lars rulez

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    DTM race driver 2

    maar die zal wel plaats moeten gaan maken voor FORZA Motorsport denk ik

    _O_ _O_
     
  11. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    zelda:eek:ot(beste spel ooit gemaakt.)
    gta3 (ik vind hem nog altijd beter dan vc de sfeer en de moeilijkheidsgraad van de missies, fantastisch gewoon)
    en tja halo was ook kei geod maar kon niet tippen aan de bovenstaande 2:D
     
  12. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    echt de beste weet ik nie precies, maar met tenchu heb ik me denk ik toch het meeste mee vermaakt! gewoon echt mijn smaak, en voor 13 euro heb ik me er nog meer mee vermaakt dan met halo2!!
     
  13. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Me vriendin *)
     
  14. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen beste aankoop eigenlijk, hopelijk word et forza. Meeste spellen heb ik kort gespeeld en daarna niet meer...
     
  15. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je er geld voor betaald dan? :p
     
  16. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2

    Mijn beste aankoop? hmmm ... ik denk toch Halo 2, omdat het een game was waar ik helemaal op voorbereid was. Ik heb de weken ervoor toen 2 Halo boeken gelezen, The Fall of Reach (Prequel op Halo 1) en The Flood (uitgebreidere verhaal van Halo 1) en was begonnen aan First Strike...maar die nie uit gelezen. Dus voor het verhaal alleen wou ik de game al hebben. Ook vond ik de keuze van Bungie om weinig tot niets van de final single player te laten zien een goede keuze, je wist niet precies wat je te wachten stond qua levels en verhaal e.d.
    hoewel ik de single player wel wat minder afwisselend vond dan ik had verwacht. Ik vond het namelijk jammer dat het een beetje een herhaling van deel 1 was en had The Flood liever niet terug gezien, maar het had ook wel weer iets, vond ik. Zo van: Oh God....not them again. Het Hoort gewoon bij het verhaal en er zaten genoeg coole nieuwe dingen in zoals de bashee dogfights en het coveren van de robot e.d. en natuurlijk de gedeeltes met de Covenant. En vrienden van mij hadden me gek gemaakt door te vertellen dat de Master Chief dood zou gaan in de game en toen hij viel in die cutscene, zat ik ook echt van, neeee niet de Masterchief! Ik zat echt in het verhaal omdat ik al veel gelezen had over de jeugd van John 117 en je dan echt meeleeft met je held. En ik dacht dus dat het finito was tot ie weer in beeld kwam, wat een opluchting. De cliffhanger aan het einde vond ik zelf niet heel erg, was wel van oh shit, maar het laat je hongerig naar meer. En meer zal er zeker komen, xbox 2 -> Halo 3. Wat ik wel hoop is dat ze qua level design wat minder eentonig doen en niet weer een licht copy van het verloop van de game. Maar deze game heeft vooral z'n "beste aankoop" titel verdient vanwege de vele uren Multi-Player die ik wekelijks volbreng. Elke dinsdag en vrijdag avond, met me inhouse clan "HPM" op xbox connect spelen is altijd weer anders en soms verliezen maar meestal winnen we. De emoties die soms hoog oplopen als er een serieus spannende match gespeeld word ken ik van geen andere multi-player game, maar dat komt vooral omdat we met ze allen in 1 kamer zitten en elkaar tactics, adviezen en waarschuwingen vertellen tijdens de potjes. Soms zijn er van die momenten dat je 2-2 staat met 1 Flag CTF en dat je tegen het andere team echt vecht om die laatste punt, die flag proberen naar het drop point te brengen en overal vliegen de kogels en plasma bolts om je oren, en dan je vriend die met een rifle net je hagje red als je op de flag drop point af springt. Soms heb je dan het gevoel alsof je een WK finale heb zitten kijken en diepe zuchten klinken door de gehele kamer. Wij spelen dan ook voor dat soort momenten en niet om echt alleen maar te winnen maar om de momenten die een glimlach achterlaten als je 's avonds laat weer naar huis fietst. En er zijn zeker dingen aan te merken op Halo 2, maar het blijft voor mij zeker een waardevol bezit en dat komt dus door de multi-player fun factor en de spannende voortzetting van de Halo Saga. Laat deel 3 maar komen Bungie!
     
  17. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja, ik ben zo hopeloos dat ik haar met mijn money zover kreeg om van me te houden :+
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    GRAN TURISMO 4
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Uitleg? Onee sorry, we hoeven alleen maar een Forza of Forza vs. GT4 topic te openen...

    Mijn beste aankoop voor de zwarte kist is denk ik; PGR2. Echt zo ontzettend veel lol aan beleefd (nog steeds). Verder Morrowind, al mn andere racegames en Splintercell zijn gewoon super vet :D
     
  20. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste aankoop is the legend of zelda collector's edition, voor 4500 sterren in de sterrencatalogus. Met echt geld is m'n beste aankoop ninja gaiden voor €23
     

Deel Deze Pagina