1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beste aankoop

Discussie in 'Algemeen' gestart door JKI, 18 okt 2004.

  1. fat_bastard

    fat_bastard Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste aankoop is:

    -halo 1 ;)
    -Halo 2 :)
    -fable :cool:
    -splinter cell chaos theory :eek:
     
  2. politrix

    politrix Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    - tony hawk pro 4
    - pro evolution soccer 4
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden zeker te weten.
    Splintercell Chaos Theory, lijkt me ook duidelijk.
    En binnenkort waarschijnlijk GTA San Andreas.
     
  4. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Shenmue II

    echt meesterspel _O_

    goed verhaal, briljante dialogen en informatie en realistische actie(dus niet a la jade empire een vuurbal op iemand afschieten).
    Er is veel van oude aziatische filosofie hieruit te leren en er is nog steeds geen info over het derde deel :mad:
     
  6. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mij nog altijd ninja gaiden gevolgd door halo :9
     
  7. $$$$$

    $$$$$ El Mic-nificent

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij ook. Beste aankoop sinds FF7
     
  8. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n beste aankoop van mij is definitely FF& / FFX. Voor de xbox zou ik dnek ik voor Halo 2 moeten gaan, alhoewel Morrowind de laatste tijd ook dicht in de buurt komt.
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nu vind ik Fable het beste spel ik had het geruild tegen Halo2 en dat vind ik een erg goede ruil.
     
  10. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste aankoop is voor de Xbox zonder twijfel Halo 2, speel ik nu nog steeds op L!ve, hoewel het wel een beetje saai wordt. De nieuwe maps gaan daar hoop ik verandering in brengen.

    Mijn allerbeste aankoop is echter THPS 2 voor de PSX, de beste tony hawk game. Na dit deel ging het alleen maar bergafwaards en kwamen er steeds onrealistischere, nutelozere moves bij, die de gameplay eigenlijk alleen maar verzieken. Aan de 2 player mode Tag heb ik heel wat uurtjes besteed met vrienden. Dit was 'de' mode, die nu vervangen is door het veel saaiere king of the hill of zoiets.

    Als je bij tag net over de 'tikker' heen sprong, egt geweldig!
     
  11. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    shenmue 2 het is al weer een aardig oud spel maar nog steeds meesterlijk
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    eventjes offtopic hier,sorry,maar ik heb een vraagje, ik heb shenmue 2 op xbox en nu is mijn vraag, is het normaal als je in een groot gevecht zit, dat het scherm stilletjes zwart wordt, en dat je dan eventjes later in bed ligt, zodat je zogezegt slaag gekregen hebt? dat van in het bed liggen is heel normaal denk ik,maar wat heel irritant is dat het scherm soms al zwart word voordat ik al verslagen ben, mijn leven is nog half ofzo,...? dus mss ligt het aan het spel? of is het zo?
     
  13. Petor

    Petor Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Tom Clancy- games ben ik al wegvan sinds de eerste Rainbow 6 op de PC, echter, voor de xbox is er 1 spel wat ik zo lang heb gespeeld en wat me van begin tot einde meesleepte.

    Waar je bij Splinter Cell soms agressief wordt omdat je niemand mag doodmaken, waardoor je nog agressiever wordt en NOG liever iemand WIL doodmaken, maar ja, dat mag niet! AAAAAAHHH

    En waar je bij Rainbow Six soms gek wordt van die gozer die een gijzelaar doodschiet en dat je missie dan gefaalt is, terwijl je dan denkt van: Ja, als hij het niet had gedaan had ik het gedaan, dat gegil! Maar moet je dat hele level overdoen.

    Die irrtante momenten heb je zelfs bij de beste franchise in gameland. Er is maar 1 spel waarbij ik van begin tot eind meeging in het prachtige verhaal. Waar ik alles wilde weten over alles in de spelwereld. Een perfecte moeilijkheidsgraad. Je hoefde niet iets 180 keer te doen, maar het was zeker ook niet te makkelijk. Het beste spel en dus de beste aankoop voor op de Xbox is en zal altijd blijven: Star Wars: Knights of the old Republic.

    wauw....
     
  14. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    OMFG ! Ik was het natuurlijk vergeten !! Rainbowsix 3 en Rainbowsix 3: Black Arrow dat zijn (voor live dan) echt mijn beste aankopen. Voor de SP ga ik toch wel voor Fable. :p
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Beste aankoop voor mij was PGR 2. Heb der al een dikke 160 uur op staan, en speel hem nog steeds. Andere spellen die ik heb zijn allemaal bout :p. Moet binnenkort weer is wat nieuws halen.
     
  16. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Grand Theft Auto: San Andreas is trouwens ook wel een heel, heel goede aankoop. Ik kan er echt in verdwijnen.
     
  17. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2: ik heb geen live, ik speel alleen maar via Xlink of neXBC en dat doe ik niet zo vaak dus de MP gaat niet erg snel vervelen:).
    Ninja Gaiden vind ik trouwens ook een heel vet spel alhoewel ik er niet vaak meer mee speel.
     
  18. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Topspin speel ik nog elke week.
    NBA Street V2: blijft leuk om te spelen met vrienden.
    En natuurlijk HALO....
     
  19. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is het ook zeker weten PGR2, heb er nu zo'n 370 uur opzitten 8). Forza gaat daar hopelijk verandering inbrengen.
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Tot nu toe Bejeweld 2 echt super. Als ik ergens even moet wachten pak ik mijn PDA en hoppa. Ik baal dan vaak als ik het wachten afloopt. Mooi man, zeer verslavend.
     

Deel Deze Pagina