Beste controller

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Xelif, 6 mei 2004.

?

Welke controller is het best?

1. Nintendo 64

3 stem(men)
    2,8%
  2. Dreamcast

4 stem(men)
    3,7%
  3. Playstation 2

12 stem(men)
    11,0%
  4. GameCube

10 stem(men)
    9,2%
  5. Xbox standaard

46 stem(men)
    42,2%
  6. Xbox s

34 stem(men)
    31,2%
  1. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de xb large, bij de ps2 zitten de analoge pookjes te dicht op elkaar, moet je je duimen helemaal naar binnen duwen/vouwen/gooien ofzo, krijg je kramp van

2. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    S-Controller, gewoon een persoonlijke voorkeur..

De Grote Controller is gewoon gemaakt voor de volwassenen onder ons, de S voor de Jappen en voor mensen wat jongeren.

Ik denk dat het een goed plan is om met de volgende XBox gewoon twee controllers op de markt te brengen; de één is namelijk blij met de L-Controller en de ander met de S-Controller..

3. GameGirl

GameGirl DomiDomi

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, ben ik nou de enige die een ps2 controller het best vind? Ik weet niet hoor, maar ik vind die knoppen gewoon het meest logisch zitten. En als tweede zou ik voor de cubecontroller kiezen. Die houdt ook wel goed vast, maar ik heb dan ook wel kleine handen. Is denk ik wat lastiger als je grote handen hebt. Die grote xboxcontroller vind ik echt onhandig, die knoppen zitten echt niet op een logische plek, mijn handen zijn daar veel te klein voor. Ik moest echt moeite doen om die zwarte en witte knop in te drukken. Die s versie is echt een vette verbetering, ze hadden alleen die sticks naast elkaar moeten zetten, want zoals ze nu zitten krijg ik er een beetje kramp van in m'n handen.

4. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    de small versie van de xbox controler is relax ,maar ook de controller van de ps2 ownt.
    het goeie aan de xbox controller zijn die triggers die zijn gewoon uber

5. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @gamegirl: nee je bent niet de enige die de ps2 controller het beste vind, ik vind dat ook

6. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind xbox standaard het beste.
    komt omdat ik er al aan gewend ben, anders had ik wel voor playstation 2 gekozen.

7. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al vaker met een ps2 joystick gespeeld maar de r1-r2-l1-l2 vind ik zo slecht geplaatste knoppen..

8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    dat microsoft alsnog de grote er dan uitgooit snap ik niet

9. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de ps2 controller het best waarom?
    Omdat die lekkerste knopjes heeft en is lekker licht en ik heb nog nooit probs mee gehad dus.

10. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    1) PS2
    2) Xbox standaart
    :cool: Gamecube
    985) Xbox Small

11. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    xbox S

licht lekker in de hand, knoppen makkelijk bij. ik heb ook de N64 ag je raakt aan de controller gewent, maar ik vond hem zo onhandig. die knoppen zitten niet handig A & B nog wel maar dan < ^ > (onder is er niet) daar kan je gewoon niet makkelijk en snel bij. ook de peiltjes toetsen aan de linker kant daar kom ik gewoon nooit bij (heb ik ook nooit gebruikt) en L en R tja, R gebruik je dan nog handig maar L niet( zit ook links he) Z vond ik wel een handige knop (xbox vind ik die handiger R en L) maar de controller is zo klein en uuh "teer" de xbox S kan je een beetje indrukken BLACK & WHITE zijn makkelijk om bij te komen ( hoef je niet bij na te denken), A,B,X,Y kom je snel bij als je ze nodig hebt. en de 2 analoogen bij xbox zijn ook makkelijker (zeker bij fps) dus mijn conclusie:

xbox S gewoon punt.

*edit*
    vinden jullie het ook zo onodig als mensen zeggen: ja xbox is niet fijn moet je die controler zien, daar kan toch niemand mee omgaan (zo groot)
    DIKKE ONZIN

Laatst bewerkt: 9 jul 2004
  12. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Xbox controller S: ergonomische perfectie _O_ ........

13. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Broertje heeft een NGC en heb zelf een Xbox gehad en heb nu een Ps2.
    En ik moet zeggen na een weekje vond ik de Ps2 de beste :)
    Tis even wennen maar als je spellen speeld als PES of Tekken ofzo dan issie gewoon veel sneller en handiger :)

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    mij maakt het niet eg uit met welke controller ik speel, als ik een tijdje met de controller een spel speel ben ik wel aan dat ding gewend

15. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    De standaard Xbox controller blijft het fijnst, maar de PS2 controller speelt ook best wel lekker

Deel Deze Pagina