1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste gameswinkel.....

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door azzkickr, 5 sep 2003.

1. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    juist:)

2. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet ik me registreren bij play.com snap het niet echt staan zoveel balkjes

3. mistermario

mistermario Guest

Heb de laatste tijd 6 games gekocht bij gamerelease.nl , allemaal keurig netjes in de brievenbus, en super goedkoop gewoon.
    Ook kun je er online betalen folks!!
    FRS is veel te duur!!

4. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    ha dat klinkt net alsof je daar werkt...
    ma het is er idd goedkoop
    moet je daar met je cc betalen of??
    online betalen kan ik nu al vergeten denk ik.....

5. mistermario

mistermario Guest

ik heb het ff gecheckt en je kunt je online ook laten machtigen, of via rabo of abn betalen, dus niet alleen met cc , je kunt ook vooraf overmaken.O-)

6. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    ??
    kdacht t niet
    als het anders kan (dus betalen bij levering[toch?] ) dan doe ik het natuurlijk zo ;)

7. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    dude, elke post van jou gaat over die winkel. Kan een mod niet ingrijpen, lijkt mij nogal duidelijk. Betalen zul je voor de spam 8)

8. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn een aantal winkels die ik wel goed vind.

Mijn top 3:

1. Media Martk, veel HEEL veel, tegen een redelijk prijsje, alleen die hebben ze niet in het poldergat Emmeloord :p. Klein nadeeltje.
    2. Dixpons, goeie winkel, redelijk veel games, goeie service.
    3. Free Record Shop, relaxte winkel in E'loord. Nix bijzonders ook niet in assortiment. Gewoon standaard

Greetingzzz,
    Rox

9. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb het net toevallig gedaan. Gewoon de spellen kopen die je wil (button "buy" klikken). Vervolgens links uitchecken en de rest volgt vanzelf.

Nu maar hopen dat alle spellen er op tijd zijn.

10. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Top 3:
    1. Mediamarkt: De nieuwste spellen zijn er altijd op tijd en Ze zijn nog lekker goedkoop ook, kortom een wereldzaak8)

2. Gameshop:Als de mediamarkt het spel niet heeft en/of het spel is uitverkocht, ga ik daar heen.
    De spellen zijn daar ook wel goedkoop en er werken mensen die ik ken (Korting8))

3. Free Record Shop: Hier kom ik bijna nooit, maar als de bovenste 2 hem niet hebben ga ik daa toch wel heen om het spel te halen:cool:

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    De NED game vind ik de beste gameswinkel, want ze hebben daar de games net iets goedkoper dan in de andere game winkels en ze hebben echt alles te koop, ze verkopen zelfs nog spellen voor de SNES:cool:

Jammer dat er maar twee NED games zijn in Nederland, namelijk in Groningen en ik dacht Zwolle, maar dat weet ik niet zeker.

12. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is PU zeker ook van Hans B. FRS is slecht bevooraad
    en over de prijzen zullen we het helemaal maar niet over hebben.
    Koop ze meestal bij Gc of Bart S of intertoys

Laatst bewerkt: 8 okt 2003
  13. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    nieuwe mediamarkt utrecht is groot , genoeg keuze

14. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net een spel besteld bij gcshop.nl. Heeft iemand hier ervaring mee? Zoja, hoelang duurde het bij jullie voordat het spel binnen was?? Alvast bedankt _O_

15. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    ik heb geen directe ervaring met gcshop.. maar wat ik hier op het forum erover hoor is echt heel positief...
    ik ben ook van plan daar mn spellen te bestellen enz.

16. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb bij Gamecom al aantal keer besteld en ben er zeer tevreden over. Echt een aanradertje.

Zijn er mensen hier die ook bij play.com bestellen? Ik ben het van plan maar het staat in Engelse Ponden dus weet niet echt hoe ik te moet zien als Euro's. Welk rekensommetje moet ik hierbij toepassen?
    Is deze shop snel en betrouwbaar?
    Bij de games staat: "Plays on UK Xbox only". Moet ik dit inzien als PAL of echt als UK only?

Bedankt voor de antwoorden _O_

17. Borg

Borg One of many

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou het toch echt bij internet shops.
    En dan vooral www.play.com, goedkoop en toch wel snel geleverd. (In de meeste gevallen)

18. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    internet shops kunnen snel hun prijzen aanpassen en vaak zijn ze sneller goedkoper met games dan in andere gewone winkels

19. Ves007

Ves007 Xboxisme Priester

Leuk Bevonden:
    0
    Er is een winkel in Amsterdam bij de Muiderstraat die ook wel een paar goede games heeft. En hij heeft ze meestal ook snel.

20. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik kom eigenlijk altijd bij intertoys of free recordshop uit omdat die in de buurt zitten.

Deel Deze Pagina