Beste combinatie wapens HALO legendary!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door x-boxter2003, 3 mei 2003.

  1. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    In een level met The Flood moet je echt een shotgun hebben, anders ben je ten dode opgeschreven. De beste combinatie is dan een Assault Rifle en een Shotgun. Als je tegen Covenant moet vechten kan je het beste een Plasma Gun en een Assault Rifle nemen (kan je makkelijk het schild van Elites uitschakelen), of de combinatie Pistol-Assault Rifle.
     
  2. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    tegen the flood gebruik ik meestal een needler en een shotgun(ja jongens en meisjes een needler):eek:

    de needler is goed in die grote groepen flood, want als zo'n flood
    ontploft door de needler, dan neemt ie die andere met zich mee naar de hemel voor flood.

    en iedereen weet wel dat een shotgun goed is tegen de flood.

    in andere levels bijvoorbeeld tegen elites gebruik ik een pistol

    gewoon schietend in z'n hoofd erop af lopen en dan een final hit geven op z'n verminkte kop }:] .

    en het 2e wapen in andere levels ligt er een beetje aan
    of je buiten bent of binnen
     
  3. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die needler zo lekker schieten.
    heel je munitie opmaken en dan zo'n lekkere knal.
    heelrijk.en maar weer verder dromen over halo 2.
    goed je vraag was welke wapens!?
    vind ik persoonlijk echt verschillend.
    valt niet te zeggen van dat level dat wapen.
    moet je erst tig keer dat level gespeeld hebben en
    dan kan je het zelf wel aanvoelen.
     
  4. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar vaak sta je ook te twijfelen. ik hou er echt niet van om mn Assault Rifle weg te gooien. het ligt echt ana de situiatie
     
  5. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    AR is de eerste die ik weg gooi...ik gebruik graag pistol en shotgun en plasma rifle...in level 3 en 5 ook de sniper/rocketlauncher..
    Een needler is niet grappig..loopt zo'n Flood met een wolk Needles recht op je af...
    <gorgel><BOEM><KINKEL><biepbiepbiepbiep>[killed]
     
  6. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    hehe, ik vindt de AR juist het beste wapen. Korte vuurstoten raken super. Needler is inderdaad soms wel lachen.
     
  7. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn favoriete combinatie is Shotgun (voor grotere vijanden) met de Assault Rifle of de Plasma Rifle (om de kleine creatures neer te schieten).
     
  8. TychY

    TychY Die-Hard rpg'er

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn favoriete combinaties zijn pistol en plasma pistol voor de beginlevels en tegen the flood shotgun en plasma rifle de rocket is ook wel goed maar de kogels raken een beetje snel op
     
  9. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    net geLegendary'd. Plasma Pistol+pistol ownt in de eertse levels.Elites: geen probleem Grunt: ook niet Jakhal: soms tricky Hunter: koekie
     
  10. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben halo nu op legendary aan het uitspelen en meestal snipe ik zoveel mogelijk neer zodat ik later weinig tegenstand heb.

    En dan met grof geschut (granaten, rockets) op meerdere Elite's knallen, en dan de grunts en jackals als die intussen al niet dood zijn.
     
  11. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg één ding gebruik needler vooral tegen de covenant erg handig!
     
  12. ssvegetto

    ssvegetto neverine

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    antwoord is makkelijk, er is geen beste combenatie!!!!!!!

    je moet je aanpassen aan de situatie, ik persoonlijk hou het liefs een shotgun en een plasma rifle vast maar deze zijn niet echt goed elites du7s vervang ik die plasma rifle vaak door die kleine wapens dat die jackels altijd hebbe, als je dat volop laad en dan schiet is die schield helemaal weg en dan gebrik je shotgun om het af te maken, als elites heel ver staan dan gebruik ik liever needler, enz enz enz enz
     
  13. the man

    the man Space ninja's 4 ever

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    JAWEL,

    als je mazzel hebt en je loopt over je pistol en de assault rifle heen dan kun je die aliens meppen en hun plasma gun jatten.

    Als je dan terug loopt krijg je ook nog je pistol en assault rifle, en ja dan is 1+2 = 3 wapens :D

    check maffe wapens bij halo (topic)
    Als er meer mensen zijn die dit hebben gehad ff melden, ben volgens mij nog uniek. Andere maffe dingen staan bij de topic
     

Deel Deze Pagina