1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beste aankoop

Discussie in 'Algemeen' gestart door JKI, 18 okt 2004.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Mijn beste aankoop is tot nu toe PES4, er zit geen teller bij maar ik zit naar schatting wel op zo'n 120-150 uur. Verder heb ik veel PGR2 gespeeld en baal er nog steeds wel een beetje van dat ik hem hier op X-bazar geruild heb :'-(. Het GTA: Doublepack is ook zeker geen slechte aankoop geweest ;)

    Van Forza,GTA:confused:A,PES5 en DTM3 verwacht/hoop ik dat ik ze binnenkort ook aan het rijtje van mijn beste aankopen kan toevoegen :)

    Voor de PC hoort er ook nog Championship Manager 01/02 bij, damn wat heb ik dat spel veel gespeeld:)
     
  2. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
  3. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond tot nu toe alleen me Xbox al mijn beste aankoop, verder nog mijn LG home cinema voor €150,- toch een top apparaat
     
  4. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn beste aankoop is tot nu toe halo 2. Vooral op life, een geweldig spel. mid night club dub vind ik ook een van mijn betere aankopen.

    in de toekomst meschin forza motersport.
     
  5. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste aankoop is GTA San Andreas. Dat heb ik echt al uren achter elkaar zitten spelen. Ook Pro Evo 4 komt dicht in de buurt.
     
  6. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo en Counter Strike denk ik! Halo 10x uitgespeeld en ontzettend veel multiplay! Counter Strike is mijn meeste gespeelde spel ooit! PC en XBOX versie samen dan....
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Mijn xbox, PGR2 en Forza. Geweldige spellen. Heb in PGR2 nu 220 uur zitten. Geweldig! Met Forza ga ik hier nog overheen denk ik! (En dat zonder XBOX LIVE ;))
     
  8. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat mijn beste aankoop worden. Het spel moet nog uitkomen op de XBOX jammer genoeg, maar als ik hem heb ga ik het echt uren achter elkaar spelen.
     
  9. bigben

    bigben Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn best aankoop is HALO 2! *)

    Vette graphics! _O_
    Leuke single player met een goed verhaal! _O_
    En natuurlijk de geweldige multy-player en live mogelijkheden! _O_
     
  10. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste aankoop is de GTA double pack. GTA 3 had ik op de pc al gespeeld, maar op de xbox ook nog eens doorgespeeld. Vice City heb ik echt helemaal grijs gespeeld, helemaal mijn spel gewoon. Grafisch niet top natuurlijk (maar ook niet slecht), maar de hele sfeer en het hebben van totale vrijheid vind ik echt een goede combinatie.
    Aan DTM 2 en Mercenaries heb ik overigens ook zeer veel plezier beleefd (en nog) dus die maken mijn top 3 (of 4 zo je wil) compleet.

    Nu is het wachten op San Andreas; ik verwacht dat deze ook aardig wat rondjes zal gaan draaien in de cd-lade :cool:
     

Deel Deze Pagina