1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste gameswinkel.....

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door azzkickr, 5 sep 2003.

1. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Gameland natuurlijk:)

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    gaat dat goed? Echt beter, je kan er kiezen tussen veel opties zoals zelf ophalen(reserveren dus), rembours, automatisch en nog wat opties. Das wel beter... Alleen de winkel heeft vaak games niet en dat is wel weer wat minder... Huren kan je er gelukkig wel:)

3. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Free Record Shop is hier in Maastricht helemaal vernieuwd.. Nu is hij echt vele malen beter dan dat hij eerst was. Ze hadden namelijk ook niets geordend maar volgens mij komt dat omdat ze gewoon superveel dvds/videos/cds/games hebben. Ze kunnen het gewoon niet ordenen.
    Ik koop mijn games meestal bij de plaatselijke Intertoys of Eplaza in de stad. Voor mij bestaat de 'perfecte' gamewinkel eigenlijk niet. Want de ene winkel heeft een nieuw/oud spel wel en de andere weer niet. En de service is overal hetzelfde (goed dus) Ze kunnen ook niet alles hebben... En als ze dat ene spel wat jij zo ontzettend graag wilde hebben nergens hebben dan kun je het nog altijd bestellen in die winkel!

4. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    dat freerecord shop de beste is volgens de pu, is volgens mij nep, omdat ze van fs een bon krijgen van 100 euro, in ruil voor sponsering, ik heb daar nog nooit een game gekocht, en ik vind een assortiment ook niet heel goed

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Inderdaad het is dus echt onmogelijk dat Free Record Shop de beste gameshop is.. die gasten hebben echt geen assortiment, alles is duur etc. Zelf koop ik altijd bij Flevogames :)

6. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    ja, vooral als je het vergelijkt met interent winkels, en natuurlijk: MediaMarkt

7. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik vind Dimensionplus een hele fijne winkel, groot assortiment en goede service.

Free Recordshop vind ik niks; duur, klein aanbod, weinig deskundigheid.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 sep 2003
  8. Mortaldude

Mortaldude Xbox Support

Leuk Bevonden:
    0
    Nou...als ik denk aan de free record ben ik wel qua prijs tevreden, maar alles ligt tenminste in maastricht op 1 grote hoop. Laten we zwijgen over dixons....Playstation en gamecube liggen mooi georderd, maar xbox moet je de zaak afzoeken voor een spel te vinden. Doe mij maar E-Plaza...goede prijzen, goede advies en de nieuwste liggen er!!!!

9. MeGaTerror

MeGaTerror The Sniper

Leuk Bevonden:
    0
    frs en e-plaza

10. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    mn favoriet : MediaMarkt, en ook wel Intertoys ( grootste in de buurt) en videoland

11. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  12. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  13. metzger

metzger xboxmax.nl

Leuk Bevonden:
    0
    dubbelpost:p,

Ik koop mijn games altijd over internet en nog nooit problemen mee gehad, altijd de volgende dag in huis (bij de buitenlandse natuurlijk niet). Ik ga meestal naar

amazon.co.uk/gcshop.nl/dimplus.nl/dvdcrave.com/play.com/nedgame.nl

eerst overal de prijzen vergelijken en dan kopen.

En over da frs de beste was volgens de PU, dat is niet omdat de PU dat heeft gekozen of zo. Je kon toen de tijd op hun site stemmen wat de beste was. Blijkbaar hebben veel mensen frs gestemd. als ik hierboven alles lees, verbaast het me ook niks.

peroonlijk moet ik niks van de frs hebben en begrijp me niet verkeerd ik ben egt geen PU fanboy of zo hoor

Laatst bewerkt: 11 sep 2003
  14. Dolby

Dolby XBOX Live Enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind www.amazone.com een goede site , nadeel je kunt alleen maar via creditcard kopen.

maar het is een goede site en redelijk betaalbaar.

15. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind free record shop aardig goed maar ik twijfel aan die PU awards. FRS sponsort PU dus het is wel erg makkelijk om ze dan ook een award te geven. FRS heeft wel altijd leuke aanbieding. Zo verkopen ze het live starterskitje voor €29!!!

16. gerjan

gerjan Guest

tja ze halen idd hun games uit de hoesjes, maar ligt ook aan welke verkoper dat doet, ik zelf woon in Harderwijk.
    Meestel koop ik mijn spellen gewoon door in veel winkels te gaan kijken(voor zover die er zijn in H'wijk) en dan de goedkoopste te nemen:) maar nu ik dit xbazar heb ontdekt koop ik geen games meer in winkels;) Veelal ruilen/kopen etc via xbazar/internetwinkels.

mzzl

17. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    ik koop mijn games nooit over het internet ruilen hier op xbazar doe ik dan wel, games kopen doe ik gewoon bij nedgame, en die is 1 km van me huis vandaan dat is wel fijn. Ze hebben ook veel hardware van de wat oudere consoles etc, en import uit japan en amerika

18. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal zelf alles bij play.com lekker goedkoop,enigste nadeel een week levertijd.:D

19. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Helemaal mee eens. Ik vind het zelf ook buitengewoon irritant wanneer game-stores onzorgvuldig met cd's omgaan. Daarom koop ik nu altijd mijn games via gcshop of play.com*)

20. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook helemaal mee eens. Ik begrijp het nut van dit hele systeem ook niet, het is alleen extra werk om al die discs uit de verpakkingen te halen. Het is veel beter om 1 lege verpakking te hebben en de rest achter de kassa. Misschien doen ze het om hun winkel een beetje op te vullen.

Deel Deze Pagina