Komt ie dan; Commandos 2 - Aug 30 Conflict Desert Storm - Sept 06 Turok Evolution - Sept 06 Hitman 2: Silent Asassin - Sept 13 The Thing - Sept 20 Colin Mcrae Rally 3 - Sept 27 Grand Prix 4 - Sept ? Timesplitters 2 - Sept ? Rally Fusion: ROC - Oct ? James Bond 007: Nightfire - Nov 15 Jedi Knight II - Nov ?
damn, heb jij een uithoudingsvermogen als ik hier iedereen hier oz vol lof over de xbox hoorde praten ging ik direct naar de winkel om er mij eentje te kopen
Ik reageer op WouteR die zegt dat de eerste grote titel op 10 okt pas komt. Moet ik dan het alleen over het topic hebben of zo ?
ja ik ook.. Maar volgende week heb ik geld voor, Xbox, extra controller, Dvd-kit, Halo en gratis met bon, rallisport championship
Hehe, goed idee. Je weet toch hoe bij het WK rally de toeschouwers altijd zo in de weg lopen. Die gasten zijn gek man, gaan gewoon op de weg staan vlak voor die auto's langs komen. Kun je in dit spel dwars door ze heen ploegen. RAG !!!!!
ik zag dat mensen hier op bruce lee wachten, heb ik al gespeeld en het enige wat ik er van kan zeggen is: nu draait ie zich vast om in zijn graf. :r :r game